Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Ddc_70

    BMW X5 45e

    Salve.Ce model ai? M aintereseaza sa cumpar si eu unul sa incarce mai rapid.Merge la 380? am acasa si de asta intreb
  3. si de ce aparea cu scadenta 0? cumva erau placutele spate? zgomotul poate veni si de la stat nemișcata in parcare inainte sa o cumperi
  4. Nu mai bine faci tu un topic nou si pentru 330e? Ca deja amesteci aici mere cu, castane.
  5. Salut, Ai verificat compartimentul bateriei? (mai intra apa si corodeaza cablajele ce merg in fata)
  6. Bună , am și eu o întrebare … a mai pățit cineva să i se stingă și aprindă într-una bordul ca și cum nu ar avea curent ? Și mașina să nu pornească ? Am dus-o peste tot și nimeni nu-i dă de cap . Practic dacă ridic mașina cu cricul în partea stângă , funcționează tot , dacă o las jos începe iarăși …Mulțumesc pentru eventuale răspunsuri.
  7. Cuiul ala il gaseam si eu mereu, nu e asta problema. Oamenii efectiv prefera sa puna in genunchi pe sub masina si sa faca pana cu roata pe masina decat sa o mai dea jos. Si nu, nu am avut probleme cu rezolvarea asta a lor pana acum.
  8. Buna, nu mi se mai retrage ruloul de la portbagaj, ramane mereu deschisa, ma puteti ajuta va rog?
  9. Salut, Becul din torpedou este un martor, te poti folosi de el pentru a afla cand intra masina in sleep mode. Te pui pe scaunul pasagerului, deschizi torpedoul, incui masina si scoti una cate una sigurantele aferente consumatorilor pana cand masina intra in sleep mode. Consumul optim parca era de 7-8 mA, nu mai retin exact.
  10. L-au lansat fara dar baga si ei convertor de la 400V la 800V https://www.caranddriver.com/news/a64715269/2026-mercedes-benz-cla-ev-not-compatible-400v-fast-charger/
  11. Un simplu bec de 60W consuma un curent de 4 A, daca ai facut update / codari la un E90 ai fi vazut ca pentru asa ceva BMW recomanda surse de minim 60A sau parca chiar 90A. Am facut asa ceva la E91 si am vazut un varf de 64 A asta fara ventilator AC, ventilator motor si incalzire in scaune pornite. In mers alternatorul livreaza tot acest curent consumatorilor, plus incarca bateria, de asta pe E90 nu am vazut alternator sub 200A, pe cele cu destinatie speciala (politie) sunt de la 400 A in sus. Sub 1KW nu cred ca este consumul crescand cu adaugarea de consumatori (AC/inclazire, faruri, dezaburiri, incalzire scaune, etc). In situatia ideala in care ar avea eficienta 100% tot ar consuma 1KW putere deci ~1.3 Cp.
  12. Top consumatori gasit pana acum: -Piesa cu tepi -Becuri (torpedou, in special) care nu se sting -Panou clima -Alternator, electromotor -Ventilator navigatie -Telefon (nu am, dar scot siguranta aferenta) -Siguranta 4 ??? -Senzor baie ulei
  13. Salut, Cand credeam ca am scapat de probleme, odata cu firul intrerupt in usa, aseara am dat o tura pe la masina sa vad daca e totul ok. Ciuciu curent, dupa 2 zile si jumatate de la plimbarea de duminica. Totusi, bateria avea 7,8 volti, insuficienti probabil pentru a deschide masina din telecomanda (bine, nu s-a aprins nimic, nicaieri, nici macar ca lumanarea. Bateria este noua. Deci, problema cu care am acumparat masina este nerezolvata. Inca 6 luni de cautari??? Ceva idei? Ce pot spune, este ca am schimbat piesa cu tepi (care pe masina era noua) cu una noua am si dupa un drum mai lung, a ramas aeroterma pornita. Am pus, ulterior, un sh. Cu siguranta 9 scoasa, mi s-a descarcat la un moment dat. Nu stiu daca la baza a stat firul intrerupt sau altceva, ca urmare, nu pot exclude 100% piesa cu tepi. Mai ales ca duminica am mers si cu caldura pe 32 si ventilatia la maxim, deci, s-a cam incins. Ar mai fi acel dispozitiv de alungat ratonii, insa cand l-am demontat parea legat pe direct la motor, atat. Am desfacut firele si gata, out. In general, masina intra in sleep mode, cu un consun de 20,30 mA. Uneori, ceva se intampla si nu adorm toti consumatorii. Ma apuc iar de studiat dar niste sfaturi ar fi binevenite. Lucreaza si fii-miu la un dispozitiv de monitorizare insa nu e gata.
  14. Asa ar fi daca ne-ar interesa unde se duc 100A o data si cand.. Eu zic ca aproape niciodata.. daca motorul e pornit! Se solicta 100A si peste doar cand pornim motorul dar ATUNCI doar din baterie. Subiectul nostru este capacitatea/posibilitatea/situatia in care alternatorul nu ar incarca bateria. Ceea ce nu are treaba multa cu, consumul.. din baterie! Bateria masinii ICE practic este un fel de buffer pemtru toti consumatorii din masina. Iar consumul probabil ajunge la 50A alimentand: modulul ABS, airbag-uri, DDE, FRM, Injectoare, pompa de inalte, senzori si luminile din bord.. Dar astea toate reprezentand curent tras din baterie nu din alternator. Pana la urma nu are relevanta curentul atat timl cat bateria e potrivita sistemului care o follseste si e tinuta incarcata! ..Alternatorul poate sa fie de 100-200A si chiar mai mare foarte usor... Bateria daca NU e suficient de mare in curent acceptat.. ii v-a fi limitata incarcarea la acel curent pentru ca o distruge. Dar ar putea fi relativ usoe sa primeasca 20-30-40A de la alternator! Eu unul prefer sa aflu efortul mecanic depus de motor sa invarta alternatorul ca asta e subiectul.. Restul conteaza dar nu prea in contextul creat.
