Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/11/22 in all areas
-
Tot aud sintagma ....camerele de bord nu sunt considerate probe in instanta: este partial adevarat, deoarece Politia sau un procuror nu se vor sesiza din oficiu vizualizand diferite materiale video pe diverse platforme online sau forumuri, insa daca un participant la trafic este martor la o situatie in care alt conducator auto efectueaza manevre agresive, cu potential vatamator pentru el sau restul participatilor la trafic, pune in pericol integritatatea celorlalti participanti la trafic, poate depune o plangere direct la un procuror, si va insoti descrierea faptelor din plangere si de filmarea camerei de bord, atunci in mod clar , daca dosarul va ajunge in instanta, probele video respective (nu exclusiv), vor fi luate in considerare. Cat despre disparutul condusului agresiv, eu cred ca nu se va intampla, cauza acestuia nu o reprezinta lipsa mijloacelor coercitive, ci grave carente de educatie, frustrari si boli psihice netratate.4 points
-
Ma tem ca impactul va fi cel mult similar cu al unor reglementari care exista de ceva vreme si care sunt mult mai usor de probat: blocarea intersectiei, depasirea coloanei de vehicule in asteptare, etc. Lege este clara, se prevad sanctiuni, dar se aplica extrem de rar. Sau cel putin aceasta este perceptia mea. De fiecare data cand circul pe DN2 ma intalnesc cu numeroase situatii de depasiri neregulamentare si totodata extrem de riscante. Cum le vad eu, ar putea sa le vada si Politia. Dar nu se aplica deloc legea, desi numarul si gravitatea accidentelor de pe DN2 sunt bine cunoscute. O masura pe care o consider eficienta ar fi: suspendarea pentru o perioada semnificativa (ex: pana la 1 an) a dreptului de a conduce pentru soferii vinovati de accidente fara victime, respectiv anularea dreptului de a conduce si interdictia sustinerii unui nou examen pentru permis pe o perioada mai lunga (ex: 2 ani) in cazurile in care din accident au rezultat victime, precum si in cazurile in care se initiaza conflicte ("batai" in trafic / blocarea drumului cu scop de confruntare). Ar putea fi totodata o metoda de filtrare a celor care au obtinut permisul in mod fraudulos. In fine, probabil discutam degeaba. Sunt numeroase motive pentru care Romania nu este Germania, iar aplicarea nepartinitoare a legilor este unul dintre ele.3 points
-
Corect. Si eu procedez la fel. Daca vad ca timpul trece si nu apare un drum mai lung la orizont, macar o data la 2 saptamani o iau de nebun aiurea la talpalit.2 points
-
Pompa de inalte are nevoie de combustibil suficient in rezervor deoarece, vara in special, isi face racirea prin circuitul de alimentare; combustibil putin + temperaturi ridicate = span.2 points
-
Daca nu ma insel, 15 litri trebuie sa fie minim ca filtrul sa se regenereze.. Tu mai ai 5 sau 6 litri in rezervor cand te avertizeaza ca trebuie sa mai pui motorina. Nu este prea bine cum procedezi.2 points
-
2 points
-
Pe principiul asta nu mai mergi nici la doctor ca nu stii ce lucra prin tine..daca nu ai incredere cauta un service care te lasa sa asisti la lucrare.2 points
-
impact minim. fara majorarea substantiala a amenzilor nu se face nimic. (o dublare sau triplare a amenzilor e mult mai bine venita si "facatoare de minuni") romanului pana nu i se "taie" din bani..."nu il intereseaza".2 points
-
Asa cum titlul o spune sunt in cautarea unei interfete (am una bluetooth functionala) OBD prin bluetooth care o data sincronizata/conectata cu telefonul mobil Android vreau sa pot monitoriza in timp real diferite lucruri, temperaturi, presiuni.. cu cat mai multe cu atat mai bine. Desigur pentru toate astea trebuie si u program instalat si care poate citi modulele de pe modele specificate mai sus, din anii 2012-2014-2017.. adica modele F.. Am tot auzit aici vorbindu-se de codari si stergere erori. ..ma intereseaza si asta (dar nu atat de mult..) ; cel mai mult ma intereseaza daca vreun din voi sunteti in cunostinta vreunui program pe Android care face si Monitorizare In Timp Real, ca asta nu a confirmat nimeni pana acum. Astept recomandari. A, cu, cat mai ieftin, cu atat mai bine. Multumesc.1 point
