Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Carbunii din poza probabil sunt mai lati si mai grosi decat cei din motorul cu problema. @Alex_wly l-a incurajat pe cel dinaintea ta sa ii scoata pe cei din motorul cu probleme sa ii masoare si sa ii polizeze PE CEI NOI UNDE TREBUIE ca sa se potriveasca in locasul celor ce trebuie inlocuiti; inclusiv ca lungime, pentru ca si asta se poate afla/presupune, daca esti baiat istet..
  3. Nu, nu se vede clar de la mine. Iar preturile nu au cum sa fie similare pentru ca vorbim de diferite tipuri de vehicole cu preturi diferite TOCMAI datorita costului acelei baterii al unei masini EV... care nu are cum sa fie ieftina, precum rezervorul (gol al) unei masini ICE, ca sa incerc cea mai proasta/idiotica comparatie. Incerci cumva sa te minti crezand ca nu platesti pentru pretul unei baterii facute bine (ca sa nu ai si surprize proaste mai tarziu..) de capacitate/autonomie multumitoare.. si mai tragi cu ochiil la ICE (din nou mintindu-te ca uite si masinile astea echipate sunt la fel de scumpe, numai ca uiti sa pui aceleasi echipari pe EV sa vezi cat iese. Ar fi chiar aiurea sa iasa un EV mai ieftin, nu crezi. ___________________________________________________ Intre despre cat timp pot arde niste baterii (..specializate in stocare de energie) 6 zile (!) Si cum iau foc una de la alta, din pacate. Pentru ca se pare ca stingerea cu apa a unei baterii Li-Ion duce la distrugerea bateriei producand scantei.. (pentru ca apa si curentul electric nu duc la lucruri bune..) care se transmit in vecinatate la alte celule/baterii..
  4. Yesterday
  5. Salut, Am un F34 318D care consuma undeva la aproape 2l de ulei la o mie de km. Turbina a fost reconditionata si capacul culbutori a fost schimbat de fostul proprietar care nu a fost destul de dragut sa ma instiinteze de consumul atat de ridicat de ulei chiar daca l am intrebat. Singura varianta care mai mi a ramas ar fi sa segmentez motorul sau sa il schimb, care credeti ca ar fi mai buna? Am cerut cateva oferte de segmentare si cred ca o sa ma duca undeva la 2 mii+ de euro. M am uitat pe la motoare, iar un N47D20C euro 5 pleaca de la cam 1200 de euro, masina mea este euro 6, si am inteles ca se potrivesc si ca as putea sa il schimb cu cel de 184 de cai, luat de pe 320D care nu ar avea problema cu consumul de ulei, voi ce spuneti? ce varianta ati alege?
  6. Doar să-l cumperi, nu merge generat de unul singur. Pm dacă ești interesat.
  7. O las asa , nu vrei sa vezi ca preturile ICE sunt similare cu EV(diferente de 1-4k euro) raportate la aceeasi putere si dotari. Daca mai scazi si rabla de 5k euro s-ar putea sa fie mai ieftin un EV.
  8. Iar o electrica dotata bine nu e mai scumpa decat o electrica mai nedotata? Deci comparam modele de ICE bine dotate cu masini electrice simplu echipate (ne-dotate, baterii mici, etc, etc..) ? Eu am impresia ca, comparam mere cu pere..
  9. Acel R line este un pachet cu mai multe optionale. Nu am configurat eu un tiguan sa vad toate dotariile din video, dar cu siguranta e fully loaded. Nu incerc sa ma conving, daca as da acum 70k euro, clar nu ar fi tiguan pe lista mea, doar am specificat pentru ca multa lumea se plange de preturile EV-urilor dar un tiguan dotat bine e 55-60k.
  10. Poti sa si explici ce este R-Line fata de ALTE MODELE VW tiguan, in linia lor de fabricatie!? ..asa incerci sa te convingi ca merita sa iti iei electrica?
