Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. da, era o piulita de blocaj acolo, nu am desfacut. Eram focusat si ma asteptam sa fie depuneri pe vanele turbinei dar nu a fost cazul, mergeau neasteptat de usor. Este cea cu care a plecat masina din fabrica. Si da, se calibreaza pe banc - o sa o trimit la un moment dat la reconditionat atunci cand am un pic de timp sa ma documentez pentru un service care reconditioneaza ok - miez + calibrare pe banc Daca are cineva experiente pozitive si recomandari - multumesc!
  3. Today
  4. Conform manualului de montaj, ar trebui sa dureze 2 ore jumatate toata treaba, dar imi aduc aminte ca atunci durase mai mult la mine, nu mai stiu exact din ce motiv. Trebuie demontat interiorul ca sa poti trage firele. Daca nu ai mai facut asta, probabil se poate extinde durata de montaj.
  5. Eram in dubii serioase cumva ca n am laut m40i, dar sincer la cati km am adunat in ultimul an... si aprox 10k km doar in ultimele 2 luni, cred ca o benzinara m ar fi ruinat Mai ales ca cei 950km cu un plin sunt exceptii foooarte rare, in mod normal consumul.extraurban la mine e undeva intre 8 si 9 ma gandesc cu groaza cat ar fi fost la M40i
  6. Foarte putin. Cam 8-10k. Cu ea am facut 8500 km de cand o am. O am de 11 luni aproape.
  7. de curiozitate cam cati km faci pe an? sa o stapanesti sanatos
  8. Viper05

    Stage 1 B48

    nimeni nu a spus ca e acelasi motor.
  9. Cu bările de M3 o să fie altceva pe curbe.
  10. InSidE

    Stage 1 B48

    nu faceti soft la 2.0i pt ca se duce motorul , nu e acelasi motor de pe 30i
  11. Astea ar fi erorile, am uitat sa menționez ca mașina nu mai are catalizator
  12. cam cat timp ti-a luat cand te-ai apucat sa il montezi?
  13. Cod de culoare de vopsea? Eu nu cred ca vei gasi asa ceva...
  14. Salutare! Tin sa mai jurnalizez statusul masinii. Recent i-am facut revizia (prefer sa o fac la 8000 km), si i-am schimbat capacul culbutori si busonul de la capac. Toata manopera am executat-o la APB Service, cu toate componentele (ulei 5W30, filtre, capac culbutori, garnituri, buson etc) noi, OEM, factura si trecere in istoric. Pana acum nu am intampinat probleme. Masina o intretin exemplar. Pentru spalat, merg doar la self-wash pentru a o spala exact cum doresc eu si sa nu o zgarii (o sterg cu lavete si prosoape dedicate curate). Pentru curatare folosesc: - pentru curatare interioara, bord, plastice, consola, portiere: Meguiar's Ultimate Interior Detailer - pentru curatare si hidratare piele: Meguiar's Ultimate Leather Detailer (urmeaza sa incerc dupa curatare piele sa aplic L1 Leather Guard AB de la Gtechniq - (mai ales pe sezon rece) pentru intretinere si hidratare chedere, furtune, componente din cauciuc: LIQUI MOLY RUBBER CARE - pentru protectie ceramica aplic: Sealant ceramic auto C2 Ceramic Sealant Gtechniq (sealantul este mai perfomant ca ceara) - pentru decontaminare jante: Gtechniq W6 Iron and Fallout Remover (sau mai folosesc echivalentul de la Maguiar's sau Sonax) - pentru curatare geamuri si tot ce inseamna sticla: Gtechniq G6 Perfect Glass Nu cred ca am omis ceva. Compartimentul motor a fost curatat integral doar cu lavetele, fara apa sau umiditate abudenta, de mine, si hidratat fiecare furtun si material plastic cu LIQUI MOLY RUBBER CARE.
  15. Salutare, Am un F39 X-Drive M Packet si am aceste ornamente gri din zona de jos a portierelor zgariate in cateva locuri. Caut codul de culoare pentru ele pentru a comanda un kit de reparatie si nu reusesc sa il gasesc. Pe bara de langa pasager am gasit doar culoarea masinii (C10). Stie cineva cum pot afla ce cod de culoare au? Multumesc!
  16. Depinde acum și cum mergi, eu în oraș merg destul de liniștit, dacă mergi doar în sport si agresiv creste destul de tare consumul.
  17. Plasticele alea au rolul de a prelua si redirecta apa venita de pe parbriz catre scurgerile laterale. E o problema comuna la platforma asta E70/71, se crapa plasticele alea si apa ajunge sa curga pe injectoare si ramane acolo. De obicei cele mai afectate sunt 5, 6, 4.
  18. Nu e nici o greșeală, cu 29,5l am făcut 133km.In București. Pe confort mers liniștit, toată săptămâna la ore diferite. Am fost la frk sa schimb uleiul în cutie și am pus o pe tester, eroarea este 21A02D Combustion control : Idle Irregular. Nu se șterge.Mi au recomandat update de soft. Pe 9 mai sunt la Ploiești. Eram și eu curios cât consuma real în oraș și în afara, după ce fac update de soft sa pot compara cu ceva sa știu dacă am rezolvat problema. As fi foarte mulțumit de consumul asta. E cam consumul care l am acum pe F 3.0d.
  19. Este extraordinar de bun! Multi cai, consum bun, what could you want more? Btw, ce capacitate are rezervorul?
  20. Okay, nu stiam. Chiar as vrea sincer ca ma asteptam sa se simta altfel dar parca nu e ce trebuie inca. Trec la cautari, multumesccc
  21. Eu am avut cu 30i consum mediu pana in Grecia 7.8, mers fără menajamente. În București am consum 13.5-14, în condițiile în care fac 90% drumuri scurte, undeva la 4 km, abea se încălzește motorul.
  22. Adica 8-9 afara si 13-15 in oras benzinarul?
  23. Mai bine cauți Bari stabilizatoare de M3 la SH.. am pus și eu de M5 la E60, însă prețul a fost wow de mic față de cele de la eibach noi.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.