Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. da, probabil. Dar e neplacut sa le vezi si mai mult ca sigur in timp vor fi depuneri pe sticla farului, devenind mai opace
  3. Today
  4. Din ce înțeleg face overboost și intra în protecție . La viteza mare ai nevoie de mai multa putere și atunci apare eroarea . Ai cumva EGR sau DPF anulat?
  5. M-ai pierdut ......in modul „battery control” masina incarca prea putin...doar pe regenerare. Eu il folosesc la drumuri extraurbane, relativ scurte. Spre exemplu...Bucuresti-Brasov. Plec de acasa electric...trec pe pastrare autonomie la intrare A1..revin pe electricitate cand ajung la destinatie. Incat sa merg electric in traficul urban: consum mai mic, silentios, poluare limitata... Ce poate fi gresit aici? - consum mai multa benzina. Irelevant, ca oricum tre sa consumi ceva... - uzez mai multe ICE..iarasi irelevant, ca oricum la plug-in ICE merge semnificativ mai putin decat la o masina clasica -m-as putea gandi ca motorul eletric nu da toata puterea si ca AWD-ul va fi de fapt mai mult tractiune fata. La mine motorul electric agreneaza exclusiv puntea spate..Nu prea am simtit in realitate. - poate vreo limitare de putere...ICE tre sa bage mai mult curent in motorul electric..de aici vin 177 CP...dar tot nu se simte la o exploatare normala - chiar si in battery control, X1 la viteze mici (sub 20 kpmh) va merge electric si va lua din baterie Spre exemplu, XC40-ul maica-mii are functie de Battery Hold, cat si de Charge (unde ICE se simte utilizat mai intens si consuma semnificativ mai mult), care nu exista la X1. X1 incarca prin regenerare si cand ii dai talpa, cam in orice mod, dar mai ales in Sport.
  6. Logica e că modul asta e bun doar pentru pastrat range ul electric, atat. Da, stiu ca asta ii si zice numele dar unii merg cu el sa si incarce, ceea ce e oarecum gresit conform a ce am mentionat mai sus.
  7. F10, 525d, 218 hp. Masina merge foarte bine pana la 160km/h. Daca incerc sa urc spre 180-200 km/h, se plafonează. Nu mai am pedală deloc. Calc acceleratia dar masina nu mai răspunde. Chiar daca revin la viteze de 40-50 km/h, nu isi mai revine. Surprinzător, daca opresc motorul și o pornesc iar, merge perfect.......eroare pe carly este cea din imagine. De ce defectiunea, oricare ar fi ea, intervine doar la viteze mari si dispare daca opresc masina. Precizez ca pe display nu apare nicio eroare, nici macar cea generala tip ,,drive terrain.... "
  8. F10, 525d, 218 hp. Masina merge foarte bine pana la 160km/h. Daca incerc sa urc spre 180-200 km/h, se plafonează. Nu mai am pedală deloc. Calc acceleratia dar masina nu mai răspunde. Chiar daca revin la viteze de 40-50 km/h, nu isi mai revine. Surprinzător, daca opresc motorul și o pornesc iar, merge perfect.......eroare pe carly este cea din imagine. De ce defectiunea, oricare ar fi ea, intervine doar la viteze mari si dispare daca opresc masina. Precizez ca pe display nu apare nicio eroare, nici macar cea generala tip ,,drive terrain.... "
  9. Condensul farurilor LED are treaba cu, ceea ce se stie a fi punctul de roua, care este mult mai scazut in cazul LEDuri, acestea functionand mult mai reci.
  10. @VladE46 Am facut la Bpro si cel putin in cazul meu, masina a fost praf dupa, numai erori de drivetrain si in spate, bineinteles coduri multiple ( avand in vedere ca eroarea de drivetrain poate insemna orice ) . Inainte nu puteam sa merg la drum lung nici macar 100 de km fara sa nu imi dea drivetrain. Dupa ce am refacut stage 1 a mers ceas. Am facut 3 module de conducere defensiva ( vreo 15-20 ture de circuit incluse ) la Adancata plus inca unul la Titi Aur si nu a comentat masina absolut deloc, desi cand aveam softul ala initial de stage 1 la Bpro mi se tot spunea ca am o scapare de aer sau altele ,ba ca e de la una ba ca e de la alta. Masina nu avea nimic.
  11. ca sa nu mai deschid un topic nou... am senzorul DPF defect (2BA100), l-am comandat, insa am zis sa fac si un engine check live masina functioneaza absolut normal, incl. start/stop merge am citit cu ISTA urmatoarele valori live (relanti) (B47D20): air mass: 25,2 kg/h air mass, nominal value: 43.64 kg/h throttle valve position: -6.32% throttle valve, desired position: 0.0 % swirl-flap actuator, position: 26% swirl-flap actuator, desired position: 26.01% charging pressure (before throttle valve): 971.85 hPa charging pressure, nominal value: 1032,00 hPa rail pressure: 307.39 bar variable turbine geometry controller, actual value low pressure: 93.48% variable turbine geometry controller, actual value high pressure: 0.0 % totusi ceva nu functioneaza in parametri...
  12. se poate coda functia asta atat pentru scaunele fata cat si pentru cele spate daca exista incalzite.
  13. @Dan_316i ai rescris ECU? sau piggy back? da mai multe detalii
  14. Salut! Am pus original. O sa merg la ei sa imi curete ce a mai ramas. Am observat ca nu mai scoate fum acum. Dar totusi as vrea sa mi curete. Multumesc!
  15. Am am avut optiunea asta la g30 2017 fara bani si acum tot la un g30 din 2022 nu mai e, se pare ca este cu bani.
  16. salut, mergi la service sa curete DPF ul de ulei scurs si ar trebui sa nu mai ai probleme. SPer ca ai pus capac + garnitura OE pt ca cele aftermarket nu tin
  17. Este facut in toamna, la test masina s-a prezentat bine si a iesit in valorile de fabrica, avand 140k km.
  18. Nu o sa fac des treaba asta , dureaza ~20 minute.. dar ai nevoie de NEXT , presupunand ca masina e in romania, downloadezi europa de est Next .
  19. Ciudat cum la unii chestiile astea sunt pe bani.A mea e din 2020 și în afara de connected profesional care include actualizarea de hărți,trafic în timp real,spotify și pachet date nu am ce sa cumpăr.La a lui frate-miu la fel.
  20. Yesterday
  21. Depinde de an. Ce tip de navigație are..? Dă-mi seria și încerc sa verific.
  22. Asa m-am gandit si eu. Oricum o sa mai merg maine la service ca am schimbat pe original si am garantie. Dar cel mai probabil asa zic si eu, cred ca a mai ramas un pic de urma de ulei si dureaza pana o arde de tot. Probabil asta o sa spuna si ei. Multumesc !
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.