Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/26/24 in all areas

  1. Masina merge super dupa schimbul de bujii si bobine, nu mai are timing corrections deloc deci e cum ar trebui sa fie Abia astept sa termin si cu articulatia pe fata, se simte putin floaty. In rest, mananca benzina de rupe :))
    4 points
  2. Uite aici cat papa a mea. Dar e un 540i, nu un xDrive cum avea colegul. Mediu: 11.04 l/100 Alimentarea din 4/19/2024: 11.25 l/100 Alimentarea din 4/11/2024: 11.15 l/100 Alimentarea din 4/2/2024: 10.89 l/100 Alimentarea din 3/27/2024: 10.45 l/100
    3 points
  3. @six in line Subiectul anvelope run-flat vs. standard este aproximativ la fel de disputat precum cel privind uleiul de motor. Anvelopele run-flat ofera anumite beneficii, dar aderenta si tinuta de drum nu sunt neaparat printe ele. Ca regula generala, cu cat un element de suspensie (iar anvelopele fac parte din aceasta categorie) este mai greu, cu atat acesta constituie un dezavantaj mai mare.
    3 points
  4. Salut, anvelopele Run Flat sunt mult peste cele normale dpdv al calitatii si al stabilitatii. Sunt mai grele si masina se "lipeste" mai bine de asfalt. Intr-adevar sunt mai rigide dar sunt superioare celor normale. Ce ai pus tu in cos sunt ft ok, Pireli e echiparea de fabrica a masinii. Nu uita ca anvelopele si franele sunt primul contact cu asfaltul la orice masina.
    3 points
  5. goodyear, pirelli, michelin, ce scrie pe stalp, eu unul prefer runflat cunostinta vorbeste ca sa nu taca. bmw vine de vreo 20 de ani echipat aproape exclusiv cu runflat. eu unul nu vad nici un minus la runflat, dar parerile sunt impartite, in general se vorbeste despre o masina mai rigida la runflat
    3 points
  6. Atata s a putut cu un plin... Mers extraurban 90-95%, 80 100kmh localitati, 100 110kmh DNuri, 120 130kmh autostrazi si 2 zile de oras... Pt un 3.0 6cil diesel de aproape 400cp ( folositi vreo 80 100 ce i drept la vitezele alea, dar oricum... ) mi se pare un consum extraordinar
    3 points
  7. Confirm, de lasat mai lasa dar nu toti. Depinde de dealer si de cum pui problema. Cand am luat masina anterioara iesea net vreo 20.025eur. Nu au lasat nici macar 25eur!!! dar in schimb au fost foarte amabili cu restul colaborarii pe achizitie, numere de zoll, asigurare, s au ocupat de tot ( bine, tot pe banii mei ) dar m au scapat de umblatura si bataie de cap. Am ajuns la masina am semnat, am luat cheia si am plecat... gen 10min totul La Bmw au lasat cateva sute de euro parca sa iasa rotund 40000 net. Am adus o pe platforma. Cu o sapt inainte mai facusem vreo 3500km si n aveam chef de inca 2000+ Deci asta cu discountul nu e vreo regula, depinde mult de dealer si de noroc, dar obligatoriu trebuie sa incerci, dar trebuie avut grija ca sunt multi care s satui de negocieri si daca insisti, iti zic sec ca s a vandut masina si auf viedersehen!!! am patit...
    3 points
  8. Daca nu il tai o sa iti ia foc masina
    2 points
  9. Atunci cand sunt foarte rare cazurile de circulatie pe contrasens, poti presupune ca soferii respectivi sunt uscaturile din padure, care fie incalca legea in cunostinta de cauza, fie pur si simplu sunt idioti. Dar cand astfel de situatii nu mai constituie o raritate, CNAIR ar trebui sa se intrebe, pe de o parte, daca semnalizarea este suficienta, corecta si vizibila, iar pe de alta parte ar trebui sa ia masuri specifice. Cu tehnologia moderna este foarte simplu sa detectezi trafic pe contrasens si sa implementezi un sistem automat de alertare a politiei rutiere. In zona A1 / Timisoara, administratorii autostrazilor au inceput sa monteze indicatoare similare celor din vestul Europei, desi cred ca mesajul ar putea chiar si mai apasat decat atat. Vedeti mai jos poze comparative, Romania versus Austria si US. Ramane ca si colegii lor din alte zone ale tarii sa o lase mai moale cu Tetris-ul si sa se gandeasca mai mult la masurile privind siguranta traficului.
