Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Am citit despre bateria astora. Cum ziceam mai in urma ca e nevoie si de servisare simpla a bateriei. In sfarsit renunta la acel frame in jurul bateriei si astfel modulele se prind individual pe sasiul masinii. In caz de probleme cu bateria, schimbi direct modulul defect si asta e. Fara sa te atingi de celalalte module ale bateriei. Ar fi minunat sa faca toti asa EV-urile.
  3. Si la F25 incepuse sa faca un usor zgomot...l-am dat inainte sa ma terorizeze dar cred ca daca ii dau cu vaselina...sigur tace
  4. Today
  5. Da, așa cum spui tu,trebuia să procedez și eram absolvit de orice vină sau suspiciune. Dacă sunam la magazin, chiar înainte de a deschide cutiile cu injectoare și să le aduc la cunoștință că am dubii asupra produselor primite, cu siguranță mi-ar fi spus același lucru,care mi l-au spus când i-am sunat imediat după deschiderea cutiilor, mi-au spus să trimit un email cu descrierea situației, poze cu piesele primite și să aștept un răspuns din partea magazinului.sigur că ar fi fost bine să nu le deschid. Vreau sa menționez că am avut încredere în magazinul Bavauto ,din moment ce am ales sa cumpăr injectoare de la ei,la prețul care îl au pe site,pur și simplu nu mi-a venit sa cred că este posibil să se întâmple așa ceva,am crezut că nu mă pricep eu și că poate așa arată un injector nou,eu ne m-ai cumpărând un injector până acum. Cred că mulți s-au confruntat cu problema de a achiziționa/înlocuii injectoare la mașini vechi și sunt convins că toți căutăm alternative mai ieftine dar în același timp și sigure(nu este ușor să investești atâția bani într-o mașină din 2010)eu nu am găsit altă alternativă m-ai sigură, decât să cumpăr de la bavauto(piesă nouă OE BMW )chiar dacă a fost varianta ce-a mai scumpă,am considerat că este ce-a m-ai sigură.
  6. Da, pare sa fie undeva sub torpedou , nu scartaie deoarece e curatat , dar cum ia ceva praf incepe din nou ,cum ziceam la urs e simplu muzica mai tare sau dau pe treapta 3 , pana nu crapa de tot nu ma bag acolo desi am impresia ca o sa mai faca asa inca 30 de ani :))) , oricum la E30 una pe original costa dublu , Cod OE: 64111370930 Blower unit 3.088,59 RON Noroc ca mai sunt aftermarket desi multe nelivrabile
  7. Am fost azi la constatare, s-a confirmat ca e ventilatorul de la aeroterma. S-a curatat, gresat, etc, pana vine piesa noua. Momentan nu mai scartaie. Estimat 2-3 zile pentru piesa. Cost tot estimat 1800-2000lei cu manopera. Astept sa vad la final ce discount ofera. Din cate am inteles, nu e foarte complicat de inlocuit.
  8. mai rau ca as zice ca electromotorul e pe diesel/benzina.... deci o sa fie un numar foarte mare de masini
  9. Asta e cea mai mare duma din articol :_))))) "De câte ori ajungem, noi, șoferii civili, în situații limită, cu adevărat?" Pentru un posesor de permis care merge din A in B este perfect orice allseason 12/12 luni ale anului, pentru restul probabil e bun doar 5 luni pe an. Urmaresc anvelopele allseason de cand a scos goodyear primul lor model, continuand cu cei de la vredestein si principele michelin cc, dar nici o anvelope de genul allseason nu rezista la temperaturile din sezonul cald ce le avem noi in balcani(ca toti fug in grecia cu masina, unii si turcia). In teste de noi au scoruri bune si rezultate uau, dar cati ati urmarit netul chiar si pentru imagini ca sa vedeti cum arata o anvelope CrossClimate dupa 20/30/40k km ? Arata jalnic, dupa 20k km nici nu o mai poti numi anvelopa allseason. In ultimii ani am pus pe lista de urmarit si Conti AllseasonContact, la serviciu montate pe o berlina tractiune fata care face 5000km pe an arata ok, dar Conti AllseasonContact2 montate pe un SUV mediu care face mai mult de 10k km pe am nu mai sunt asa de aratoase la profil, se poate observa o tendinta de "descompunere" profilului, lucru foarte evident si la CC in conditii asemanatoare. In fine am scris mult, dar vorbesc din experienta directa si indirecta.
  10. Vand patru anvelope BRIDGESTONE Blizzak LM005 BMW Iarna 225/55 R18 102 H XL. Le-am cumparat anul trecut si le-am rulat o singura iarna (cca 5-6000 km) am un singur rand de jante. Le vand pt ca vreau sa trec la roti dedicate de iarna si gasesc oferte bune doar la roti complete cu tot cu anvelope. Am dat pe ele noi 3150 lei, le vand cu 2.500. PM pt mai multe poze si info (arata ca noi).
