Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/22/24 in all areas

  1. Diferenta intre barbati si copii e ca barbatii au jucarii mai scumpe
    6 points
  2. Masina merge super dupa schimbul de bujii si bobine, nu mai are timing corrections deloc deci e cum ar trebui sa fie Abia astept sa termin si cu articulatia pe fata, se simte putin floaty. In rest, mananca benzina de rupe :))
    4 points
  3. Salut, nu as cumpara masini de 40-50K din Romania deloc. Mai bine o comanzi in afara si iti vine cu 7-800 euro pe platforma acasa sau te duci tu dupa ea daca vrei sa faci un drum mai lung. Eu am o lehamite cand e vorba de dealerii BMW din Romania, toti te trateaza ca pe ultimul sarac cand intri la ei in reprezentanta.
    4 points
  4. Auto Hold cu S si poate faci o bocana..... :)) mai mare decat ''problema'' in sine si gasesti masin parcata in zidul din fata
    4 points
  5. goodyear, pirelli, michelin, ce scrie pe stalp, eu unul prefer runflat cunostinta vorbeste ca sa nu taca. bmw vine de vreo 20 de ani echipat aproape exclusiv cu runflat. eu unul nu vad nici un minus la runflat, dar parerile sunt impartite, in general se vorbeste despre o masina mai rigida la runflat
    3 points
  6. Atata s a putut cu un plin... Mers extraurban 90-95%, 80 100kmh localitati, 100 110kmh DNuri, 120 130kmh autostrazi si 2 zile de oras... Pt un 3.0 6cil diesel de aproape 400cp ( folositi vreo 80 100 ce i drept la vitezele alea, dar oricum... ) mi se pare un consum extraordinar
    3 points
  7. Confirm, de lasat mai lasa dar nu toti. Depinde de dealer si de cum pui problema. Cand am luat masina anterioara iesea net vreo 20.025eur. Nu au lasat nici macar 25eur!!! dar in schimb au fost foarte amabili cu restul colaborarii pe achizitie, numere de zoll, asigurare, s au ocupat de tot ( bine, tot pe banii mei ) dar m au scapat de umblatura si bataie de cap. Am ajuns la masina am semnat, am luat cheia si am plecat... gen 10min totul La Bmw au lasat cateva sute de euro parca sa iasa rotund 40000 net. Am adus o pe platforma. Cu o sapt inainte mai facusem vreo 3500km si n aveam chef de inca 2000+ Deci asta cu discountul nu e vreo regula, depinde mult de dealer si de noroc, dar obligatoriu trebuie sa incerci, dar trebuie avut grija ca sunt multi care s satui de negocieri si daca insisti, iti zic sec ca s a vandut masina si auf viedersehen!!! am patit...
    3 points
  8. Eu il urmaresc inca de la inceput si imi place pentru ca e mult informatie tehnica pe care o impartaseste, imi place si modul lui de lucru, arata si unde greseste astfel ca si ceilalti au ce invata din toate experientele prin care trece. Vorba aceea, doar cine nu munceste nu greseste, asa ca nu poti avea pretentia ca el sa fie perfect, nimeni nu este, dar nu mi s-a parut vreodata ca ar fi facut vreo carpeala(din aia romaneasca gen ) sau ca ar trebui sa foloseasca doar piese OE, mi s-ar parea oricum absurd sa faca asta in conditiile in care pentru unele repere preturile sunt astronomice raportate la vechimea si valoarea unora dintre masini. Eu am facut de multe ori ce face el si stiu cat de multi bani intra intr-o aducere la zi a unei masini vechi daramite sa faci o reconditionare aproape totala, undeva trebuie sa pui o limita daca vrei sa fii si viabil financiar. Acum deja el poate ca nu mai baga banii lui in majoritatea pieselor ci vin din sponzorizari, si eu mi-as dori sa pot pune doar piese originale dar din pacate sunt pe bani mult mai multi ... Il apreciez pentru ca a ajuns sa castige din asta si pentru ca isi permite luxul de-a face aceste reconditionari fara sa fie pe graba sau sa aiba un deadline, e super fain cand poti sa faci astfel de lucrari intr-un ritm nu alert ci pe indelete.