    2 points
  10. @RedCap dupa primii 30.000 am renuntat sa mai notez alimentarile. mi-am dat seama ca devine deprimant graficul. ce nu stiu, nu ma afecteaza
    2 points
  11. Una e sprung weight, alta e unsprung weight. Impactul greutatii e sesizabil cand vine vorba de roti, respectiv unsprung weight-ul - jante usoare cu anvelope usoare se simt imediat. Ce ar insemna calitate sau superioare in cazul asta? Cam orice anvelopa de performanta nu e Runflat.
    2 points
  12. Eram in dubii serioase cumva ca n am laut m40i, dar sincer la cati km am adunat in ultimul an... si aprox 10k km doar in ultimele 2 luni, cred ca o benzinara m ar fi ruinat Mai ales ca cei 950km cu un plin sunt exceptii foooarte rare, in mod normal consumul.extraurban la mine e undeva intre 8 si 9 ma gandesc cu groaza cat ar fi fost la M40i
    2 points
  13. Supercar killer... face 0-60 mph in 2.9 secunde parca dar.... tot sa iti dai cu ea in c**** e,ca de... e o Tesla. Si da... tot petrol head sunt, tot vreau sa aud motorul ala urland. Eu visez la evacuari Akrapovic si lucruri de genul, unde sa pui asa ceva pe Tesla? Sa faca la fel ca doua tramvaie poate nu doar ca unul singur.
    2 points
  14. @Gabi jcw Abordarea ta este, pe cat de comuna, pe atat de depasita. Este comuna pentru ca - din pacate - aproape cu totii am avut-o sau inca o avem. Este depasita pentru ca nu se mai potriveste, de ani buni, specificului unui BMW modern. Abordarea la care ma refer este de te fixa pe un anumit model BMW favorit si de a stabili un buget in functie de posibilitati, drept singurele criterii principale in baza carora cumperi cea mai interesanta masina gasita pe piata. Cu alte cuvinte, masina cumparata este fix atat de buna sau de proasta, cat permite bugetul raportat la pretul curent al pietei. Nu conteaza, BMW X3 trebuie sa fie. In niciun caz nu intentionez sa te critic in vreun fel; sunt banii tai si decizia iti apartine in totalitate. Ceea ce incerc sa iti transmit este faptul ca, avand in vedere complexitatea unui BMW de generatie recenta, un rulaj de 150k Km insemna fie cam mult, fie foarte mult, in functie de modul in care a fost intretinut si de starea lui tehnica. Din pacate, detaliile privind intretinerea si starea tehnica le vei cunoaste prea putin la achizitie, dar mult mai bine dupa ce ai masina de ceva timp si incepi sa te lovesti de diverse probleme. Iar principala implicatie este asupra buzunarului; degeaba faci un efort sa limitezi pretul de achizitie, daca risti sa cheltuiesti ulterior sume semnificative pe intretinere si reparatii. Inteleg foarte bine ca trebuie musai sa fie BMW. Este un imbold de vanitate care, mai mult sau mai putin, ne-a infectat pe toti cei de pe acest forum. Pe de alta parte insa, poate nu ar strica sa abordezi si din alta directie: sa vezi ce model de BMW cu un rulaj de (sugestie) maxim 50k Km si istoric de intretinere ireprosabil intra in bugetul tau. Partea proasta este ca s-ar putea sa nu fie X3, dar partea buna este ca are sanse sa te serveasca mai bine de-a lungul timpului.
