All Activity
- Past hour
-
f11 Eroare 298800 - Nu mai trage in turatii joase
bimmer90f30 replied to enders's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
DDE-ul a scapat sau nu? Eu am schimbat senzorul preventiv cu original dupa ce a aparut eroate de presiune pe senzorul ala la diagnoza periodica cu ISTA.., sters-reaparut-sters-reaparut eroare.. apoi schimbat. Dealerii stiu dar tac malc.. Pentru toti ceilalti.. mufele nu sunt problema mare.. (se spala cu spray de contacte) ca ajung motorina la ele.. problema e cand ai motorina in conectorul DDE. Ala e semn ca deja sunt sanse foarte mari sa fi ajuns si in DDE. iar asta nu e un semn deloc bun! - Today
-
f11 Eroare 298800 - Nu mai trage in turatii joase
Galagie replied to enders's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Am bibilit astazi putin la masina, am scos mufele din DDE, sunt curate. Din noiembrie anul trecut cand am avut balta de motorina in mufa... de atunci si pana acum am mai facut eu diagnoze si nu am avut erori pe DDE in special. Astazi am mai curatat totusi mufele de la DDE, si m-am uitat de asemenea la mufa care intra in actuatorul turbo, acolo din pacate am gasit motorina. Am curatat mufa de la turbo, am sters codurile de eroare, si am dat o tura cu masina , am accelerato putin mai agresiv, nu chiar kickdown, si se comporta destul de ciudat, se aud rotile cum scartaie cu intermitenta, probabil intra in ceva limitare de cuplu, posibil sa faca backpresure? O s-o las mai moale, oricum la mers in oras, merge relativ ok, dar zilele astea am de gand sa incep prin a schimba actuatorul electronic. Tija mecanica de la turbina se misca destul de usor -
Cheie nu-mi apare în mor finda nu pot răsuci contactul este blocat nu se învârte deloc nu este cu start stop
-
In prealabil cauta o ISTA-D si fa diagnoza. Poate scapi doar cu o resetare. Cheia e cu rosu in bord? Aici ai explicarea functionarii contactului la E60, E61, E90, E91 si foarte probabil toate modelele mai noi chiar si fara cheie bagata in bord. https://www.bmwclub.ro/forums/topic/204801-diy-inlocuire-functionare-mecanica-zavor-coloana-volan-bmw-e9091/#comment-2640646 Demontarea coloanei nu e grea dar modulul se da jos cu o surubelnita in stea (5 colturi) si gaura in mijloc.. Un set ca asta poate da modulul jos si poti debloca mecanic volanul. https://www.emag.ro/set-surubelnita-de-precizie-extensibila-142-in-1-bits-otel-kit-complet-pentru-electronice-electrocasnice-mobilier-service-telefoane-trusa-magnetica-flexibila-cu-ventuza-penseta-si-maner-ergonomic-xj-l/pd/D7G15FMBM/#product-gallery
-
voiculet started following Contact blocat e60
-
B.Bună seara am si eu o problema cu contactul nu se mai învârte și volanule este blocat ce pot face cum o pot rezolva sau este de vina contactorul?
-
Salutare, Cum era si de asteptat, masina incepuse sa manance ulei in jur de 1l la 1500km, mai si pierdea pe la toate garniturile... Astazi a inceput sa porneasca foarte greu si sa nu mai stea la relanti (am verificat compresia si este scazuta la pistoanele 1 si 2). Am prins putin timp liber si am scos motorul pentru overhaul... Nu am avut o macara si nici rabdarea sa astept livrarea uneia asa ca am decis sa il scot cu excavatorul...
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
mgi replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Thomas are un video pe canal in care spune ca s-au anuntat masini electrice de generatie noua pentru expozitia din Germania, si ca filmeaza de 2 saptamani modele sub NDA. Si mie mi se pare, din ce am citit/vazut pe net de la inceputul anului, ca asta e momentul in care iese o noua generatie de masini. Sunt curios cat o sa coste un IX pe piata SH cand apare IX3 pe arhitectura de 800V si cu noile sisteme de asistenta. Sau cand apare IX5 din aceeasi generatie- 3473 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Verificați acționarea. Mișcarea este posibilă.