  11. Recomand articolul, cam pune punctul pe i. https://www.autocritica.ro/feature/michelin-crossclimate-3-generatia-confirmarii/
  12. Și eu am primit. Cred ca toți cu g30/g31 am primit sau o sa primim. Eu nu înțeleg cum se poate aprinde chiar și la “câteva ore după oprirea motorului”. Acum să vedem ce stocuri au reprezentantele la câte programări o să fie…
  13. Yesterday
  14. Nu nu mi se par noi. Comentariul nu a fost facut strict in legatura cu, cutiile primite de tine. A fost pur si simplu un comentariu in legatura cu volumul probabil destul de mare de piese de BMW ce le trec prin mana. Cu atat mai mult daca au si filiale in alte tari! Dar daca tot ai intrebat de cutilile primite, imi permiti sa te intreb, daca tu stii/stiai/te asteptai ca trebuia sa primesti injectoare noi, de ce ai mai desfacut cutiile aproape fara sa te intereseze daca sunt in ambalaj nou. pentru ca cutia trebuia sa fie NOUA, nu!? Nu ar fi fost mai intelept/bine sa fi contactat mai intai vanzatorul si sa ii aduci la cunostinta ca, pachetul primit (cutiile..) nu par absolut deloc a fi ambalate de producator ci pare mai mult reimpachetate (de altii..) SI SA IL INTREBI CE AR TREBUI sa faci, pentru ca ai niste indoieli si VREI ca EI sa ti le clarifice! Cu siguranta primeai niste asigurari si directii ce puteai face pana sa deschizi cutiile.. Cu siguranta iti spuneau sa faci cel putin niste poze EXACT ASA cum le-ai primit si sa le trimiti lor pentru a fi analizate, apreciate, comparate, discutat cu, cel care le-a ambalat si expediat. Tu in schimb ai ales se le deschizi chiar daca ceva nu era in regula, ....fata de 2000 de Euro platiti, nu? Stiu ce o sa spui; ca erau niste bunuri primite de tine pe care ai dat 2000 Euro. Dar daca i-ai fi contactat in prealabil ai fi ajutat in prealabil vanzatuorul si pe tine sa inteleaga SITUATIA, inainte ca tu sa deschizi cutiile, lucru foarte important. Oricum vanzatorul nu te putea opri sa deschizi cutiile; era doar o chestie e de timp; timp folosit in avantajul tau, sa se lamureasca din start vanzatorul despre ce ai primit tu. ...Adica exact ce ti-am spus/recomandat din prima postare. De ce nu ai facut o filmare, bla bla bla ca sa fii acoperit de orice presupunere a vanzatorului: Da, mai sus, pe buna dreptate vanzatorul iti spune/explica (ceea ce se si intampla) totul este inregistrat si sanse ca lucruri in neregula sa scape de sub controlul lor sunt mici. Dar nu inseamna ca pot fi excluse in totalitate greselile. Asadar, ca atare, iti vei primi banii inapoi daca trimiti produsele inapoi..
  15. A mai primit cineva notificare pentru rechemarea cod 0012570600 ? Eu am primit in aplicatie, are legatura cu demarorul - e vorba de cel mai recent recall BMW: https://www.bmwblog.com/2025/09/26/bmw-recall-starter-motor-fire-risk-2025/
  16. In jur de 23kwh/100km e instantul la 140km/h Deci ar trebui sa faci cam 350km la viteza aia
  17. Nu știu dacă ai văzut imaginile, dacă da ...ți se par cutii noi alea?
  18. Actuator vanos prima data apoi vanos dacă nu merge .Se schimba relativ ușor, ai și cheie specială daca nu vrei sa improvizezi ."boala" lor .Actutorul e vreo 500 lei bucata parca , cheia e 200 .Eu am dat actuatoarele cu mașină le luasem preventiv.
  19. Am reușit astăzi după muncă să trag o fugă la baiatul la care am facut tot E92 , si mi-a facut o diagnoză. Una dintre erori este Vanos Solenoid Valve , Exhaust position not reached. Stiam de inainte de problema cu acele valve din centrul variatoarelor. Cel puțin pe evacuare se distrug si trebuie înlocuită. Ce am mai auzit de la un service destul de cunoscut BMW, că trebuie inlocuit si variatorul totodată. Alți bani, altă distracție . Aveți ceva experiențe cu problema asta?