    2 points
  15. Diferenta intre barbati si copii e ca barbatii au jucarii mai scumpe
    2 points
  16. Gresit. Asta cu platforma de seria 7 a fost valabil doar la prima generatie, la F07. G32 este pe platforma de seria 5.
    1 point
  17. Merci, nu e doar avantajul impozitului, ci și faptul ca ai parcare gratis plus alte beneficii. Referitor la mașina, da, îmi place, mi se pare un mix între SUV, Sedan și Touring. Dar cum nu agreez SUV-ul, e cam singura care s-ar potrivi pentru mine acum
    1 point
  18. @claudiu1892 Nu am studiat piata de G32, dar la o cautare fugara observ ca o astfel de masina costa usor peste 45k€. Daca iti place in mod deosebit, iti recomand sa te concentrezi la configuratia preferata si sa nu iei in considerare potentiala reducere de impozit pe motiv de MHEV. Argumentele ar fi urmatoarele: daca astazi exista o anumita reducere de impozit pentru un MHEV, nimic nu iti garanteaza ca aceasta reducere va mai fi valabila si in anii urmatori. Mai ales ca anul acesta avem alegeri, iar dupa aceste alegeri ne putem astepta la o regandire a impozitelor, in niciun caz in sensul scaderii lor; la un G32, te poti astepta la o devalorizare de ordinul a miilor de Euro pe an. Poate fi vorba de 4k€, 7k€, sau orice alta valoare; nu poti sa stii cum evolueaza piata. Faptul ca ai putea sa salvezi pana in 500€ la impozitul anual este cu siguranta interesant, dar cu impact minor fata de devalorizare. Daca mai pui la socoteala si costurile de utilizare si intretinere, ponderea impozitului este cu atat mai redusa.
    1 point
  19. La varsta asta cred ca psihologicu si analizele ar trebui facute tot la maxim 6luni...
    1 point
  20. Am destule dotari si nici nu troncane. Ambele detalii indeplinite, pentru toti.
    1 point
  21. Cate vieti ai? Al tau era mai mic, seria 5, X3-ul se bate mai tare cu vantul la inaintare... deci 15 cum am zis eu.
    1 point
  22. 1 point
  23. Sunt ca orice trimuri pe care le cumperi finisate.Adica nu poti sa le vopsesti in service,ca iese o porcarie,doar le cumperi si le montezi.
    1 point
  24. În sfârșit am ajuns la service, schimbat bujii, lichid frana, discuri și plăcute pe ambele punți. Le cumpărasem de pe bavauto dar nu mai apucam sa le montez. Saptamana viitoare vreau sa schimb antigelul și furtunul de retur.
    1 point
  25. Probabil ca aveai un 15% consum ca nu te abtineai sa nu ii dai sa sara.
    1 point
  26. Salut, Schimba anvelopele cu unele noi si cu steluta omologate bmw si fa si directia, presiunea in roti sa fie corecta. Cel mai probabil cutia de transfer iti da socuri, cea de la 4x4, nu cutia de viteze. Ce spui tu cu resoftarea la cutia de viteze e o prostie, nu iti rezolva problema.
    1 point
  27. Eu ti-as recomanda sa schimbi uleiul si in diferentiale fata-spate si in cutia de transfer (cea care comanda X-drive). Nu e un capat de tara si ajuta mult la functionarea armonioasa. Iar referitor la anvelope - sa ai grija sa fie acelasi model/marca/grad de uzura/dimensiuni pt toate rotile, sa nu ai probleme.
