Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Eu nu as fi asa drastic, sigur, soferul este vinovat ca a avut viteza mult prea mare, dar daca pietonul este inconstient si sare efectiv in fata masinii sansele sunt mari sa fie lovit, indiferent cat de prudent am conduce noi. Imaginati-va o trecere unde un pieton este in apropiere dar nu pare sa intentioneze sa traverseze. Circuli cu 50-60, poate reduci un pic viteza si esti atent la el, dar fix cu 3m inainte de trecere sare pe trecere. Sunt sanse mici sa eviti, depinde si daca ai unde sa tragi de volan, etc, ideea e ca nu prea opresti masina de tot la FIECARE trecere, ca poate sare vreun pieton. Evident ca in situatii cu vizibilitate redusa cum a fost asta se reduce viteza cat este nevoie, dar se poate intampla si in situatii unde ai vizibilitate.
  3. Superb!!! Inca un model la care se poate incepe o a doua viata cu range mai mare ca in prima viata. Au si vide-uri cu teste si ce schimba la masina. P.S. Pretul la I3 a ajuns f mic acum. Cum mai scade... pe viitor chiar e o optiune buna
  4. Eu la toti le spun, frate cat timp esti pieton esti responsabil in totalitate pentru tine( nu ma incalzeste cu nimic ca am murit cu dreptatea in brate), fi atent de 10 ori pentru ca daca mori problema este ce lasi in urma. Eu unul de cand am copil mi-am schimbat mentalitatea la 180 de grade si stiul de viata de tot, m-am lasat de fumat, incerc sa duc un stil de viata cat mai sanatos si cand traversez ma uit de 100 de ori chiar daca sunt singur, prefer sa merg cateva sute de metrii in plus si sa trec pe la o trecere luminata fara masini parcate aiurea doar sa stiu ca imi maresc sansele sa fiu vazut. Sunt prea paranoic cand sunt cu a mica si incerc sa fiu atent la tot ce se intampla in jur astfel incat sa nu exista sansa de o singura greseala. Concluzia mea pentru respectiva faza e ca soferul are vina aproape in totalitate si restul de cateva procente sunt pentru mama care din diverse motive a avut acel gest sa fuga printe masini si pentru baietii de treaba(masinile de pe sensul opus)care au ramas lipiti de trecerea de pietoni. Pana nu se schimba legea si sa avem pedepse mult mai aspre pentru toata lumea ( pentru cei ce traverseaza aiurea, pentru cei ce blocheaza intersectii, cei ce parcheaza si obstructioneaza trecerile de pietoni si lista de exemplu o pot face infinita) pana nu se face acest lucru nu vom fi decat o parte din statistica si atat.
  5. Parerea mea despre piesele Febi, ca sunt garnituri, plastic, etc este proasta; garniturile Victor Reinz sunt superioare, iar capacul original nu este atat de supus deformarii. Dar daca exista review-uri pozitive la cel de aluminiu, si montezi corect garnituri de calitate , probabil vei scapa de aceasta problema (nu ca nu ar trebui sa le schimbi si pe cele de ca corpul filtru ulei, garnituri pompa vacuum, simeringuri supape, baie ulei), greu sa gasesti N42 fara vreo scurgere ulei.
  6. Multam de raspuns. Sunt cu ochii pe capacul asta de ceva luni de zile - produs de niste polonezi de la Dr. Motor Automotive. Par sa fie stabili pe ceea ce produc si informatiile la care avem noi, oamenii de rand accces, inspira credibilitate destul de multa. In ceea ce priveste pareri si opinii, sunt foarte limitate. Multa lume, aparent, nu stie de o astfel de varianta a capacului de aluminiu versus plastic. Tocmai asta m-a atras, pretul care este aproximativ similar cu cel al capacului de plastic. Intentionez sa am masina asta si peste 4 ani, da. Primul meu BMW, in conditiile in care ne ajuta barbosul, cu el raman :))
  7. @teocoman Nu am experienta cu N42. Capacul de aluminiu banuiesc ca nu este piesa originala BMW. Trebuie sa cauti pe internet si sa analizezi experientele altora cu un astfel de capac (ai grija, sa fie review-uri privind exact producatorul la care vrei sa te orientezi, poate sunt mai multi care toarna astfel de capace). Daca cel de aluminu se potriveste perfect si are review-uri bune, merge cu garniturile originale BMW (sa nu depinzi de garnituri "custom") iar pretul lui nu este prohibitiv, atunci din punct de vedere tehnic ar fi solutia definitiva. Pe de alta parte, inteleg ca de la un capac de plastic (fie el Febi, sau original) te poti astepta la o durata de viata de cca. 60k Km / 4 ani. Principala intrebare este: crezi ca peste 60k km / 4 ani vei mai avea aceasta masina? Daca nu, atunci cumpara unul de plastic si bucura-te masina, cat o sa o mai tii.
