Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Repeat, am greșit în titlul topicului, este vorba despre un B47. O să încerc să schimb titlul, de pe mobil nu văd să am această posibilitate, trebuie să încerc de pe PC.
  3. Today
  4. 79 kwh in 15 min Si un clip cu acele baterii de care se vorbea mai sus:
  5. Common B58 engine problems include oil and coolant leaks from degraded gaskets (valve cover, oil filter housing, intercooler), high-pressure fuel pump (HPFP) failure, and issues with PCV systems and VANOS solenoids. While the B58 is considered a reliable engine, these issues can lead to check engine lights, engine misfires, and loss of power if not addressed promptly. Oil & Coolant Leaks Leaking Gaskets: Degraded valve cover and oil filter housing gaskets can cause visible oil leaks and increased oil consumption, according to Engine Finder. Intercooler Leaks: The engine's intercooler, which is water-cooled, can also develop leaks from its seals, leading to coolant loss. Overheating & Head Gasket Failure: Persistent coolant loss from any source can cause the engine to overheat, which can lead to severe engine damage, including a potential head gasket failure. Fuel System Issues High-Pressure Fuel Pump (HPFP) Failure: The high-pressure fuel pump is a known failure point, causing stumbling, loss of power, and engine misfires. Other Common Issues VANOS Solenoid Failure: Malfunctioning VANOS solenoids can contribute to engine performance issues. PCV System Issues: The crankcase ventilation (PCV) system, which includes the PCV valve and diaphragm, can fail, leading to rough idling and smoke. Charge Pipe Issues: The intercooler charge pipe can crack, which also leads to overheating and potential engine damage. Symptoms to Watch For Low Coolant or Oil Lights: These dashboard warnings indicate a loss of fluid that needs immediate attention. White Smoke from Exhaust: This can be a sign of burning coolant due to a head gasket issue. Engine Misfires or Stumbling: A sign of insufficient fuel delivery from a faulty HPFP or other issues, notes Bavarian Auto Werke. Burning Oil Smell: Often indicates a leaking valve cover gasket or a leak into the spark plug wells.
  6. @redog4dy Iti apreciez sinceritatea si onestitatea. Practica aceasta de a falsifica rulajul unui automobil este perpetuata deja de zeci de ani si este mult prea frecventa. Nu inteleg cum de nu exista un articol de cod penal care sa pedepseasca specific aceasta fapta, la fel cum este pedepsit furtul sau inselatoria. Bine, teoretic vorbind, ai putea sa il dai in judecata pe vanzator in baza art. 244 Cod Penal - dar corect ar trebui sa fie un articol dedicat si, cel mai important, sa fie impus in mod activ.
  7. Bordul tau pe interior nu avea marcat zona unde ar fi pozitionat HUD in bord? Nu cred ca scapi fara sa schimbi parbrizul.. imaginea priectata e dublata de cele doua suprafete ale unui parbriz normal.. de aceea e dubla.. asta ar fi cea mai mare curiozitate a mea. Daca nu e dublata sa ne spui te rog ce parbriz are masina, de cine e facut.. Bravo pentru incercarea de a adauga ceva interesant si poate chiar util masinii, mai ales ca e DIY!
  8. Da, nu cred ca se stocheaza nimic la mine.. mai de mult am gasit maimuta(filtru pe can) pe cas, cand am pus ceasurile 6wa, dupa codare nu au trecut km in ceasuri.. oricum dupa cum vezi in poze, am destui km pe ceas, probabil +~60 / 70000 km, nu da nimeni pentru mai putini km inapoi. Eu cred ca sunt singurul "bleg" care am vrut sa-mi arate in bord real, cum e de fapt.. cu ceasurile de pe x6 aveam 90 000 km prima oara si m-am dus la bucuresti la cineva sa-mi treaca cat aveam, ~360 000 sau cat era atunci, nu mai tin minte exact.
  9. daca ceasurile de bord au mai multi km decat masina, citisem ca e indicat sa le vriginezi inainte de a le monta, astfel in DME si pe cheie se va stoca valorea kilometrilor care este mai mare dintre bord si DME, adica din bord in cazul asta.