RedCap replied to ddlz's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Pune si modelul si anul masinii ca eu nu le vad prin topicul tau. -
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
BaXXon replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
No' astea da baterii! 1000 kile va rog...- 3473 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
Alex3245 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
79 kwh in 15 min Si un clip cu acele baterii de care se vorbea mai sus:- 3473 replies
-
- 1
-
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Common B58 engine problems include oil and coolant leaks from degraded gaskets (valve cover, oil filter housing, intercooler), high-pressure fuel pump (HPFP) failure, and issues with PCV systems and VANOS solenoids. While the B58 is considered a reliable engine, these issues can lead to check engine lights, engine misfires, and loss of power if not addressed promptly. Oil & Coolant Leaks Leaking Gaskets: Degraded valve cover and oil filter housing gaskets can cause visible oil leaks and increased oil consumption, according to Engine Finder. Intercooler Leaks: The engine's intercooler, which is water-cooled, can also develop leaks from its seals, leading to coolant loss. Overheating & Head Gasket Failure: Persistent coolant loss from any source can cause the engine to overheat, which can lead to severe engine damage, including a potential head gasket failure. Fuel System Issues High-Pressure Fuel Pump (HPFP) Failure: The high-pressure fuel pump is a known failure point, causing stumbling, loss of power, and engine misfires. Other Common Issues VANOS Solenoid Failure: Malfunctioning VANOS solenoids can contribute to engine performance issues. PCV System Issues: The crankcase ventilation (PCV) system, which includes the PCV valve and diaphragm, can fail, leading to rough idling and smoke. Charge Pipe Issues: The intercooler charge pipe can crack, which also leads to overheating and potential engine damage. Symptoms to Watch For Low Coolant or Oil Lights: These dashboard warnings indicate a loss of fluid that needs immediate attention. White Smoke from Exhaust: This can be a sign of burning coolant due to a head gasket issue. Engine Misfires or Stumbling: A sign of insufficient fuel delivery from a faulty HPFP or other issues, notes Bavarian Auto Werke. Burning Oil Smell: Often indicates a leaking valve cover gasket or a leak into the spark plug wells.
-
@redog4dy Iti apreciez sinceritatea si onestitatea. Practica aceasta de a falsifica rulajul unui automobil este perpetuata deja de zeci de ani si este mult prea frecventa. Nu inteleg cum de nu exista un articol de cod penal care sa pedepseasca specific aceasta fapta, la fel cum este pedepsit furtul sau inselatoria. Bine, teoretic vorbind, ai putea sa il dai in judecata pe vanzator in baza art. 244 Cod Penal - dar corect ar trebui sa fie un articol dedicat si, cel mai important, sa fie impus in mod activ.
-
Bordul tau pe interior nu avea marcat zona unde ar fi pozitionat HUD in bord? Nu cred ca scapi fara sa schimbi parbrizul.. imaginea priectata e dublata de cele doua suprafete ale unui parbriz normal.. de aceea e dubla.. asta ar fi cea mai mare curiozitate a mea. Daca nu e dublata sa ne spui te rog ce parbriz are masina, de cine e facut.. Bravo pentru incercarea de a adauga ceva interesant si poate chiar util masinii, mai ales ca e DIY!
-
Da, nu cred ca se stocheaza nimic la mine.. mai de mult am gasit maimuta(filtru pe can) pe cas, cand am pus ceasurile 6wa, dupa codare nu au trecut km in ceasuri.. oricum dupa cum vezi in poze, am destui km pe ceas, probabil +~60 / 70000 km, nu da nimeni pentru mai putini km inapoi. Eu cred ca sunt singurul "bleg" care am vrut sa-mi arate in bord real, cum e de fapt.. cu ceasurile de pe x6 aveam 90 000 km prima oara si m-am dus la bucuresti la cineva sa-mi treaca cat aveam, ~360 000 sau cat era atunci, nu mai tin minte exact.
-
daca ceasurile de bord au mai multi km decat masina, citisem ca e indicat sa le vriginezi inainte de a le monta, astfel in DME si pe cheie se va stoca valorea kilometrilor care este mai mare dintre bord si DME, adica din bord in cazul asta.