  8. Salut, Ma aflu intr-un impas si nu stiu incotro sa o apuc.. 2021 - capac culbutori schimbat pe Febi. 2025 si alti 60k km mai tarziu, uleiul scapa pe la capac. S-a incercat inlocuirea garniturii, dupa nici o saptamana, pierderi noi, ceea ce ma duce cu gandul ca deja capacul si a obtinut deformari usoare, probabil din cauza socurilor termice si a pieselor de o inalta calitate. Ati inlocuit recent acest capac, ce producator ati ales? Considerati o optiune bune si de lunga durata cele de aluminiu? Orice parere este binevenita.
  9. Pai ,bateria este noua ,2024 am luat-o , are 90 si ceva procent in bimmertool ,incarca ok ,porneste mereu la sfert ,poate sa fie nivelul de ulei in cutia de viteza mai mic?si de aici sa produca efort mai mare pe convertizor? iti multumesc pt raspuns
  10. Da, am auzit de probleme cu pompa de inalta presiune, planuiam sa o schimb, sa fie. Dar cum nu mai merg cu ea, las aceasta placere urmatorului proprietar. Vorbeam ieri cu un prieten bun care zicea "Cred ca e oleaca mare pretul". Cum am incredere in el, pretul tocmai a fost redus la 10000 euro.
  11. Despre șofer, nu vreau sa comentez nimic. E clar 101% vina lui, legal, moral, orice fel o luam. Dar sa iti impingi caruciorul cu fiica de 2 ani, printre masini in fuga? Adica femeia asta nu a realizat ca trecerea de pietoni este doar un semn de prioritate, nu de invulnerabilitate. Trist. Si nu, asta nu scuza in nici un fel fapta soferului, dar ma face sa realizez ca daca nu ai minim de instinct de supravietuire, nu conteaza ca e trecere, semafor, trotuar... Mai ales cand esti cu o viata care depinde de tine si de gandirea ta. Oricum, asta e un video care ar trebui predat la orice sofer, sa inteleaga de ce oricand te apropii de o trecere de pietoni si nu vezi totul, incetinesti pana la oprire.
  12. Un pic de rasfat, la prima ora.
  13. Vand rulou portbagaj X5 G05. Cod de piesa 51 47 7 479 563. Ruloul este folosit dar in perfecta stare. Pret : 1,200 ron
  14. Yesterday
  15. Continuam aiurea pe un subiect fara de sfarsit. Cand iti iei BMW te bagi la anumite costuri. Nu te pui sa anulezi DPF, EGR, etc si dupa te intrebi ce are masina de da atatea erori si ii omori pe restul cu noxele tale. Topic inchis, nu are niciun rost asa ceva aici. @sisawq poate ar trebui sa iti reconsideri alegerile si sa iti iei o masina pe care ti-o permiti, nu una careia sa ii anulezi tot in loc sa bagi bani in intretinerea ei cum ar trebui. @FiveThreeFive rezolvat.
  16. Asta e un alt aspect, unii pur si simplu nu au simtul conservarii integritatii fizice, cand sunt pe trecere parca ar fi invincibili. Nu realizeaza ca o astfel de atitudine duce la repercusiuni mult mai grave decat in cazul soferilor care de bine de rau sunt protejati de 2 tone de metal. Multi sunt pur si simplu sunt inconstienti, nu au permis si nu inteleg pericolele la care se supun. Sa ai si copilul cu tine....numai e nimic de zis
  17. Pentru cine e interesat de codul de pe Ventilation Valve , este cod de Bosch , cu montaj pe original. Așa că am comandat si una din asta pe Bosch să o schimb preventiv, la numărul de km. Nu au ajuns încă toate piesele, nu am schimbat nimic, dar astăzi când am vrut să plec in oras, după pornire mi-a dat mesaj de low level coolant. Am desfăcut capacul si într-adevăr e sub minim, si in celălalt recipient (mai mic) e la minim. (Încă nu știu dacă e pentru racire admisie sau intercooler) M-am uitat pe sub mașină, nu se vede nimic curs. Din câte știu si am citit, aerisirea motorului se face foarte foarte greu, in timp, si va necesita foarte mare atenție la nivelul de antigel, după ce voi schimba toate piesele necesare. Știu că există o pompa electrică care ar trebui să facă asta, dar mulți s-au plâns că nivelul era scăzut după foarte multi kilometri... La N43 a durat cateva ore până s-a aerisit cât de cât, apoi după cateva sute, de km, să mai completez ceva.
