Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

EU am X3 G01 LCI cu motorizarea 30i cu Xdrive si sunt foarte multumit. Consumul este mai mare fara de un 2.0d, depinde cum mergi cu el, autonomia maxima cam 680-700 km (in mod confort 90% si sport/sport plus cand vrei sa depasesti mai repede) cu un plin (rezervor 65 l) condus mixt urban si extraurban. Se pot scoate si consumuri mai bune fiind Mild Hybrid dar nu am luat motorul asta sa merg relaxat. Fiabilitatea ramane de vazut, pana acum am facut 5000 km fara probleme.  Puterea e mai mult decat suficienta, cauta modelul cu facelift ca are mai multe noutati pe motorizare (sistemul Mhev)

Edited by Cosminbad
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/9/2025 at 7:34 PM, RaYn3 said:

Salut. Da, sunt f multumit de motorizare daca e sa compar cu fostul F10, 525d, motor diesel de 2litri si 218CP. Nu vreau sa mai aud de diesel. Ai liniste, fara clantanitul specific unui diesel, fara vibratii, fara stres ca se colmateaza DPF-ul, galeria de admisie, fara stres legat de EGR, sistem AD-Blue, pompe de inalte, etc. Ca si consum din ce mi-am dat seama si la acelasi tip de condus, pe aceleasi drumuri ar fii cu 0.5litri mai mult la drumurile extra-urbane si poate 1litru la cele urbane. Sub asteptarile mele. De vreo 3 sapt i-am facut si update de iLevel in reprezentanta si se comporta chiar mai bine. Inclusiv sunetul motorului s-a modificat cel putin intre 2000 si 3000rpm. Inainte cel putin in plaja asta mi se parea mai zgomotos, acum de departe se aude ceva mai incet, plus ca si sunetul e mai placut. De asemenea, mi se pare ca are si putere mai mare, poate mi se pare totusi, desi se stie ca BMW pune ceva mai multa putere in motoarele lor decat declara, cel putin la benzinare. In comparatie cu orice diesel de 2 litri asta e racheta, n-ai nici o problema sa faci depasiri in siguranta. Eu iti recomand motorizarea asta 

super. multumesc frumos pt informatie.

Link to comment
Share on other sites

Am preferat sa iau modelul acesta cu suspensie mai inalta, e o masina de drum lung, nu are nici o treaba cu sportivitatea. 1900 de ture la 130, 2500 la 170 km/h.

Merge si 1.2 tsi la 90 de cai cu 200 si consum de 12% 😂

IMG-20250318-WA0001.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

Dupa aprox. 13 ani de Audi A6 3.0 quattro, am trecut la BMW. Tocmai am achizitionat un BMW 540i xDrive G30 din 2017 cu 115.000 km.

Vreau sa ii fac schimbul de ulei si filtre + schimb ulei cutie. 

Am fost la 3 service-uri autorizate, fiecare cu parerea lui ref. la tipul de ulei din motor+vascozitate si felul in care se face schimbul de ulei la cutie.

1. Primul service a spus ca uleiul vechi din cutie se lasa la scurs si se completeaza cu cel nou. Pentru cel din motor, nu stiu nici ei ce sa recomande intre ulei BMW LL 0W20, 0W30 sau 5W30 - sa aleg eu.

Pret total undeva la 3200 de lei - revizie completa + schimb ulei cutie cu ulei ZF

2. Service-ul nr. 2 - au spus ca au un aparat cu care schimba tot uleiul din cutie - cost-uri fara revizie, doar ulei cutie 3100 lei, marca Ravenol

3. Service nr 3 - un service renumit pentru cutii automate, au spus ca au aparat de schimbat uleiul din cutie, dar nu il recomanda pentru ca se imprastie pilitura si strica cutia, deci la fel, se lasa la scurs si se completeaza. Aici, pentru ulei motor au spus ca nu recomanda ulei-ul BMW, ci Castrol (5W30).

Aici costul total aprox. 3500 lei

 

Mentionez ca nu am mai avut masina pe benzina de peste 15 ani si nu stiu exact ce sa aleg. Ce ulei, ce vascozitate, si cum se face schimbul la cutie. Nu caut ieftin, caut sa fie cat mai ok pt masina.

Multumesc

 

 

Edited by R3dM4n
Link to comment
Share on other sites

Producatorul ZF recomanda doar schimb gravitational pt uleiul din cutie, adica fara aparat de flush. Pune doar ulei ZF dedicat, nu fa experimente cu ravenol.

Ulei motor pune linistit BMW LL4 parca, vascozitate 5w30. E cel mai ok pt clima din Ro. Schimb la 10k, maxim 15k km in functie de stil de mers.

Link to comment
Share on other sites

@R3dM4n 

Detin un B48 (530i, benzina in 4 cylindri mai exact) si din experienta pe care am avut-o cu un alt ulei de la alt producator, o ai in link-ul atasat.

Recomand doar BMW ulei original.

Despre uleiul din cutie, nu am niciun sfat, si eu caut sa il schimb si probabil voi merge la cei de la Automatico din Bucuresti.

Drumuri bune!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am pus ulei 0W30 BMW LL si filtre Mann. (BMW 540i xDrive 2007, motor B58)

Uleiul din cutie l-au schimbat gravitational, dupa care s-a pus ulei nou ZF si filtru. Mecanicul a zis ca era destul de curat cel vechi (114.000 km) si ca nu fusese schimbat pana acum.

Nu simt nicio diferenta...dar am masina de foarte putin timp, nici 1000 de km nu am apucat sa o conduc. 

Aprox. 3000 de lei toata operatiunea (ulei, toate filtrele, schimb ulei cutie) la un service autorizat la care am fost cu mai multe masini pana acum, pentru cei care vor sa-si faca o idee despre costuri.

Drumuri bune.

Edited by R3dM4n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.