Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Eu am pus codul asta: 11428596283 in real oem si vad ca supersedes 11428593771 (06/15/2015 — 06/19/2017), Exchangeable retrospectively 11428586673 (07/01/2014 — 07/22/2016), Exchangeable retrospectively 11428576429 (04/01/2014 — 10/23/2015) : Pana la urma daca pierde extern ar fi ok.. ca macar vezi ca e prost facut si costul pierderii nu este mare. Problema e mai "delicata" apare cand antigelul este contaminat de ulei.. ca nu prea vezi daca e contaminat decat cand dai antigelul jos complet si il vezi ca e gri... Din fericire nu o sa se contamineze uleiul ci doar antigelul.. Al doilea aspect ar fi garniturile pe care le vinde chinezul.. pot fi inlocuite cu cele de pe raft de la dealer. Adica adancimea canelurilor este aceiasi ca la piesa originala. Asta e intrebarea principala. O piesa din aluminiu o data realizata fie e proasta de la inceput si scapa prin porii mentionati fie o sa tina pe viata motorului. Garniturile imbatranesc si daca chinezul le face dupa "gustul" lui (canelurile de care ziceam) cand se duc garniturile.. atunci probabil trebuie sa schimbi totul din nou..
  3. Today
  4. Eu zic ca depaste lejer intervalul de 700 daca km sunt facuti numai pe autostrada. Eu la motorul asta aveam media de regenerari 660 de km unde iti apare tie 405, mergeam 90% exterior.
  5. Desi km sunt destui, inca merge brici si poate consuma si putin (rare ori ce i drept ). Oricum media generala la pompa de cand am masina e 8.2, ceea ce mi se pare foarte ok avand in vedere 2tone, 380+ cp si 800+ nm. As fi zis ca sunt povesti chestiile astea referitoare la eficienta unu B57 6cil 3.0... Totodata, dupa dpf nou (ma rog, oarecum... ca are deja vreo 20k km ) , am vazut si prima data regenerare la 700+km... nu credeam ca se poate... in general, regenerarile si le face cam pe la 300km, ca ceasu. B57 oricum regenereaza mult mai des decat generatiile mai vechi de motoare.
  6. de cand cu touch screen eu nu am folosit rotita deloc, asa ca era normal sa dispara cauta pe forum acuma vreo 20 de ani sa vezi ce discutii erau legat de designul e60,e90 sa nu mai vorbesc de frumusețea de e65
  7. Parca dupa multe poze in diverse culori, incepe sa-mi placa designul exterior de la ix3. Interiorul nu stiu inca ce sa zic.
  8. v@sy

    Panglica portbagaj

    Nu-mi dau bine seama din poza, dar pare a fi masa de la caroserie pt haion.
  9. Am bagat codul in programele de piese, nu exista.............
  10. Salutare, Stie cineva la ce foloseste aceasta panglica din spatele balamelei stanga a portbagajului. Am vazut ca s-a rupt si mi se pare ca radioul are o receptie mai proasta.Poate avea legatura? Multumesc.
  11. Eu știu că astea sunt branduri care se respectă, fiind chiar de prim montaj. Până la urmă cum se permite ștanțarea cu astfel de nume ? Sau de fapt si cele "originale" sub brandurile respective, sunt facute in china ?
  12. Problema comuna. E intrerupt cablajul care merge la senzor (in partea din fata capacului de la culbutori).
  13. Asa exista și Mahle pe la chineji, dar oficial nici mahle și nici marelli nu fac de aluminiu. https://www.ebay.com/itm/315506777464 Chinezi nu fac altceva decât sa monteze racitorul de brand pe corpul no name.
  14. Yesterday
  15. nu doar aia inseamna autohold. la cutiile automate masina nu pleaca de pe loc in D cu autoholdul activat, si adevarat nici nu o ia la vale, dar panta trebuie sa fie destul de abrupta sa faca asta. de aici si uzura prematura cu autohold on la masini aitomate. la fiecare plecare freci placutele chiar si la vale banuiesc ca x1 asta de care vorbesti e manual. face chestia asta automat, dar nu la nesfarsit, dupa cateva secunde ( parca vreo 10-20) ii da drumul si nu-l mai tine. face asta doar in panta
  16. Altcineva? Ca pe el il stiu.. Mai zice de mine ca umplu forumul cu replici
  17. :offtopic: stie cineva cum si daca se poate scoate auto-hold ul la X1? Ca simt ca merg la deal cand pun cutia in 1 masina nu mai coboara ruland cu spatele din stop. As vrea sa stiu pe viitor sa pot il scoate daca apar probleme cu franele. Nu am vazut nicaieri prin bord optiune..