-
pff..ai de treaba acolo nu gluma...spor
-
f11 Eroare 298800 - Nu mai trage in turatii joase
enders replied to enders's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Am dus ecu la curatat(la un expert), mi-a curatat toate mufele pe unde a ajuns motorina, am schimbat senzorul si s-a rezolvat problema. Am incercat sa il curat eu, am dus ecu la fel si fel de tilicari, nu s-a rezolvat problema. Cost aprox 2000lei -
aanubis25 joined the community
-
Care's problemele la B58 în afara de conductele de plastic?
-
In cazul in care aveti un BMW model F20 / F21 (serie 1), F22 / F23 (serie 2), F30 / F31 / F34 (serie 3), F32 / F33 / F36 (serie 4) produs in anii 2011 - 2015, care manifesta zgomote la puntea din fata pe denivelari marunte si la cald, care uneori se resimt in volan (si nu exista niciun element de suspensie uzat / defect), atunci trebuie sa verificati caseta de directie. Teoretic, masinile produse incepand cu 2016 nu sunt afectate - dar as privi acest postulat cu prudenta. Anume, motorul electric al servodirectiei este prins de caseta de directie prin 5 suruburi M8 din aluminiu (!) cu cap Torx. In timp, acestea au tendinta de a se slabi si/sau de a se rupe. Daca gasiti in scutul motor un surub precum cel din prima poza, cu siguranta aveti aceasta problema, chiar daca nu se aude niciun zgomot. Exista si un recall BMW, cod 0032740200. In momentul in care am deschis acest topic, recall-urile se puteau verifica pe urmatorul site BMW: https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html In cazul in care suruburile sunt slabite, se pot inlocui. Daca sunt rupte, procedura BMW este de a inlocui toata caseta de directie, pe recall (= gratuit). Cu prima ocazie cand dati jos scutul motorului, verificati daca cele 5 suruburi din a doua poza sunt slabite sau rupte. Ca sa aveti acces la suruburi, trebuie sa priviti caseta de directie dinspre partea dreapta catre partea stanga a masinii. Daca aveti aceasta problema, iar masina intra in campania de recall, cel mai bine va adresati imediat unui service oficial BMW. Detalii gasiti in service bulletin-ul SI B32 08 18 (.pdf, atasat). Este pentru piata americana, dar informatiile tehnice sunt perfect aplicabile si in Europa. MC-10153751-9999.pdf
-
deja vin cu prima problema , am desfacut bordul .. ~4 h(atentie: e prima oara dau un bord jos). ceasurile 6wa cu iesire de hud, pe care le am eu, sunt de pe f16,x6 2017.. ieri mi-a zis cineva ca nu merg ceasurile de pe f16/f15 cu hud de f10. azi am luat ceasurile de pe f10 , de unde am si hud.. astept sa-l vad aprins corect sa trec mai departe. in poze test hud brightness din ista(altceva nu se vede) . eroare in ista pe HUD : lvds data image error. Are ceva daca pun ceasurile direct fara sa le virginizez? din cate stiu, imi apare punctul rosu si service indisponibil, dar vreau sa vad ceva pe hud, ca nu mai am eroare.. O sa le virginizez eu dupa ce pun totul inapoi. Mi-am codat si Lane departure warning, mi se aprinde din bagheta dar se stinge imediat, eroare pe szl, motoras(asta nu e o problema, o sa pun modulul cu motoras la urma), doar ca am vrut sa le testez pe amandoua.
-
Salut, varianta 1.8D de 143 de cai consuma ulei din cauza segmentilor. Motoarele N47v si N57 pierd mult ulei pe la capacul de culbutori care trebuie schimbat cu unul nou original. Daca schimbi doar garnitura capacului nu rezolvi nimic. Sa nu pui aftermarket pt ca va pierde iar ulei. Mergi cu ea la un mecanic priceput pe BMW si mai ales pe N47. Cred ca or sa ti recomande segmentarea motorului.
- Yesterday
-
Tu esti tu iar @Mircea-Si e Mircea.
Announcements
-
Topics