  15. Nu vreau sa intreb ceva ce face parte evident din procedura.. S-a uns tot ce trebuia sa se unga inainte de montaj? De teava pe care culiseaza rulmentul nu zici nimic; e fixata pe cutie.. Pe una din partile acestei tevi apare o uzura.. pentru ca rulmentul culiseaza pe ea cu fiecare apasare a ambreiajului. Aceasta se unge in prealabil si este recomandat schimbarea tevii cand se schimba kitul. Daca scartaitul apare doar la apasare cu motorul oprit atunci categoric vine din ansamblul furca-pin-teava.. da si rulmentul care culiseaza dar mai degraba partea cu teava decat rulmentul. Scartaitul e lung sa e unul scurt. Daca e scurt ar putea veni de la contactul pinului cu suportul furcii. Sau contactul rulmentului cu furca.. Daca e lung ar putea veni din contactul tevii cu rulmentul. Sau poate piciorusul tijei pistonului (capatul ce intra si inpinge furca) si e fixat pe cutie. As mai zice ca daca apare doar aproape de capat.. probabil scartaitul vine din diafragma placii de oresiune. Dar asta e numai dupa ce s-a verificat si uns absolut orice se misca si freaca.. Pana la urma daca poti sa o duci cu zgomotul poate e bine sa o lasi la categoria asa fac toate.. si o sfanta "asigurare"..
  16. ma bag si eu in seama.. e relativ simplu de calculat de cata putere este necesara pentru a produce un anumit curent... de exemplu la un consum de 100 A pe care in anumite momente (destul de multe) un BMW il absoarbe in mers , rezulta 1400 W consumati deci destul de mult...
  17. Mai putin noua platforma de la Mercedes, care pare ca nu merge deloc la 400V :)))
  18. Bun,tocmai ce am anulat un I4 , din ce ziceti voi aici pare ca am facut bine.
  19. Așa am pățit și eu. Din cauza faptului ca nu are suficient curent în baterie nu pornește instalarea upgrade-ului. Am cuplat o altă baterie la bornele de +și - de la motor și a pornit instalarea.
  20. in primul rand accesul la roata, sa stai sa te chinui sa gasesti punctul de pana, sa stai sa cureti zona, sa pui snurul, intr-o pozitie nu tocmai corecta, ma rog, eu peste tot unde am fost au dat frumos roata jos, si nu au facut pana in doda pulii, doar sa scape repede... snurul ala trebuie bagat cat mai perpendicular in roata, nu oblic, sau intr-un unghi, pentru ca s-ar putea sa nu prinda/tina bine, dar ma rog, o merge si asa ce sa zic, aia e.
  21. si care ar fi astea? si mie mi-au reparat runflat cu roata pe masina.
  22. zi le la aia care fac pana asa, cu roata pe masina, sa si bage si snurul ala direct in cuvantul ala care incepe cu C si se termina cu R. nicio vulcanizarea serioasa care se respecta nu va face asta, din varii motive tehnice si logice.
  23. Salutare! Dețin un 320D G20 și de câteva zile senzori de parcare nu mai funcționează. Ori de câte ori îi cuplez primesc un mesaj de eroare cum ca sunt murdari și trebuie să îi curăț. I-am făcut o diagnoză și îmi dă această eroare: “Ultrasonic sensor, front outer right: Blindness identified” Am cumpărat un alt senzor l-am înlocuit și primesc aceeași eroare ce nu poate fi ștearsă cu Ista+. Dacă a mai întâlnit cineva această problemă vă rog să îmi dați un sfat cum aș putea rezolva această problemă. Mulțumesc!
  24. Nu e chiar asa. Ce se monteaza noi acum, vin cu 800V destul de multe. Si suntem relativ in trend. Nu e ca pe afara ai dese 800V. Iar masinile cu 800V au local DC-DC si trag cat se poate din 400V si fac cat ii trebuie bateriei local. Deci nu e ca nu poti incarca ci doar ca nu te duci in puterea maxima. Ai doua limitari: tensiunea si curentul. La tensiune: era limita pe 400V pentru ca ai componente catre trebuie sa reziste la tensiunea de 400V + o marja iar marea problema era ca tranzitoarele erau lente la tensiuni mai mari. Orice convertor sau incarcator DC-DC iesea mare ca volum si greutate din cauza frecventelor mici de comutatie acum au scazut preturile la tranzistoarele rapide care merg la tensiuni mai mari (1200-1600V) deci invertoarele & on board chargerele pot ramane mici si se poate trece la tensiunea mai mare. Idem, a scazut pretul si la componentele pasive care merg la tensiuni mari: conectori, condensatoare etc La curent: la curenti de cateva sute de A, cablurile de incarcare devin f grele. Sunt studii care arata ca e mai usor un cablu cu racire cu apa prin el decat un cablu normal. Dar pe langa pret, si ala e scump rau. Oricum, un cablu de DC de la 400V de 3m e pe la 1500eur. Marind tensiunea si pastrand acelasi curent, atingi puteri de incarcare mai mari. P.S. E si masina la 1200V. Sau 1000V. Ceva chinezesc cu 1000cp+ Xiaomi parca
  25. Yesterday
  26. https://www.stoauto.ro/piesa-auto/cylhd-cover-oe-11127807999?srsltid=AfmBOooKOV794xBh0AEonjNy3baHOHPvAwlL1eTDXkv5EgQoX-snoF1x
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.