Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pai BMW doar 5w30 LL04 pune la noi in tara, nici nu cred ca au altceva.
  3. La noi din experienta mea cu 140ul si Bavaria si Proleasing au pus 5W30 fara ca eu sa le spun ceva .
  4. Posibil sa fi avut multe "cereri" si in cazul asta decat sa ai serviceul blocat de masini care vor sa isi testeze bateria pui in tarif"descurajator" astfel incat ajung la tine aia cu cazurile grave , bonus cu ocazia asta poate mai scapi de unele baterii care ar trebui sa le schimbi pe garantie
  5. Am mai spus si pe thread-ul celalalt: toate uleiurile FE de la BMW, mai putin LL19-FE, sunt facute pentru economie de combustibil, sacrificand protectia impotriva uzurii. Daca schimbi uleiul la 10k, probabil poti sa mergi linistit cu orice tip de ulei. Ca vascozitate, 0w20 mi se pare mult prea subtire pentru clima de la noi. Mai ales ca motoarele pe benzina merg la temperatura mare tot timpul - 120-125 de grade. Deci un 0w30 sau 5w30 mi se par mult mai potrivite.
  6. Ce jeguri. Cum sa platesti 500 de euro testul de baterie?? Ce, o desfac si o cara bucata cu bucata pe bancul de probe si le dureaza o saptamana?
  7. Foarte frumoasa masina! sa o folosesti sanatos!
  8. Today
  9. Salutare! Dupa 9 ani de VAG in care am deținut doar Volkswagen si Audi am decis sa trec la alt brand si motivul principal pentru trecerea la BMW a fost motorul B58 despre care m-am informat cateva luni bune si am ales pentru fiabilitate si tot ce ofera,iar al doilea motiv a fost calitatea BMW. Am testat in Olanda in reprezentante Audi, Mercedes si BMW,dar ce am simtit si cum se conduce BMW m-a facut indiscutabil sa aleg acest brand. Am achiziționat din Germania de la o reprezentanta BMW 540i xdrive mild hybrid 2021 cu 60.000 km si sunt cel mai fericit ce am ales. Abia acum am inteles si eu ce inseamna o mașină adevarata. Planul meu este sa customizez masina pe bunul meu plac. Vreau sa modific difuzor bara spate, evacuare, capace oglinzi, si sa adaug un lip bara fata si un spoiler pe spate. Ca si putere cred ca e suficient asa stock fara stage1, 2..In rest ma intereseaza mai mult sa o intretin cu piese de calitate si schimbate la timp. Ma bucur mult ca m-am alaturat acestui grup si o sa am nevoie de voi pe parcurs pentru ca am multe de invatat despre BMW.
  10. Eu cred ca mai degraba problema e din cauza benzinei foarte vechi. Probabil ca avea peste 20 de ani, deci a avut timp sa degradeze. Cifra octanica a scazut (oricum era 90-91 daca tin minte bine) si e foarte probabil sa apara detonatii, ceea ce nu e un lucru tocmai bun. Scoate ce a ramas, schimba filtrul de combustibil, baga benzina buna si vezi cum functioneaza motorul.
  11. N Atunci e nasoala treaba...nu ma pricep dar ma gândeam ca nu a mers mult ...
  12. Ma scuzi, am scris eu gresit si nu am stiut cum sa editez. Voiam sa scriu 5w30 @RedCapDesigur!
  13. 5000km cu range real sub 300km... nu te ai plictisit pe drum
  14. Revin cu update legat de baterie: Am ajuns la 119k km. Inca e bateria initiala pe ea. Am fost in concediu unde am facut 5k km. Cu ocazia asta, a pierdut aprox 1kWh. E de bine pt ca incep sa nu mai am emotii pt garantie. A ajuns range-ul la sub 300km reali. Partea trista e ca la sub 10% soc, da rateuri destul de mari cu estimarea bateriei. Ajunge pe la 1 procent, 1 km. Scade f abrupt. La porsche ziceau ca imi pot face test de baterie dar daca nu se confirma, trebuie sa platesc eu testul. Vreo 2500ron. O mizerie dupa parerea mea. Ma duc azi sau maine sa vad si la procar.
  15. BMW vinde cardanul drept piesa unitara, nu si in componentele sale. Sunt disponibile distinct doar interfetele cardanului cu restul masinii (flansa catre cutia de viteze, suportul central, suruburile, etc.). Aceasta nu inseamna ca nu poti gasi pe piata doar crucea cardanica, mai ales ca acestea sunt standardizate - trebuie insa sa ii stii marimea. Chiar daca o gasesti insa, crucea nu poate fi inlocuita de catre un service obisnuit sau un mecanic amator, intrucat, de regula, acestia nu au dotarile necesare. Dupa inlocuirea curcii, cardanul trebuie echilibat. Variante: - cauti la dezmembrari un cardan pentru masina ta. Ai foarte mare grija sa se potriveasca (trebuie sa fie pentru acelasi tip de masina, motor si cutie de viteze) si sa nu fie deja uzat; - te adresezi unei firme specializate in reconditionari cardane. Daca gasesti un atelier care lucreaza responsabil, dupa reconditionare cardanul tau va fi la fel de bun ca si unul nou.
  16. Not yet. Eu nu mă pot folosi de ea așa că am dat directivă, săptămână asta să il schimbe.
  17. Yesterday
  18. @CosminMihaita dar nu faci si tu un topic de prezentare masinii tale daca tot ai intrebat atat de ce ulei sa ii pui si ne-ai si starnit curiozitatea?
  19. Salutare sunt posesor de BMW seria 1 e87 116i și caut o cruce cardanică. Îmi puteți da seria la piesa.
  20. I ai schimbat uleiu '?
  21. Hi, any updates here? i have exactly the same symptoms on my N20, already replaced 2 vanos valves but it didn't help. Data logs are also the same, do you have inlet angle ~-40 on idling?
  22. Cred ca exagerezi putin. Ia-o incet. daca motorul are doar 60k de ce sa schimbi doua cifre..? 5w30 e unde ar trebui sa te opresti. Foarte foarte multi proprietari de BMW pun 5W30. Si foarte putini 5W40.. Eu pun 5W40 la un motor cu peste 500k si am inceput de la 260k sa tot fie..
  23. @CosminMihaita pune linistit ulei bmw oe LL04 5w30.
  24. Dacă tot am trecut prin zonă, am zis să facem un ocol și pe la Barajul Siriu. Golden hour la destinație.
  25. M-ai lamurit foarte bine acum. Uite de exemplu, pe foaia de la cei de la BMW scrie ca ultima data inainte sa o cumpar s-a pus BMW LL04 5W30. Eu nu vreau sa fac economie pe termen lung cu 0w20, deci pentru Romania si la 60.000 km cat are masina si fiind mild hybrid din 2021 merge perfect 5w40 cel de la BMW produs de Shell nu?
  26. Da, păi acel 1.8 tsi, am vrut sa il bag pe gât bătrânului, dar i-a fost frică de consumul de ulei si am mers pe 2.0D. Mi-am dat seama că la turbo, trebuie sa mergi in turele nominale pentru ca sa ai boostul necesar depasirilor. Ce e intr-adevar de apreciat e ca poti merge lejer sub 2000 RPM, masina merge fluent, nu ai vibratii, nu se simte subturata. Se apropie intr-adevar de manuala aspirată, unde cu a 5-a puteai merge lejer cu 50 la oră, dar fără pretenții sa ai cuplu. Mi-as fi dorit sa vad cum se simte acel 1.8 TSI pe manuală, dar nu am avut ocazia, batranului i-a fost frică de consumul de ulei.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.