  10. pff..ai de treaba acolo nu gluma...spor
  11. Am dus ecu la curatat(la un expert), mi-a curatat toate mufele pe unde a ajuns motorina, am schimbat senzorul si s-a rezolvat problema. Am incercat sa il curat eu, am dus ecu la fel si fel de tilicari, nu s-a rezolvat problema. Cost aprox 2000lei
  12. Care's problemele la B58 în afara de conductele de plastic?
  13. In cazul in care aveti un BMW model F20 / F21 (serie 1), F22 / F23 (serie 2), F30 / F31 / F34 (serie 3), F32 / F33 / F36 (serie 4) produs in anii 2011 - 2015, care manifesta zgomote la puntea din fata pe denivelari marunte si la cald, care uneori se resimt in volan (si nu exista niciun element de suspensie uzat / defect), atunci trebuie sa verificati caseta de directie. Teoretic, masinile produse incepand cu 2016 nu sunt afectate - dar as privi acest postulat cu prudenta. Anume, motorul electric al servodirectiei este prins de caseta de directie prin 5 suruburi M8 din aluminiu (!) cu cap Torx. In timp, acestea au tendinta de a se slabi si/sau de a se rupe. Daca gasiti in scutul motor un surub precum cel din prima poza, cu siguranta aveti aceasta problema, chiar daca nu se aude niciun zgomot. Exista si un recall BMW, cod 0032740200. In momentul in care am deschis acest topic, recall-urile se puteau verifica pe urmatorul site BMW: https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html In cazul in care suruburile sunt slabite, se pot inlocui. Daca sunt rupte, procedura BMW este de a inlocui toata caseta de directie, pe recall (= gratuit). Cu prima ocazie cand dati jos scutul motorului, verificati daca cele 5 suruburi din a doua poza sunt slabite sau rupte. Ca sa aveti acces la suruburi, trebuie sa priviti caseta de directie dinspre partea dreapta catre partea stanga a masinii. Daca aveti aceasta problema, iar masina intra in campania de recall, cel mai bine va adresati imediat unui service oficial BMW. Detalii gasiti in service bulletin-ul SI B32 08 18 (.pdf, atasat). Este pentru piata americana, dar informatiile tehnice sunt perfect aplicabile si in Europa. MC-10153751-9999.pdf
  14. deja vin cu prima problema , am desfacut bordul .. ~4 h(atentie: e prima oara dau un bord jos). ceasurile 6wa cu iesire de hud, pe care le am eu, sunt de pe f16,x6 2017.. ieri mi-a zis cineva ca nu merg ceasurile de pe f16/f15 cu hud de f10. azi am luat ceasurile de pe f10 , de unde am si hud.. astept sa-l vad aprins corect sa trec mai departe. in poze test hud brightness din ista(altceva nu se vede) . eroare in ista pe HUD : lvds data image error. Are ceva daca pun ceasurile direct fara sa le virginizez? din cate stiu, imi apare punctul rosu si service indisponibil, dar vreau sa vad ceva pe hud, ca nu mai am eroare.. O sa le virginizez eu dupa ce pun totul inapoi. Mi-am codat si Lane departure warning, mi se aprinde din bagheta dar se stinge imediat, eroare pe szl, motoras(asta nu e o problema, o sa pun modulul cu motoras la urma), doar ca am vrut sa le testez pe amandoua.
  15. Salut, varianta 1.8D de 143 de cai consuma ulei din cauza segmentilor. Motoarele N47v si N57 pierd mult ulei pe la capacul de culbutori care trebuie schimbat cu unul nou original. Daca schimbi doar garnitura capacului nu rezolvi nimic. Sa nu pui aftermarket pt ca va pierde iar ulei. Mergi cu ea la un mecanic priceput pe BMW si mai ales pe N47. Cred ca or sa ti recomande segmentarea motorului.