  18. Un cumul de factori, cu executare de maestru din parte șoferului de bmw. Personal nu opresc pe treceri de pietoni, iar după trecere lasă o mașina față de cel de dinainte. Îmi face placere să merg pe jos și înțeleg cazurile de genul pentru ca am fost în situația în care îmi era imposibil să traversez în siguranță. La noi oricum nu mai există bun simț, spirit civic sau nici unul nu mai gândește ca ce lui nu ii place, altuia sa nu ii faca.
  19. Arcul din portbagaj daca zici ca nu-i electric. La F10 era ceva normal sa se duca acel arc. Il schimbi in cateva minute.
  20. Bine punctat. Chiar daca mergi legal si atent, nu esti scutit de evenimente neplăcute, oricine poate avea o clipa de neatenție si cat de legal sau preventiv ai conduce poti gresi,consider ca si tu ca pieton nu tre mergi orbește doar ca esti pe trecere...bineînțeles că poate nici ea nu s a gandit, nu a anticipat, a dat si de un șofer neatent si astfel s a transformat totul intr o tragedie din păcate. Cred sincer ca o astfel de tragedie se datorează unui cumul de factori, incepand cu infrastructura si terminand cu educația...sa nu mai zic, ceasul rău sau ghinionul...am senzația ca in balamucul asta din București i se poate întâmpla oricui.. Personal as merge pe un sistem de semafoare inteligent, instruita politia locala cum trebuie si puși la treaba in intersecții iar sistemul de transport in comun ar trebui îmbunătățit considerabil.Nu se poate sa ai autobuze fara aer condiționat in plina vara,sa trebuiasca sa fii atent la hoți si sa mai suporți si mirosul unui aurolac.Nu e acceptabil sa iti fie scârbă sa te așezi pe un scaun in tramvai sau autobuz.Mai bine stau o ora in trafic, barem stau in masina mea, ascult un radio, chiar daca ajung la destinație cu nervii întinși si am fumat 10 tigari.
  21. @sisawq Nu ai de ce sa te scuzi. Ai intuit foarte bine. Aici este un grup de pasionati ai marcii BMW. Noi incercam sa mentinem masinile asa cum au fost ele proiectate de catre BMW - chiar daca costurile sunt semnificative, nu se le transformam in cazane insailate cu tot felul de piese si modificari realizate dubios si din zgarcenie, doar pentru ca da bine sa conducem un BMW. Bonus, nu imbolnavim lumea de pe strada cu DPF si EGR off. Pe scurt, ai gasit grupul pasionatilor BMW. Intrebarea pe care tu insuti trebuie sa ti-o pui acum: esti in masura sa faci parte din acest grup?
  22. ma scuzati pe mine, am crezut ca este un grup de pasionati auto sau de support la marca BMW, nu organizatie non profit pentru mediu ))))
  23. Sunteti fara de sfarsit... Avem parerea ca ne oprim aici cu orice sfaturi si reluam discutia numai dupa ce ai DPF si EGR functionale, in parametrii originali. Explicatia: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/ @RedCap, cu multumiri.
  24. Baiatul ala la care te ai dus tu, nu e priceput, face doar improvizatii ieftine Apoi ne miram de ce avem mii de cazane pe strazi.
  25. Multumesc frumos ! Deci trebuie sa desfac capitonajul din portbagaj sa vad care i treaba .
  26. Va salut! De cateva zile am observat ca motorul trepideaza si de undeva se aude ca un scartait. Trepidatiile se simt in interior la ralanti, cand cutia este in D sau P si am constatat ca asa se intampla mereu dupa ce se incalzeste motorul(la rece pare sa fie totul ok). Pana ajung la service m-am gandit ca ar fi utile si parerile altora, pentru a sti la ce sa ma astept. Va las si un clip scurt cu motorul cald, poate e mai usor sa intelegeti ceea ce am descris mai sus: aici Nu stiu daca are legatura sau nu dar mi se pare ca are o mica intarziere atunci cand accelerez, mai ales la plecarea de pe loc. Pe tester nu apar erori si masina nu are alte probleme(din ce stiu eu). p.s este vorba de un F30 cu N47. Multumesc!
  27. Cred ca sunt la fel, codul, la mine, asta ar fi: 51478166992 Sunt 6 in total, 3 pentru stanga 3 pentru dreapta. Cred ca aseara nu m-am uitat bine la ele si de aia am rupt una. Trebuia sa scot stiftul acela mai intai. Cred ca mai am cateva, daca nu, e 4 lei bucatax2, nu-i bai mare, . Asa e cand imbatranesti, apar damblalele. La Nubira, cand am spart un pic bara fata intr-un caine, am dat cu scotch gri (in culoarea masinii) si gata, dupa vreo 2 ani, asa am vandut-o. Dar na, acum BMW, fite, figuri.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.