-
Face sau la X1 23d făcea , și eu am rămas surprins am avut drum scurt de 6-7 km și la oprirea mașinii mirosea a încins, am pus diagnoza și scrisa clar ultima regenerare in urma cu 1km.1 point
-
In 7 ani n-am reusit sa "prajesc" nimic, si a facut interfata asta cred ca mii de codari. FRM 3 oricum e o mizerie si se strica inclusiv de la ISTA-P. Orice codare o faci cu motorul pornit sau redresor pus pe borne. Nu "prajesti" nimic.1 point
-
Nu confundati "orasul" cu "subturatia". Nu orasul "omoara" un diesel ci tr.4 la 52 km/h ! Adica "batraneste". Adica spiritul ala idiot "ca economie". Cunosc cel putin 5 diesel-uri cu DPF care ies din oras o data pe luna dar sunt cu regenerarile la zi.1 point
-
Vezi cam tot ce se vede si cu ista cu exceptia corectiilor de la injectoare. Valori turbo, dpf, toate temperaturile, egr, cutie, oil level, oil kilometers, incarcare alternator, valori ibs, valori baterie, foarte multe chestii. Nu sunt la masina ca sa ma conectez pentru a face print la campul Live parameters. Fiind initial dedicat BMW, mi s-a parut cel mai safe.1 point
-
daca masina se foloseste exclusiv pe oras...bmw nu va face regenerare niciodata...conditiile minime sunt min 10l motorina in rezervor, apa la min 70 grade, fara erori pe sistem bujii incandescente, egr, clapete, regim "cross country" sustinut cca 25 min (minim 60 km/h)1 point
-
Daca vrei iti dau eu Bmwhat pe Android; vezi si cateva lucruri in timp real. Pe langa coduri si stergere a marei majoritati a erorilor (nu airbag..). Nu este activat pentru coding. E functional pe orice versiune de Android pana la 9, cred ca ii zice Oreo. Cam toate modelele pana la E90..1 point
-
Se poate vedea in Carly ceva in timp real cum am zis in topic? Pe mine asta ma intereseaza cel mai mult. Si daca da, cam ce? Un screen-shoot, daca e mai simplu si usor.1 point
-
Si eu sunt interesat de ceva citire si stergere erori pentru E9X..1 point
-
Folosesc Carly de prin 2015. O folosesc pentru diagnoza/codari cand n-am chef sa intind cablurile cu ista, ncs si tot tacamul. N-a dat niciodata gres. Functioneaza inclusiv pe G-uri.1 point
-
Azi am luat https://www.emag.ro/tester-diagnoza-auto-sundiguerr-bluetooth-4-0-citire-stergere-coduri-de-eroare-compatibil-cu-ios-android-ipad-pc-led-negru-qcgzzdy/pd/DZKPQHMBM/ iti zic daca apuc sa o testez . Ma rog nu am luat-o pentru mine dar... mai ai https://www.emag.ro/interfata-diagnoza-super-mini-obd2-bluetooth-cu-cip-elm-v1-5-torque-sku0428/pd/D398ZVBBM/?ref=graph_profiled_similar_default_1_6&provider=rec&recid=rec_49_a4cc81ab964934f6b09d6d29ef810393599921d573e0cee34cb41dda0b1d2d3d_1641914881&scenario_ID=49 cred ca ambele fac acelasi lucru1 point
-
Este extrem de complicat sa poti obtine o diagnoza pertinenta de la distanta, prin forum. Doar cateva idei de luat in considerare (care totodata pot fi si piste gresite): da jos bujiile si inspecteaza-le. Ar trebui sa arate toate aproximativ la fel. Bujiile iti pot da informatii foarte utile privind cilindrii din care provin, mai ales daca sunt diferente de aspect intre ele. Cand le-ai schimbat ultima data (Km)? in ce stare este Vanos-ul? Dar senzorii de pozitie a axelor cu came? Cauta pe internet proceduri de diagnosticare a lor si verifica daca, cel putin empiric, dar a fi in regula. consumul enorm trebuie sa poata fi "citit" atat pe bujii (foarte inegrite, sau umede) cat si pe partea interioara a capatului tevii de esapament. Miroase a benzina nearsa, in vreun regim de lucru al motorului? mesajul de amestec sarac (care