    1 point
  28. Cu bările de M3 o să fie altceva pe curbe.
    1 point
  29. Salutare! Tin sa mai jurnalizez statusul masinii. Recent i-am facut revizia (prefer sa o fac la 8000 km), si i-am schimbat capacul culbutori si busonul de la capac. Toata manopera am executat-o la APB Service, cu toate componentele (ulei 5W30, filtre, capac culbutori, garnituri, buson etc) noi, OEM, factura si trecere in istoric. Pana acum nu am intampinat probleme. Masina o intretin exemplar. Pentru spalat, merg doar la self-wash pentru a o spala exact cum doresc eu si sa nu o zgarii (o sterg cu lavete si prosoape dedicate curate). Pentru curatare folosesc: - pentru curatare interioara, bord, plastice, consola, portiere: Meguiar's Ultimate Interior Detailer - pentru curatare si hidratare piele: Meguiar's Ultimate Leather Detailer (urmeaza sa incerc dupa curatare piele sa aplic L1 Leather Guard AB de la Gtechniq - (mai ales pe sezon rece) pentru intretinere si hidratare chedere, furtune, componente din cauciuc: LIQUI MOLY RUBBER CARE - pentru protectie ceramica aplic: Sealant ceramic auto C2 Ceramic Sealant Gtechniq (sealantul este mai perfomant ca ceara) - pentru decontaminare jante: Gtechniq W6 Iron and Fallout Remover (sau mai folosesc echivalentul de la Maguiar's sau Sonax) - pentru curatare geamuri si tot ce inseamna sticla: Gtechniq G6 Perfect Glass Nu cred ca am omis ceva. Compartimentul motor a fost curatat integral doar cu lavetele, fara apa sau umiditate abudenta, de mine, si hidratat fiecare furtun si material plastic cu LIQUI MOLY RUBBER CARE.
    1 point
  30. Radu Ghelase farcebook sau onet bogdan
    1 point
  31. Mai bine cauți Bari stabilizatoare de M3 la SH.. am pus și eu de M5 la E60, însă prețul a fost wow de mic față de cele de la eibach noi.
    1 point
  32. 23? Cred ca e o greșeală pe undeva,nici chiar așa...
    1 point
  33. Ultima versiune BimmerCode V4.20.0-11417 moded https://mega.nz/file/m51gFThD#KeIIT0hzG1_-VflgMyMVYg42LLF41VO0cEuZDACtkNo
    1 point
  34. Daca vrei sa faci o investitie pe partea de handling, se potrivesc bratele de m3 e92, fata spate. Deasemenea, ar mai fi barile stabilizatoare de la whiteline sau h&r. Aprox 1000-1200 euro toata distractia, merita nu merita... asta depinde de fiecare.
    1 point
  35. a fost schimbat cu unul la fel de prost , asta a fost problema , acum e alt model care teoretic nu mai face problema asta , practic vom vedea . N-au fost ei amabili , asa e procedura
    1 point
  36. Sigur aveai rechemare pe racitorul egr,ăla e și cauza incendiului.B47.
    1 point
  37. Stai liniștit, suporta ei toate costurile. Nu ești primul în situația asta.
    1 point
  38. Eu iti pot recomanda ceva care te duce pe la 1500-1800 lei cu totul. Cand am luat masina avea sistemul standard plus fostul proprietar adaugase tweetere HK si a schimbat pe spate difuzoarele cu unele MBQuartz pe 2 cai. Eu am dus nivelul si mai sus putin si chiar am reusit sa scot o calitate audio foarte buna, pe care am mers 2 ani. Ce am facut? Adaugat subwoofere de L7, tweetere L7(pe care le aveam deja pe masina), medii Alpine si amplificator Alpine. Exista un kit retrofit oferit de Alpine care ofera medii Alpine, tweetere Alpine si amplificator, care vine montat in portbagaj. Amplicatorul poate amplifica doar partea din fata, spatele nu(practic pe spate va merge pe amplificarea unitatii). Pana sa trec la HK am fost foarte multumit de calitatea sunetului cu acea combinatie. De mentionat ca aveam HU MASK2.