  20. Nu contează cum o exploatezi tu, daca înainte a fost forjata, la rece direct in sarcina , ulei la 30k, ia in calcul ca e o posibilitate sa apară uzura. De cand cu schimburile astea la 30k încep sa cred ca 120k km is deja mulți, sau 4 schimburi de ulei e prea putin...
  21. Eu am avut in familie un B38 pe un Mini Cooper - platforma e practic la fel cu F48. Motorul in 3 cilindri vibreaza destul de mult la relanti si are un zgomot ca de mitraliera la turatii medii, dar nu bate. Am inlocuit ambele tampoane ale motorului (nu si de la cutie). Sunt de acord ca acestea pot cauza vibratii, dar cred ca e greu sa ajunga sa bata. Un istoric cu schimburi de ulei la 30k km este, din perspectiva mea, un motiv de ingrijorare. Sper ca problema motorului tau sa fie una simpla, usor de remediat. Te rog sa ne tii la curent.
  22. Masina e achizitionata recent din Belgia, a avut schimburile facute la ~30k km cu acest tip de ulei. De cand o am intotdeauna pornesc pe termic, o las sa se incalzeasca si apoi o pun pe mixt. Am mai gasit un filmulet cu acceasi problema si masina are 50k km ( https://www.youtube.com/shorts/_Iwi2VMOSAg). Mi-e greu sa cred ca pica un motor dupa 30k sau 50k km. Bataia vine de jos si e amplificata la rece. Am mai citit ca motoarele astea in 3 pistoane pot produce multe zgomote ciudate. Cand e cald motorul abia se aude. O sa verific tamponul de jos si evacuarea. Am citit ca motoarele astea au mai avut probleme cu VANOS, se sparge filtrul pe exhaust camshaft, dar atunci ai eroare pe motor.
  23. @throw Nu sunt blocat pe Barum, pur și simplu am o experiență bună la activ cu acest brand și cu ceva modele de anvelope produse de ei. Am și folosesc Michelin PS4, dar consider ca nu merita achiziția unei anvelope CC2 sau 3 pentru ca exista alte variante care își fac treaba foarte bine pentru ce consider ca am eu nevoie. Cum ziceam Continental allseason folosesc deja. Pe Hankook nu o sa dau banii vreodată, pe Pirelli sau Bridgestone nici atât. Goodyear allseason am recomandat și garantat pentru ele unor prieteni buni, dar nu intra în categoria asta vreau. Urmăresc cu interes apariția de noi mărimi în gama CC3 Sport, în momentul de față nu au lansat toate mărimile uzuale pe 18.
  24. La ce numar de comemzi au ei probabil nici nu se mai uita in coletele returnate.. crezand ca unii clienti nu ar putea trimite vanzatorului niste injectoare uzate in cutii noi si primi si banii inapoi.. Ca nu vad cum un angajat sa puna ei injectoare vechi in cutii noi.
  25. Nu mă supăr dacă alți oameni au păreri, gândesc diferit față de mine.am fost acuzat de răutate.reclamația la ANPC am făcut-o să am o acoperire, Bavauto poate invoca fel si fel de motive, pentru a nu-mi restitui suma achitată. Bavauto este foarte riguros cu privire la retur,au condiții stricte. în email mi-au spus citez: ,,Dorim să subliniem că întregul parcurs al comenzii, de la preluare până la expediere, este documentat la noi prin înregistrări video, iar imaginile de la împachetare pe care vi le-am transmis arată clar că piesele au părăsit depozitul nostru sigilate și în stare corespunzătoare" Acuma voi ce înțelegeți din răspunsul lor? Până la restituirea sumei achitate,este drum lung. Așa că nu este ok sa fiu acuzat de faptele mele Și eu sunt liber să gândesc altfel,mai ales că eu sunt in cauză.
  26. @Sorin_87 Sunt sceptic ca acea bataie este de la un tampon de motor. Ca sa bata din cauza tamponului, ar trebui ca acesta sa fie extrem de uzat, iar motorul sa se zgaltaie cu amplitidini uriase. Urca masina pe o rampa, da jos scutul motor si verifica. Un film nu reproduce exact sunetul, dar, dupa cum se aude, nu este exclus sa fie bataie de biela, de piston, sau chiar de arbori de echilibrare. Desi nu e imposibil, nu pare sa fie zgomot produs de o fisura in evacuare. Fiind intr-un PHEV, acest motor a fost pornit de numeroase ori la rece, fiind trimis direct in sarcina. Pentru o astfel de utilizare, probabil ca un ulei 0W20 a fi fost mai potrivit. Ar mai putea conta, de asemenea, frecventa schimburilor anterioare de ulei. Cred ca trebuie sa te duci cu masina la un service competent, sa faca o diagnoza. E greu sa obtii un verdict clar aici, pe forum.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.