te-a dus cu gandul la "aer fals") poate sa apara si atunci cand, in fapt, amestecul este bogat, dar in unul sau mai multi cilindri acesta nu se aprinde (fie si incomplet / intermitent). Oxigenul iese nears si sondele lambda il detecteaza, raportand amestec sarac. Presupun ca sondele lambda sunt OK; au fost inlocuite vreodata in istoria masinii, sau sunt cele originale? cand era noua, masina trebuia sa "prinda" ~232Km/h. Presupunand ca, din cauza uzurii, ai pierdut ceva din puterea motorului, tot ar trebui sa ajungi la macar 220 Km/h. Cand ai testat pana la 200 Km/h, crezi ca masina mai avea resurse sa treaca semnificativ de acest prag, sau cam acolo era maximul? daca nu gresesc, la e39 525i regulatorul de presiune a benzinei (FPR) este set cu filtrul de benzina. Cand le-ai schimbat ultima oara (filtru si FPR)?1 point
-
Am citit cu mare interes toată prezentarea, faina mașina! Ai cumpărat Competition-ul?1 point
-
Am avut o perioada in care nu am umblat cu masina decat in oras,si iarna si vara,iar masina facea regenerare fara probleme,ideea e sa o duci putin mai turata gen 2400 rpm ,dar asta dupa ce motorul e cald.Adevarul e ca in acea perioada ,cam cand se apropia de regenerare ,scotea un miros intepator pe esapament.1 point
-
Salut, Nu stiu daca te ajuta, eu avm smuciturile astea tot pe un seria 3 din 2013 cand plec tare cu rotile bracate, nu mi-am facut griji. ulterior facea niste smucituri in accelerare tare, apoi in accelerare usoara sau in frana de motor pe drum drept, din ce in ce mai mult pana s-a oprit si daca acceleram se tura insa nu inainta, am avut noroc ca era o flansa de la cutia de transfer si a costat vreo 2000 de lei sa o schimb. Insa smuciturile la plecarea tare cu rotile bracate nu au disparut.1 point
-
Adica? E vorba de uzura, care dupa atatia ani e clar ca exista. Fie ca tre inlocuita pompa de apa de pe webasto, fie ca tre bujia, fie ca are probleme pe placa, nu exista webasto care sa mearga de 20 de ani pe e39, crede-ma ca stiu ce vorbesc. Mai ales ca are si o pozitie aiurea la roata de curge apa pe el (de la scurgerile trapa sau ce o fi). Plus tobita aia care rugineste maxim, abia am gasit una in dezmembrari care sa fie acceptabila, dar si aia cu rugina, pe care am tratat-o eu inainte s-o pun sus. Si am reconditionat destule, ca sa stiu cam ce procent de "rable" cum le zici tu, exista (cam 99%).1 point
-
Nu se strica nimic... doar ca maisnile cu DPF trebuie sa aiba un minim necesar de motorina si cu motorul la regim atunci va porni regenerarea DPFul , altfel, s-ar putea sa nu pornesca pentru ca DDE "isi zice" ca nefiind suficienta motorina (nestiind cum va conduce soferul.. sau cat va munci arzand motorina in filtru.. mai mult decat ar fi necesar, vrea un necesar suficient..) alege sa nu mai porneasca regenerarea pana nu sunt indeplinite toate conditiile. Asta e logica inteleasa de mine. Pot sa vin si cu documente daca e cazul.1 point
-
incearca sa o tii cu rezervorul peste un sfert...spre jumate. sa traga pompa combustibil. (ai mers des/frecvent pe rezerva, sub un sfert?) la fiecare schimb de ulei, taie filtru ce ulei si vezi daca ai sau nu span in el.1 point
-
Tocmai, daca se aude pe o sursa (CD) decent si pe altele nu atunci excludem difuzoarele si cablajul. Eu cred ca este unitatea defecta.1 point
-
Politia va ramane tot la amenzi pentru folii si leduri la numarul de inmatriculare, alaturi de radar si neacordare prioritate pietoni. 99% din amenzi, pentru faptele astea sunt. Altceva nu prea se stie...am mai observat o isterie in ultima perioada cu trusa si extinctor, ca na, nu poti pleca fara amenda daca esti oprit, ca ii ranesti orgoliul. Degeaba ai cadru legal pentru sanctionarea unor fapte, daca...nu-l aplici. Asta e asa...pentru a impresiona "plebea". Se va face o actiune cu televiziunea in prima zi de intrare in vigoare a legii, se vor da peste cap, apoi...liniste. La fel ca circul facut acum 2 ani cu noua lege de sactionare a celor care tin telefonul "in mana".1 point