    1 point
  39. Eu am 2,3 cu 2,6 la camionul meu..
    1 point
  40. @leonardcrti-am pus tweeterele (hertz dt 24.3), au imbunatatit sunetul foarte mult, nu mai duce lipsa de inalte si totodata claritatea sunetului e mai buna, nu pot sa zic ca ma mai dezamageste pentru ca e o diferenta semnificativa, nu se mai aude asa infundat, simti sunetul altfel, pe cat de mici sunt asa diferenta mare fac, sa ma interesez cum ii pun un amplificator sa vedem ce diferenta face si acela
    1 point
  41. 17127797258 ....din fotografie pare ca pierzi antigel pe la cotul care intra in corpul termostat. Din cate vad piesa vine cu totul adică furtunul care pleacă din termostat în radiator.
    1 point
  42. Mi-a cazut cu tronc actuala serie 4 si ma tot gandesc la un 430i grand coupe xdrive. Initial eram pornit pe un 530e xdrive...Pretul este destul de piperat, ca as vrea LCI. 45k euro + TVA la Bavaria BMW 430I XDRIVE - BavariaUsed si 43k euro + TVA in DE 430i xDrive Gran Coupé | 430 | 4er | BMW | Fahrzeuge | IUCP DE BMW Webseite Nu as vrea sa dau insa pe masina mai mult de 50k. Ce stiti, astia pe afara mai negociaza? Sanse ca vreun dealer mai mare din RO, sa imi gaseasca afara la un pret mai bun? Sub 50k gasesc 420d sau 420i sau ... 330i
    1 point
  43. Leaf-ul ala era o mizerie și nou. Plus ca e probabil mașina cu cea mai mare degradare posibila a bateriei. N-am văzut video-ul încă. Dar Matt e pus mai mult pe show în general. Dacă vrei ceva mai cu date, cauta la Bjorn ca a cumpărat și el una de-asta
    1 point
  44. Nu imi mai spune de cretinii astia cu truck-urile/cazanele lor de isi pun evacuare sa ii auda si strabunica-sa de pe lumea cealalta. Alora le-as infunda evacuarea sa bubuie motorul ala, sa dezintegreze troaca aia de masina. Una e sa ai o evacuare misto si alta e sa ai o petarda de masina cu te miri ce improvizatie facuta de vreun mexican cu un gunoi de evacuare.
    1 point
  45. Daca ar renunta la interiorul ala care arata si se simte a fi ieftin da, ar merita. Pana atunci lasa-l ca il mananca de viu chinezii asta daca nu cumva or da drumul la importul de chinezarii si in State sa il manance si acolo de viu. Ideea e simpla, sa ofere ceva de banii aia, nu doar motorul ala electric si atat. Iar bateria supraestimata la ce autonomie are, iar o alta magarie de a lui dar deja procesele se inmultesc.
    1 point
  46. Asta e faceliftul. Ce cauti tu, nu e facelift, are doar interiorul nou. Iti dai seama simplu, dupa semnatura luminoasa a DRL-urilor. Faceliftul a fost lansat acu vreo luna doua
    1 point
  47. Eu as lua benzina. Iar ca și alegere de model, marca, pot spune ca oricât de cerebral am încercat sa fiu, dacă nu îți face placere mașina în care te urci mai bine mergi cu taxiul. Multi vor spune ca e un fier care te duce de la A la B, ceea ce e perfect adevărat și totuși de cele mai multe ori nu se potrivește.. Ce mare șmecherie am făcut eu ca am făcut 15000km și am băgat 5mii în F, sau ca nu am făcut nici 500km și am bagat 1500 în G. M am dus sa iau o Mazda noua și totuși... Am luat un g sh. Concluzia, mașina e ca și femeia, degeaba spala, calca, face mâncare etc dacă nu îți vine să o f..ți.
    1 point
  48. Ia din Germania linistit...ofera 50000 euro direct pe aia si tine de pret.Sunt 100% sigur ca ti-o lasa cu 50000. p.s. aia din Germania e si mai dotata.
    1 point
  49. Nu ma incurajează exemplele date ...si vad ca Bavaria sta neclintita pe preturi. Pe auto rulate au doua x1 30e de cateva luni la vanzare, iar pretul a ramas batut in cuie. de gustibus...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.