  18. Am editat eu si totodata mutat topicul unde ar trebui sa fie.
  19. 520d f10 2012 motorizare n47 rulaj 320.00. O am de 5 ani absolut niciodată nu mi-a cauzat probleme .
  20. Eu sunt „depasit” si de design-ul interior si de exterior la IX3. A disparut si rotita iDrive. Iar farurile spate si masca fata sunt ORIBILE. Zici ca design-ul este facut de Kia/Hyundai (fara ofensa daca mai sunt posesori pe aici, dar nu arata a design german cum eram obisnuiti) sau marcile chinezesti care au intrat pe piata mai nou. Incepe sa arate mai bine versiunea normala de X3. Probabil asta e scopul.
  21. @FlorinMti Observ ca esti nou aici, dar din pacate trebuie sa incep cu critica: Crezi ca problema ta isi are locul la sectiunea "Folosire forum"? Nu putem ghici ce masina ai. Ne trebuie model, motorizare, an de fabricatie, rulaj, eventuale probleme cunoscute. Ce tester ai folosit?
  22. Ce este in poza, acolo ce ai incercuit sunt asa: 7.5, 40, 20, 20 si 5A. Ce ti-am explicat mai sus, F59 este 90-100% inscriptionat pe plasticul negru al panoului de sigurante. Cauta cel putin F59 sau 59, ca vad ca sunt si doar cifre.. iar acolo o sa trebuiasca sa gasesti o siguranta tot portocalie, de 5... Cu, ce ai verificat curentul? Pune numele modelul aparatului, domeniu de masura pe care erai.. pune o poza eventual cu aparatul si ce ai setat (domeniu) pe aparat sa masori. Apoi, pune codul culorii fiecarui cablu in ordine de la grupul cu 3 si apoi al 4-lea. Ce culori sunt acolo; combinatia de pe fiecare cablu. Alimentarea (+) din panou e pe cablul Rosu cu Negru. Negru cu Albastru e cablu ce trimite comanda spre CAS. Maro este masa. Vad ca acolo ai 3 cabluri ramase.. doua din ele ar trebui sa fie antena. Daca pui multimetru pe cabluri cate doua din cele 3 ramase.. ar trebui ca multimetru sa iti indice o valoare de cativa ohmi.. acolo e antena conectata in modul cand bagi conectorul. Celalalt conector nu imi este cunoscut. Intra pe partea celalalta a modului? Ar vreun cod trecut pe el? (Asta e mai mult pentru mine: BL=blue BR=brown GE=yellow GN=green GR=grey OR=orange RT=red SW=black VI=violet WS=white (ALB) )
  23. Salut, dacă a întâmpinat cineva. Eroare senzor de temperatură gaze. am pus senzor nou, schimbat răcitor de gaze nou egr nou. Și eroarea nu dispare. Este doar pe tester nu în bord. Atunci când se încălzește tare apare o eroare pe ecran și mașina și nu mai trage se limitează, care poate fi cauza dacă a mai întâmpinat cineva problema, cum a rezolvat
  24. Asta am găsit după ce am desfăcut. La siguranțe, doar cea de 4.0 amperi are curent, celelalte nu. Sus la haion se vede clar că a mai fost reparat,la mufa cea neagră, lată,ultimul.fir nu are curent. O să merg mai departe cu verificarea cînd îmi permite vremea . Între timp o să caut un meseriaș care are și spațiu de lucru și nu ia nici pielea de pe mine să rezolv problema.
  25. Ma declar "depasit" de designul interior in cazul ambelor modele, dar ce e drept am imbatranit .
  26. https://www.caranddriver.com/news/a65981152/2027-mercedes-benz-glc-ev-interior-revealed/
  27. Cam tarziu, dar am reusit sa ii fac o revizie luni (totul OEM) insa nu am apucat sa ii schimb si uleiul la cutie. Urmatoarea revizie nu mai scapa. La momentul actual masina are 126090 km.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.