  16. Yesterday
  17. Nu cauzeaza ... nimic rau bateriei , oricare ar fi ea( de orice posibila problema se ocupa BMS bateriei respective deci no stres ) Pun un link https://www.aliexpress.com/item/1005007792520927.html?spm=a2g0o.productlist.main.6.3d71S4VdS4Vdvh&algo_pvid=a260ad9f-cbd4-4cd3-8502-0e13676af86c&algo_exp_id=a260ad9f-cbd4-4cd3-8502-0e13676af86c-5&pdp_ext_f={"order"%3A"215"%2C"eval"%3A"1"%2C"orig_sl_item_id"%3A"1005007792520927"%2C"orig_item_id"%3A"1005007044314759"}&pdp_npi=6%40dis!RON!807.75!309.09!!!1310.43!501.44!%402103917f17561528894566597ec84e!12000042219357263!sea!RO!0!ABX!1!0!n_tag%3A-29910%3Bd%3Af7f830e9%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000174216210&curPageLogUid=Y7rRwQbALobd&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005007792520927|_p_origin_prod%3A1005007044314759 E 295 lei... pomana Sa fi atent cand selectezi sa fie type2 to schuko !! Fix modelul asta il am . Eu incarc din invertorul solar din PV-uri, am incercat si la retea si functioneaza perfect dar nu-mi place din retea ca ...costa! Ce m-a surprins placut e ca am putut incarca de la o priza fara impamantare ( intr-o deplasare), alte statii opresc incarcarea instant.
  18. Pot sa arunc o privire prin team viewer daca ai conexiune wifi cand esti conectat la masina.
  19. salut acesta este incarcatorul nu stiu daca este model 1 sau 2 masina e 2020 la final de noiembrie prima inmatriculare 2021 . Eu cu incarcatorul acesta nu stiu ce prize am prin curte dar unde o incarc la priza respectiva nu mi a facut figuri pana acum am intrebat si electricianul daca este ok si mi a zis ca el in curte a pus prize ok si ca ar trebui sa tina , imi poti arata te rog statia de care vorbesti ? si daca este ok nu stiu sa nu cauzeze la baterie ? masina are soh 92% dupa aproape 5 ani de fabricatie nu stiu daca este bine sau nu:)) insa de ex astazi in bucuresti am facut 75km si mai aveam range 15 cand am ajund acasa . si m ar ajuta o incarcare mai rapida cu incarcatorul actual o incarc cam in 7-8 ore sa zic daca nu mai mult :))
  20. Da. Am codat și eu asta la un F25. Trebuieasina să aibă alarmă de fabrică. Altfel nu merge. O să mă uit după concediu în ce sub-meniu se află și va scriu.
  21. Va saliut, pe un 520d xdrive F11 cu motor b47, zilele trecute am iesit inafara orasului, intrand pe centura orasului si accelerand, pe la 3500 ture, am observat o ezitare de a schimba in viteza, o leneveala... nu stiu cum sa descriu exact. Ca si cum masina parca nu tragea, mi s-a parut suspect, si am repetat, am simtit si o usoara vibratie. In oras la turatii "normale" de 1500-2000 masina are uneori momente foarte scurte cand parca accelereaza mai greu. Pe tester am urmatoarele erori : Am vazut mai sus in postari ceva despre senzoru presiune pe alimentarea cu motorina... Am avut si eu probleme cu acel senzor in urma cu vreo 10 luni si l-am schimbat, stiu ca m-am uitat atunci si la DDE si am gasit ceva motorina in mufa, la momentul acela am curatat cu alcol izopropilic contactele.. S-a mai lovit cineva de problema asta? As tinde sa cred ca e actuatorul de la turbo cu ceva problema @enders tu ai reusit sa rezolvi la masina ta?
  22. probabil e doar pe verisiunea 2. stiu ca la g30,g01 s-a pus un id7 mai primitv in 2020(cred ca e id7 pentru ca au au bordul electronic ) dar unele chestii lipsesc, cum ar fi harta in bord, ecranul mijlociu mai mic, etc
  23. Meegi la cineva care are scule adecvate și știe ce face.Dai un ban dar măcar îți rezolvă problemele.
  24. Am ID7 si nu afiseaza nimic la presiune si g-meter. Pe o serie 2 de 1,5L benzina apareau info la presiune si g-meter. dar era din 2024 ca an de fabricatie.
  25. nu are legatura, nu-mindau seaman daca ai id6 sau 7. pe 7 din cate stiu e standard indifferent de motorizare wow, deci as eu as coda fix invers , sa acot sunetul ala. suna ca o alarma de dacie din 1990
  26. Cred ca se refera la asta ce e standard in State. Vajaitul ala nu ma intreba ce e.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.