-
Unde s-a ajuns si cu mentenanța asta. Suntem in situatia in care trebuie sa mergem la service si sa le spunem cum sa isi faca treaba. Conversatia o sa fie ceva de genul: Buna ziua, doresc si eu sa schimb lichidul de frana dar inainte sa va apucati de treaba vreau sa stiu daca aveti aparat ca sa masurati puntul de fierbere. Daca este sub 180 si trebuie schimbat ma intereseaza daca aveti aparat de aerisit frana; nu vreau sa faceti aerisirea prin cadere sau prin aplicarea de pedale; In majoritatea atelierelor mari, predau cheia, semnez o fisa de service si pana la final numai vezi nimic; astepti in sala de asteptare. Totul este o lotorie, imi pot lua banii si lichidul sa ramana acelasi.1 point
-
Cel mai de dorit e la reprezentanta, pe langa faptul ca folosesc aparat de aerisit la final testeaza si masina pe standul de frane, si asta intr-un pret modic de max 200 lei.1 point
-
Si eu as inclina spre ce a spus Shep86. Si eu am parte de niste lovituri foarte mici si de scurta durata spre partea din fata a masinii, la denivelari mici sau schimb brusc pe curbura drumului si suspectez, de fapt am cumparat deja tijele-brate de legatura a barii de torsiune.., sau bara antiruliu, dar nu am avut timp sa le schimb asa ca INCA traiesc zgomotele de vreo 1/2an...1 point
-
vezi sa aibe aparat de aerisit frana cand iti înlocuiește lichidul de frana și sa vezi sa il folosească mecanicul. Nu accepta aerisirea prin cădere sau prin făcut pedale de frana.1 point
-
1 si 2 = senzorul MAP (e pe galeria de admisie) 3 = senzor presiune DPF , urmareste un furtun care iese din DPF si in capatul lui se afla acest senzor .1 point
-
1 point
-
Posibil sa verifice daca ai becuri arse de acea face asa , din tester dezaxtiveaza verificarea becuri. Adică ii ceri masini sa nu mai verifice daca ai becuri arse... la led asa se intampla1 point
-
Salutare si bine v-am regasit dragi colegi de forum. Dupa mai bine de un an de cand am renuntat la BMW in favoarea "stelutei argintii", iata ca ata ma trage inapoi la aceasta marca. Povestea incepe in copilarie, pe vremea cand colectionam surprizele Turbo si ne minunam cu totii in curtea scolii sau pe la bloc de cati cai putere aveau unele masini sau cat prindeau viteza maxima. Alte informatii oricum nu prea aveam despre acele "bestii" din fotografii...nu aveam internet iar publicatiile auto erau ceva intangibil pentru noi. Stiam doar ca exista pe undeva in lumea asta si unii oameni norocosi chiar le conduc. Cu un design timeless si tehnologie de ultima ora pentru acele timpuri, BMW 850i E31 era una din masinile care m-a fascinat inca de la aparitie. Si iata ca 30 ani mai tarziu, am placerea sa deschid acest topic pentru a impartasi cu voi drumul acestei legende. Am gasit-o in Elvetia, unde in concediu fiind, m-am apucat sa rasfoiesc un site local de vanzari auto. Intamplator am dat peste ea si mi-au atras atentia culoarea si faptul ca era manuala :hyper: I-am trimis direct de pe site un mesaj vanzatorului intreband cateva detalii, fara prea mari asteptari de raspuns. Insa a doua zi am primit un mesaj destul de detaliat, chiar cu mai multe informatii decat cerusem, in care eram invitat sa vizionez masina si sa facem un test-drive, asigurandu-ma ca e foarte bine intretinuta in ciuda celor 30 anisori. Atat am avut nevoie, un impuls...m-am urcat a doua zi in masina si am pornit la drum prin frumoasa Elvetie. Am zis ca merita doar pentru road trip, chiar daca nu se concretizeaza deal-ul. Ajuns la fata locului, am placerea sa fiu intampinat de un domn in varsta impreuna cu sotia, extrem de prietenosi. Imediat mi-au sarit in ochi cele 5 garaje de pe langa casa, neincapatoare deja pentru colectia domnului, intrucat