    3 points
  9. Supercar killer... face 0-60 mph in 2.9 secunde parca dar.... tot sa iti dai cu ea in c**** e,ca de... e o Tesla. Si da... tot petrol head sunt, tot vreau sa aud motorul ala urland. Eu visez la evacuari Akrapovic si lucruri de genul, unde sa pui asa ceva pe Tesla? Sa faca la fel ca doua tramvaie poate nu doar ca unul singur.
    2 points
  10. Ia din Germania linistit...ofera 50000 euro direct pe aia si tine de pret.Sunt 100% sigur ca ti-o lasa cu 50000. p.s. aia din Germania e si mai dotata.
    2 points
  11. I-ati frate masina care i-ti place, si care te face sa te simti bine cand te urci la volan, asuma-ti costurile si lasa deoparte considerentele de consum, intretinere, etc., ca altfel nu o sa fi multumit niciodata de masina pe care o ai. Daca gandesti doar economic ajungi sa-ti iei o cotoargba de 0.9 benzina+gaz si sa privesti cu jind la masinile altora.
    2 points
  12. @Gabi jcw Abordarea ta este, pe cat de comuna, pe atat de depasita. Este comuna pentru ca - din pacate - aproape cu totii am avut-o sau inca o avem. Este depasita pentru ca nu se mai potriveste, de ani buni, specificului unui BMW modern. Abordarea la care ma refer este de te fixa pe un anumit model BMW favorit si de a stabili un buget in functie de posibilitati, drept singurele criterii principale in baza carora cumperi cea mai interesanta masina gasita pe piata. Cu alte cuvinte, masina cumparata este fix atat de buna sau de proasta, cat permite bugetul raportat la pretul curent al pietei. Nu conteaza, BMW X3 trebuie sa fie. In niciun caz nu intentionez sa te critic in vreun fel; sunt banii tai si decizia iti apartine in totalitate. Ceea ce incerc sa iti transmit este faptul ca, avand in vedere complexitatea unui BMW de generatie recenta, un rulaj de 150k Km insemna fie cam mult, fie foarte mult, in functie de modul in care a fost intretinut si de starea lui tehnica. Din pacate, detaliile privind intretinerea si starea tehnica le vei cunoaste prea putin la achizitie, dar mult mai bine dupa ce ai masina de ceva timp si incepi sa te lovesti de diverse probleme. Iar principala implicatie este asupra buzunarului; degeaba faci un efort sa limitezi pretul de achizitie, daca risti sa cheltuiesti ulterior sume semnificative pe intretinere si reparatii. Inteleg foarte bine ca trebuie musai sa fie BMW. Este un imbold de vanitate care, mai mult sau mai putin, ne-a infectat pe toti cei de pe acest forum. Pe de alta parte insa, poate nu ar strica sa abordezi si din alta directie: sa vezi ce model de BMW cu un rulaj de (sugestie) maxim 50k Km si istoric de intretinere ireprosabil intra in bugetul tau. Partea proasta este ca s-ar putea sa nu fie X3, dar partea buna este ca are sanse sa te serveasca mai bine de-a lungul timpului.
    2 points
  13. Din experiența mea cu dealerii din afară, si este chiar una destul de bogată, pot spune ca depinde cât de tare de grăbești sa cumperi, iar apoi de norocul fiecăruia. Au fost cazuri când nu am reușit să obțin reducere absolut nici un euro, au fost cazuri când am obținut reduceri mai mari. Ultima pățanie a fost cu un BMW i3, cumpărat în urmă cu 2 ani (dealer BMW, auto în garanție de fabrică) unde am reușit să obțin o reducere inițială de 1200 € din prețul brut (inițial mașina era listată pe mobile pt 24.000€ brut) la prima discuție spuneau ca sunt fermi, insa am plătit 19.328€ net și au mai rambursat 350€ pt ca au spus ca mașina vine cu anvelope de iarnă și au trimis-o cu un set de anvelope de vară. După mine, cred ca trebuie să te gândești bine la un set de întrebări pe care să le adresezi de la bun început într-un mod foarte clar. Trimiti un mail, apoi suni și îi rogi să verifice ca au primit mesajul tău și îi rogi respectuos ca să răspundă în scris. Mai departe tine și de cat de fixat ești pe o anumită mașină. Este posibil să nu ajungi la nici o înțelegere pt respectiva care, poate, îți place foarte mult în prima fază. Spor la cumpărat!