  11. Cereti mecanicului sa va puna ulei in filtru inainte de a-l monta pe masina. Eu am facut asta cu fiecare schimb de ulei iar motorul e in stare excelenta. https://www.motor1.com/news/720440/should-you-pre-fill-engine-oil-filter/amp/
  12. Pai da și tu niște detalii, ce au pățit cei cu electricele?
  13. baieti, pentru ENTRYNAV - ROUTE am nevoie de cod FSC? cum il pot obtine? am incercat online, fara succes, mi s-a spus ca nu se poate genera cod FSC pt ENTRYNAV...
  14. baieti, aveti idee cum pot obtine cod FSC pt ENTRYNAV - ROUTE?
  15. Trebuie si alt display neapărat , joystickul într-adevăr poate rămâne.
  16. Pai tu ai scris ca asta vrei, sa treci de la CCC la CIC, sunt doua sisteme complet diferite. Mi-e teama ca si daca vrei sa treci de la un sistem Business (ecran mic) la un sistem Professional (ecran mare) indiferent ca vorbim de oricare generatie, CCC ori CIC in cazul de fata, tot trebuie sa inlocuiesti atat unitatea cat si displayul. Controllerul cred ca poate ramane acelasi. Legat de codarile ulterioare, eu cred ca trebuie sa inregistrezi cumva noua unitate, nu cred ca-i doar plug and play.
  17. Niciodata nu ai sa vezi acest scenariu vara. Pai in sezon, stai la coada la benzinarie minim 30 de minute, la o alimentare cu benzina/motorina. Am fost vara trecuta de 2 ori in Grecia, grup mare, 36 persoane cu tot cu copii. 2 electrice am avut in grup… stiu prin ce-au trecut.
  18. Da.. e simplu, desfaci plasticul de sub picioare și dai cu spray vaselină la pompa ambreiaj, e acolo unde se duce capătul de la pedală în sus, dai și apeși de mai multe ori pe pedală. Inclusiv sunt niște arcuri acolo pe care poți să dai, dispare instant și teoretic nu o să mai apară.
  19. Și la mine se aude un scârțâit foarte enervant la ambreiaj.. egal că sunt cu mașina oprită sau pornită. Și ce am observat, se aude doar când e foarte cald.. iarna nu s-a auzit deloc, cum însă a dat căldura, se aude. IMG_8987.mp4
  20. Ca se vorbea de prețur, ca EV urile sunt foarte scumpe. M-am uitat acum la video-ul acesta și un Tiguan este 70k euro .
  21. Daca sari de 15k iei 335i
  22. @Protoss : trebuie prelucrati mai lungi cu cativa mm.
  23. Pai pe LCI nu exista acest motor. Depinde ce vrei. N52B25, pe 325, a fost pus intre 2005 si 2007 daca nu ma insel. Apoi a fost inlocuit de N52B30 de 3L dar care avea aceiasi caluti. Apoi pentru N52B30 de 190kW cred ca sari de 15k. Daca are cineva asa ceva sub 10k let me know
  24. 10k pe un non LCI din 2006 e mult parerea mea. Chiar recent a dat un coleg un LCI doar ca 2.0D si intretinere exemplara la putin peste 10k
  25. de fapt eu vad carbuni ca sunt in poze, cum adica se comsuma? adica ma gandesc sa ii inlocuiesc si eu dar daca ii pilesc la dimesiunea care sunt acum care mai este rostul?
  26. Daca masina chiar este bine ingrijita pretul este foarte bun as zice, pentru un E92. Am intrebat de pret pentru ca vorbeam ipotetic zilele astea cu un prieten, si i-am zis ca sub 10k nu as vine 325-ul Si a mea e sedanul, si cam cheala, dar cu istoric complet de la 0 km. Acum, stiu ca nimeni n-ar da banii aia, dar asta este si ideea, ca nu am de gand s-o vand, iar pentru mine atat ar valora. La modul ca aceea ar fi o oferta de nerefuzat. Inapoi la E92-ul de mai sus... daca as fi acum in cautarea unui 325 N52B25, as da banii? Eu i-as da (nu inainte de o verificare cap coada, 360, in X puncte, cum ii mai zice prin diverrse service-uri)
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.