un X5 statea in aer liber. Surpriza a urmat cand a inceput sa le deschida...Tesla Roadster, un Maserati cabrio ceva editie limitata, un Ferrari F355 spider, M3 E46 si acest E31 850i (ulterior am aflat ca mai are 2 garaje inchiriate unde tine un Z3M coupe si un Z4M, plus vreo 5 motociclete ) Long story short, a urmat un test-drive si o verificare vizuala a masinii. Era prima oara cand ma urcam intr-un E31 deci probabil entuziasmul se citea pe fata mea, desi incercam sa nu o arat prea mult. Simteam motorul ca o uzina sub capota, tragea liniar si se auzea frumos, fara a fi deranjant (totul stock). Am facut si testul vestit cu moneda pusa pe cant pe motor si l-a trecut Avea masina de 9 ani, cumparata de la primul proprietar, timp in care a facut relativ putini km insa a primit mentenanta periodica necesara, acest lucru fiind dovedit cu un teanc de facturi. Cu aproape 157.000km la bord masina nu este perfecta, dar acum ca e la mine tind sa cred ca va deveni Planuri cu ea? Sa fie cat mai aproape de starea originala cand a iesit din fabrica...tehnic si optic. Cel mult ma gandesc sa ii iau niste jante Style 37 pe 18" (modelul de pe CSi).1 point
-
Mda...deci am contactat vreo 50 de dealeri pana acum de prin toate statele si culmea dealerul local unde am facut si test drive-ul mi-a dat cea mai buna oferta, 2.49% discount. Ba mai mult decat atat joaca si tare, a comandat deja masina cum am configurat-o eu si va ajunge la final de Decembrie sau la inceput de Ianuarie cu mentiunea ca pot sa ma duc sa o vad si daca nu o vreau aia e, o vor vinde sigur altcuiva. Joaca tare, nu am mai intalnit pana acum strategia asta de vanzare sincer sa fiu. Si daca o joaca bine pana la capat, Donington Grey cu interior negru scrie pe mine X5M Competition la final de Decembrie sau inceput de Ianuarie. Si nu vreau sa intru in detalii cum am creat un fisier Excel cu detalii despre dealerii contactati, daca au raspuns sau nu si la ce pret vor sa dea masina ca deja zic ca am luat-o pe campii.1 point
-
Ma mananca palma, daca prind un deal de nerefuzat in Decembrie imi iau un F95 (X5M) si dau G05-ul. Intre timp sa vad cum fac un test drive cu unul.1 point
-
In primul rand multumesc frumos pentru aprecieri Nu este masina din acel clip, desi era cat pe ce sa o cumpar eu pe aceea. Din fericire sa zic asa, a aparut "din senin" aceasta ocazie cu cutie manuala si am preferat-o in detrimentul celei automate. Ca scurt update, tocmai am primit azi atestarea de vehicul istoric Am schimbat si uleiul si filtrele, uleiul la cutie si diferential, lichidul de frana, antigelul si bujiile. Am cumparat si discuri noi fata spate si placute de frana + un kit de suspensie cu arcuri Eibach Pro Kit si amortizoare Bilstein. Va cobori masina aproximativ 2,5cm pe fata si 2cm pe spate, din ce spun ei. Si bineinteles ca nu m-am putut abtine si am luat un set de jante Styling 37 originale Fuchs pe 18" cu anvelope de vara Ma gandesc atunci cand voi reconditiona etrierii sa ii vopsesc galben, sa faca un contrast frumos cu albastrul. Not sure yet...in general sunt adeptul unui look clean and stock. Si da, masina sta doar in garaj subteran cu temperatura constanta si va iesi pe strazi doar cand e frumos afara.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nissan Patrol e la alta clasa... nu e la clasa de X5 sau Range Rover. Am facut un test drive cu un GLE model nou (vechiul M, dupa ML, dupa rebotezat de ei GLE) si am zis pas... desi la exterior imi placea cum arata. Am avut in gand si un Range Rover Sport dar m-am lasat pagubas vazand cati se plang ca mai mult stau cu loaner car-uri decat cu masina lor care e mai mult in service cu diverse probleme. Am mai facut un test drive si cu un Q8 care era concurentul lui X6 de il aveam eu si am zis pas, nu imi place nici asta. In afana de asta am avut cateva zile un loaner dat de un dealer de aici, un X5, cred ca am mentionat asta pe aici cand lasasem masina la service pentru o banala revizie prelungita de ei ca sa pot sta cateva zile cu X5-ul lor. Acum vreo cateva luni mi-am si foliat masina, mai pun cateva poze cu ea. Mai am si altele facute mai pe seara, in care masina se vede in alta nuanta de culoare.1 point