    2 points
  14. Nu ma incurajează exemplele date ...si vad ca Bavaria sta neclintita pe preturi. Pe auto rulate au doua x1 30e de cateva luni la vanzare, iar pretul a ramas batut in cuie. de gustibus...
    2 points
  15. @victor_g Desi din mesajul tau nu rezulta ce tip de motor are E83 X3-ul tau, din experienta mea pot sa afirm ca daca exista chiar si o eroare de doar o za de lant la montarea axelor cu came, motorul nu mai functioneaza perfect. Dat fiind ca, din ceea ce spui, motorul merge ireprosabil, inseamna ca axele cu came au fost montate corect. In cazul in care totusi vrei sa verifici acest lucru, trebuie sa mergi la un service pentru a verifica pozitia axelor cu came utilizand setul corect de cale.
    2 points
  16. Dacă mergi în hibrid in afara orașului și ai baterie, o sa meargă electric pana la o viteza (la mine e 80 km/h, la tine s-ar putea sa fie mai mult). După care, dacă depășești viteza, pornește motorul. Știi ca vine și cu un manual mașina. La asta chiar merita să-l citești..
    2 points
  17. Si daca ai autonomie si daca nu,o sa ai puterea maxima in acceleratie (adica o sa functioneze si motorul termic si cel electric in tandem).Dar o sa ai toata puterea doar daca calci pedala mai tare altfel nu se activeaza motorul electric.Daca ai observat pe sport cand merge motorul pe benzina si calci mai tare acceleratia se mai coloreaza ceva cu albastru in bord.Atunci motorul termic este asistat de cel electric.Daca iti mai arata 0% baterie masina inca mai are o rezerva de curent (pe care tie nu ti-o arata) dar te ajuta la boost de exemplu.De ce ai merge pe hybrid in afara orasului?Eu nu folosesc decat sport individual (afara din localitate) si electric individual in localitate.
    2 points
  18. De ce ai folosi motorul termic in oras?Singura metoda sa mearga motorul in stationare cu masina in P (la plug-in) e sa deschizi capota motorului.Altfel nu ai cum.Masina e gandita sa functioneze pe baza bateriilor (clima).Ca sa lasi clima pornita pur si simplu lasi cheia in masina (asta daca sunt oameni) sau daca nu o inchizi si tii lung pe butonul romb de pe cheie (asta daca e setat din idrive sa iti activeze clima) si clima o sa mearga 30 minute.
    2 points
  19. Spune-le sa dea inapoi reglajele facute la jumate, si atunci cred ca o sa mearga drept Cam nasoala situatia... totusi nu vreau sa cred ca poate fi atat de complicat sa gaseasca o solutie la un reglaj de directie... fie el si M5 Competition... e foarte trist ca inca nu ai rezolvat...
    2 points
  20. Mda... aduc topicul asta la viata. Odata ce ai avut un M tot la M vei reveni se pare. Asta cel putin in cazul meu. Am urmatoarele variante: BMW M3 Competition xDrive comandat de nou dupa ce apare facelift-ul ca tot are si vreo 20 de CP in plus fata de non facelift BMW M4 Competition xDrive comandat de nou BMW M5 Competition sh, an 2021-2022 BMW M8 Competition Coupe sh, an 2020-2022 Noul model de M5 va fi greu ca naiba cu hibridul lor cu tot si nu ma prea incanta designul noii serie 5. Sa iau un M8 de nou... deja prea ard bani ca nebunul, nu ca nu as arde oricum la toate variantele expuse de mine mai sus. M3... e mai practica teoretic ca are 4 usi dar fie vorba intre noi nu am treaba oricum cu usile din spate. Si parca ma tot mananca palma sa imi comand una cum vreau eu ca de, mirosul ala de nou, sa stiu ca am pus eu fix ce am vrut pe ea, etc. Deci... M4?
    2 points
  21. inca un weekend inca o plimbare prin imprejurimile Sibiului, constat cu placere ca toate drumurile judetene au fost asfaltate in ultimii ani si calitatea este super buna, e o placere sa conduci mai ales ca nu e trafic pe ele iar pesiajele sunt absolut superbe in perioada aceasta cand totul renaste. Alaturi de companionul de plimbari, un Cooper S prima generatie, care desi e mai usor decat E46 si dezvolta aceeasi putere, totusi E46 se tine de el foarte bine, motorul mai mare isi spune cuvantul.
    2 points
  22. Varianta 1. Pompa de inalte pe care ai montat-o a venit impreuna cu piesa asta in ansamblu? https://www.bavauto.ro/fuel-quantity-control-valve-13517823454 Daca nu, atunci cred ca de aici e buba. Daca piesa asta este defecta, pompa de inalte intra in full delivery mode, ECU detecteaza asta, da eroare si incearca sa limiteze injectia de combustibil. De aici poate si simptomele descrise de tine. Daca am inteles bine, injectoarele nu supraalimenteaza, ci taie injectia cand detecteaza presiune prea mare la pompa de inalte. Varianta 2. Ai facut o resoftare la masina dupa ce ai pus calculatorul nou-second? Daca nu, poate ai nimerit unu cu parametrii "personalizati" de la o masina care a avut dpf-off, tuning si alte romanisme. Varianta 3. Slabe sanse spre zero sa fie de aici dar: Pompa si regulatorul de presiune din rezervor is ok? Uneori modulul de control pentru pompa din rezervor o ia razna. Sta prost cu racirea si incepe sa trimita indicatii gresite la pompa respectiva cand e la final de viata. Doar ca la asta simptomele is mai degraba porniri grele sau deloc dupa ce motorul e cald respectiv dupa ce modulul asta se supraincinge. Isi revine dupa ce se raceste. https://www.bavauto.ro/control-unit-for-fuel-pump-16147407513 Sper sa te ajute.
    2 points
  23. Era târziu aseară, nu mi-am dat seama de închidere portbagaj, dar ai dreptate. My bad Nu e nici o problemă, când ajungi la cineva cu tester îi spui că e baterie nouă să-ți înregistreze, codeze bateria nouă.
    2 points
  24. Eram in dubii serioase cumva ca n am laut m40i, dar sincer la cati km am adunat in ultimul an... si aprox 10k km doar in ultimele 2 luni, cred ca o benzinara m ar fi ruinat Mai ales ca cei 950km cu un plin sunt exceptii foooarte rare, in mod normal consumul.extraurban la mine e undeva intre 8 si 9 ma gandesc cu groaza cat ar fi fost la M40i
    1 point
  25. Cu bările de M3 o să fie altceva pe curbe.
    1 point
  26. Salutare! Tin sa mai jurnalizez statusul masinii. Recent i-am facut revizia (prefer sa o fac la 8000 km), si i-am schimbat capacul culbutori si busonul de la capac. Toata manopera am executat-o la APB Service, cu toate componentele (ulei 5W30, filtre, capac culbutori, garnituri, buson etc) noi, OEM, factura si trecere in istoric. Pana acum nu am intampinat probleme. Masina o intretin exemplar. Pentru spalat, merg doar la self-wash pentru a o spala exact cum doresc eu si sa nu o zgarii (o sterg cu lavete si prosoape dedicate curate). Pentru curatare folosesc: - pentru curatare interioara, bord, plastice, consola, portiere: Meguiar's Ultimate Interior Detailer - pentru curatare si hidratare piele: Meguiar's Ultimate Leather Detailer (urmeaza sa incerc dupa curatare piele sa aplic L1 Leather Guard AB de la Gtechniq - (mai ales pe sezon rece) pentru intretinere si hidratare chedere, furtune, componente din cauciuc: LIQUI MOLY RUBBER CARE - pentru protectie ceramica aplic: Sealant ceramic auto C2 Ceramic Sealant Gtechniq (sealantul este mai perfomant ca ceara) - pentru decontaminare jante: Gtechniq W6 Iron and Fallout Remover (sau mai folosesc echivalentul de la Maguiar's sau Sonax) - pentru curatare geamuri si tot ce inseamna sticla: Gtechniq G6 Perfect Glass Nu cred ca am omis ceva. Compartimentul motor a fost curatat integral doar cu lavetele, fara apa sau umiditate abudenta, de mine, si hidratat fiecare furtun si material plastic cu LIQUI MOLY RUBBER CARE.
    1 point
  27. Radu Ghelase farcebook sau onet bogdan
    1 point
  28. Mai bine cauți Bari stabilizatoare de M3 la SH.. am pus și eu de M5 la E60, însă prețul a fost wow de mic față de cele de la eibach noi.
    1 point
  29. 23? Cred ca e o greșeală pe undeva,nici chiar așa...