-
Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.1 point
-
Mereu sunt incantat de ceva nou achizitionat, asta sunt. Sincer sa fiu ai dreptate, cand am vazut prima oara modelul asta de X5 am zis ce naiba e troaca asta ca nu imi place deloc cum arata. Partea frontala mi se parea groaznica, narile mari mi se pareau hidoase. Mereu am zis, nu imi iau asa ceva, mai bine cu X6-le meu care e ceva mai exclusiv (nu se vand deloc multe in America de Nord si sunt destul de putine pe sosele) decat sa imi iau un banal de X5 pe care il vad pe toate drumurile. Anul asta insa prin Iunie-Iulie am facut un test drive cu un X5, practic dealer-ul mi-a dat cheile masinii la care ma uitasem si mi-a spus du-te singur cu ea la plimbare si cand esti gata vino inapoi. Dupa ceva vreme, acelasi dealer cand am avut masina la service mi-a dat pentru doua zile un X5 din showroom ca loaner car si a inceput sa imi placa masina. Dar, daca tie nu iti place, aia e, mie intr-un final a ajuns sa imi placa desi la inceput cand am vazut modelul am zis ca in veci nu imi iau asa ceva, dar uite ca parerile oamenilor se mai schimba. Fiecare cu parerile lui, nici mie nu mi-a palcut vreodata E60-ul si sincer sa fiu nici in ziua de azi nu imi place, asa era si cu E63-ul. Mereu ma uitam la masinile respective si parerea mea era ca portbagajele nu aveau nici o legatura cu masinile. Ca si cum la final si-au amintit ca nu au pus portbagajul si l-au atasat dupa, nu imi parea deloc fluid cu restul masinii. Dar, ce mie imi place, altuia nu ii place si vice versa. seaman, las-o mai usurel te rog, deja te iei de oameni si nu e frumos. Nu iti place ceva, e ok, e fix parerea ta pe care ti-o respect dar nu e frumos tonul pe care l-ai adoptat fata de colegul nostru.1 point
-
Multumesc. Pe vremea cand aveam M4, era SS la exterior cu Silver la interior... frumos, dar nu mai era asa frumos dupa ce trebuia sa sterg urmele de blugi. Asa ca prefer sa merg cu negru la interior, las creativitatea pentru altii care au si chef sa stea sa curate interiorul toata ziua. Mai pun doua poze care nu au avut loc in postarea anterioara.1 point
-
Gata, mi-a ajuns masina la dealer. Din pacate nu vad cum pot face sa ajung mai devreme de Sambata sa o iau, dar aia e. Am zis ca nu vreau pneurile Conti si ca vreau Pirelli, afurisita de masina fix cu Pirelli nu a venit... Mai jos sunt pozele pe care mi le-a trimis dealerul cu masina.1 point
-
1 point
-
O am pe asta in testdrive de weekend, ma bate gandul sa iau una la firma cu ecotichet dar nu stiu de ce am senzatia ca hartogaria si nervii pentru ecotichet ma va descuraja, are cineva experiente cu Agentia de Mediu in privinta asta?1 point
-
Salut sunt posesor de i3 si pe timp de iarna se poate preseta ora de plecare, iar daca masina este conectata la priza o gasesti cu bateriile si interiorul incalzit. Cel mai lung drum a fost de 160km iar la final imi afisa o autonomie de inca 70km. Viteza a fost de 70-80km/h si cateva depasiri. In oras la temperaturi de peste 10 grade autonomia sare bine de 200km. Per total daca poti sa traiesti cu autonomia de 200km este o masina excelenta.1 point
-
Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila! PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW Iti multumesc pentru asta! Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez… Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam… Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate… E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00