    1 point
  30. Daca vrei sa faci o investitie pe partea de handling, se potrivesc bratele de m3 e92, fata spate. Deasemenea, ar mai fi barile stabilizatoare de la whiteline sau h&r. Aprox 1000-1200 euro toata distractia, merita nu merita... asta depinde de fiecare.
    1 point
  31. a fost schimbat cu unul la fel de prost , asta a fost problema , acum e alt model care teoretic nu mai face problema asta , practic vom vedea . N-au fost ei amabili , asa e procedura
    1 point
  32. Sigur aveai rechemare pe racitorul egr,ăla e și cauza incendiului.B47.
    1 point
  33. Stai liniștit, suporta ei toate costurile. Nu ești primul în situația asta.
    1 point
  34. Eu iti pot recomanda ceva care te duce pe la 1500-1800 lei cu totul. Cand am luat masina avea sistemul standard plus fostul proprietar adaugase tweetere HK si a schimbat pe spate difuzoarele cu unele MBQuartz pe 2 cai. Eu am dus nivelul si mai sus putin si chiar am reusit sa scot o calitate audio foarte buna, pe care am mers 2 ani. Ce am facut? Adaugat subwoofere de L7, tweetere L7(pe care le aveam deja pe masina), medii Alpine si amplificator Alpine. Exista un kit retrofit oferit de Alpine care ofera medii Alpine, tweetere Alpine si amplificator, care vine montat in portbagaj. Amplicatorul poate amplifica doar partea din fata, spatele nu(practic pe spate va merge pe amplificarea unitatii). Pana sa trec la HK am fost foarte multumit de calitatea sunetului cu acea combinatie. De mentionat ca aveam HU MASK2.
    1 point
  35. 1 point
  36. @leonardcrti-am pus tweeterele (hertz dt 24.3), au imbunatatit sunetul foarte mult, nu mai duce lipsa de inalte si totodata claritatea sunetului e mai buna, nu pot sa zic ca ma mai dezamageste pentru ca e o diferenta semnificativa, nu se mai aude asa infundat, simti sunetul altfel, pe cat de mici sunt asa diferenta mare fac, sa ma interesez cum ii pun un amplificator sa vedem ce diferenta face si acela
    1 point
  37. 17127797258 ....din fotografie pare ca pierzi antigel pe la cotul care intra in corpul termostat. Din cate vad piesa vine cu totul adică furtunul care pleacă din termostat în radiator.
    1 point
  38. Leaf-ul ala era o mizerie și nou. Plus ca e probabil mașina cu cea mai mare degradare posibila a bateriei. N-am văzut video-ul încă. Dar Matt e pus mai mult pe show în general. Dacă vrei ceva mai cu date, cauta la Bjorn ca a cumpărat și el una de-asta
    1 point
  39. Nu imi mai spune de cretinii astia cu truck-urile/cazanele lor de isi pun evacuare sa ii auda si strabunica-sa de pe lumea cealalta. Alora le-as infunda evacuarea sa bubuie motorul ala, sa dezintegreze troaca aia de masina. Una e sa ai o evacuare misto si alta e sa ai o petarda de masina cu te miri ce improvizatie facuta de vreun mexican cu un gunoi de evacuare.
    1 point
  40. Daca ar renunta la interiorul ala care arata si se simte a fi ieftin da, ar merita. Pana atunci lasa-l ca il mananca de viu chinezii asta daca nu cumva or da drumul la importul de chinezarii si in State sa il manance si acolo de viu. Ideea e simpla, sa ofere ceva de banii aia, nu doar motorul ala electric si atat. Iar bateria supraestimata la ce autonomie are, iar o alta magarie de a lui dar deja procesele se inmultesc.
    1 point
  41. Asta e faceliftul. Ce cauti tu, nu e facelift, are doar interiorul nou. Iti dai seama simplu, dupa semnatura luminoasa a DRL-urilor. Faceliftul a fost lansat acu vreo luna doua
    1 point
  42. Eu as lua benzina. Iar ca și alegere de model, marca, pot spune ca oricât de cerebral am încercat sa fiu, dacă nu îți face placere mașina în care te urci mai bine mergi cu taxiul. Multi vor spune ca e un fier care te duce de la A la B, ceea ce e perfect adevărat și totuși de cele mai multe ori nu se potrivește.. Ce mare șmecherie am făcut eu ca am făcut 15000km și am băgat 5mii în F, sau ca nu am făcut nici 500km și am bagat 1500 în G. M am dus sa iau o Mazda noua și totuși... Am luat un g sh. Concluzia, mașina e ca și femeia, degeaba spala, calca, face mâncare etc dacă nu îți vine să o f..ți.
    1 point
  43. Schimb, înainte și după!
    1 point
  44. @raduron10 @WIN60 va multumesc! Fiind obisnuit cu masini joase, G30-ul mi s-a parut de la inceput foarte inalt. Am zis ca nu ma ating, insa n-am avut abtinere si am montat un set de arcuri H&R. Spre surprinderea mea, nu am pierdut foarte mult din confort. E pe Comfort cam cum era pe Sport cu arcurile originale, aprox. Nu mi-au placut de la bun inceput trimurile interioare Piano Black si am cautat sa le schimb. Nu credeam ca o sa pun vreodata in viata asta, de bunavoie, lemn in masina, but here we are Am gasit, cumparat si montat un set de trimuri de G30 LCI, mai exact trimuri Fine Wood open-pored Ash Grain (sau ceva de genul). Am luat si alt panou de butoane pentru memoriile scaunului de la sofer si in felul acesta am bifat optiunea "gentleman switch". Cam asta a fost. Pe masura ce mai fac ceva voi updata aici. Daca intereseaza pe cineva, trimurile Piano Black sunt de vanzare Alte planuri? Cred ca anul viitor voi face pasul la jante pe 20". Cel mai probabil voi merge pe jante Wheelforce HE.1-FF ODO la momentul actual: 58.248km
    1 point
  45. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
    1 point
  46. A urmat o corectie a vopselei + aplicarea unui tratament ceramic, detailing la interior si la motor. De Black Friday masina a beneficiat de un stage 1 de la MHD pentru motor si un stage 3 de la XHP pentru cutia de viteze. In primavara am cautat sa iau un set de jante pentru vara. Am vrut 20 initial, insa n-am gasit niciun model interesant la vanzare asa ca am luat un set pe 19, style 799M de BMW G29. Mi-a placut faptul ca jantele au specificatii bune pt G30 si stau la fata fara distantiere. Acum incepem usor sa intram in rabbit hole A urmat o pompa de inalta presiune de B58TU, un downpipe cu catalizator EU6 de 300 celule si protectie termica, un set de boost pipes de la FTP (intake pipe + charge pipe) si softul MHD stage 2 HPFP pentru motor.
    1 point
  47. @edit da, am verificat-o inainte de cumparare la BMW si a fost OK, cu istoric la reprezentanta si un singur proprietar in Germania Dupa ce a ajuns masina am inceput cu mici schimbari Am bifat pe lista grile originale M-Performance negre, tips-uri originale negre, difuzor de M-pack LCI, stopuri LCI si PPF pe faruri. Nu mi-au placut niciodata stopurile pre-LCI, imi dau un vibe de F30. Nefiind mare fan al anvelopelor runflat am luat un set de anvelope de iarna Michelin PA5 non-rft + kit de roata de rezerva original. Am pierdut ceva spatiu din portbagaj dar macar pot merge linistit
    1 point
  48. done! Nu aveam nici o șansă să bag gheara prin gaura de la disa mare și să o pot și ghida cum trebuie, pe toate forumurile si pe unde m-am mai uitat "trebuie admisia dată jos" . Ei uite că nu trebuie.... decât puțin Am demontat airbox-ul, și toate șuruburile ce leagă admisia de bloc, și am făcut destul spațiu cât să scot încă un flap de la disa mare, parea că e de foarte mult timp acolo, avea eroziune de la cât aer a trecut pe langa el dar acum sunt mai liniștit. Am reușit să mișc admisia suficient cât să înlocuiesc disa mică, mâine trebuie să ajungă și cea mare pe care cred că o schimb in 15 minute, la cât am învățat desfăcând pe aici. A pornit, m-a speriat că ieșea fum de undeva, dar din fericire era doar puțin wd40 scăpat pe șerpi. Overall, cum ar zice Borat: GREAT SUCCESS! abia aștept s-o vad dacă își schimbă mersul după ce o schimb si pe cea mare
    1 point
  49. Si ce daca a luat-o p-aia "cheala", omul a luat ce a considerat ca trebuie luat. So o conduci sanatos si fara probleme.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.