Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Plasticele alea au rolul de a prelua si redirecta apa venita de pe parbriz catre scurgerile laterale. E o problema comuna la platforma asta E70/71, se crapa plasticele alea si apa ajunge sa curga pe injectoare si ramane acolo. De obicei cele mai afectate sunt 5, 6, 4.
  3. Today
  4. Nu e nici o greșeală, cu 29,5l am făcut 133km.In București. Pe confort mers liniștit, toată săptămâna la ore diferite. Am fost la frk sa schimb uleiul în cutie și am pus o pe tester, eroarea este 21A02D Combustion control : Idle Irregular. Nu se șterge.Mi au recomandat update de soft. Pe 9 mai sunt la Ploiești. Eram și eu curios cât consuma real în oraș și în afara, după ce fac update de soft sa pot compara cu ceva sa știu dacă am rezolvat problema. As fi foarte mulțumit de consumul asta. E cam consumul care l am acum pe F 3.0d.
  5. Este extraordinar de bun! Multi cai, consum bun, what could you want more? Btw, ce capacitate are rezervorul?
  6. Okay, nu stiam. Chiar as vrea sincer ca ma asteptam sa se simta altfel dar parca nu e ce trebuie inca. Trec la cautari, multumesccc
  7. Eu am avut cu 30i consum mediu pana in Grecia 7.8, mers fără menajamente. În București am consum 13.5-14, în condițiile în care fac 90% drumuri scurte, undeva la 4 km, abea se încălzește motorul.
  8. Adica 8-9 afara si 13-15 in oras benzinarul?
  9. Mai bine cauți Bari stabilizatoare de M3 la SH.. am pus și eu de M5 la E60, însă prețul a fost wow de mic față de cele de la eibach noi.
  10. Ce legătură au injectoarele cu faptul că plouă în ea?
  11. Nu mai inteleg nimic, s-a facut update la calculatorul motor si tot asa deschise stau
  12. Iata revin cu ceva noutati. Masina nu a plecat inca de la mn si intre timp imi da de lucru cum doar ea stie mai bine. Sapt trecuta s-a stricat trapa pt a 3-a oara, nu se mai inchide din modul de ventilatie, urmeaza sa fie reparata in perioada de dupa sarbatori. Pt ca atunci cand Sahara a venit in vizita pe meleagurile prelata nu era pe masina a fost nevoit sa ajung pe la spalatorie cu ea, unde dupa ce am terminat de spalat am constatat ca iarasi curge apa pe la imbinarile de tavile de sub parbriz. Si uite cum ieri am desfacut toate cele pe acolo si m-am apucat sa desfund scurgeri si sa reconstruiesc chestii. Am folosit banda de butil si folie bituminoasa pt a etansa toate imbinarile, am schimbat suruburile vechi cu unele ramase de cand am schimbat baia de ulei si le-am montat si niste garnituri. Recomand lucrarea asta tuturor celor carora nu le place sa reconditioneze injectoare :))
  13. Salut! Doresc sa instalez Android Auto pe un X3/2019. Imi puteti recomanda pe cineva in Bucuresti?
  14. "Chestia" de reglaj e insusi surubul (tija) din capat care deplaseaza ((deschide/inchide) vanele turbinei de la o anumita turatie la.un anumit debit de aer pe admisie... acolo ar fi trebuit sa gaseseti o picatura de vopsea. Acela e sigiliu aplica pe banc cand se calibreaza actuatorul (axul ei) pe turbina. E specific, nu se schimba intre ele pentru ca electronic pot diferi intern iar inversarea lor precum si pozitionarea strangerii pe tija de care vorbeam mai sus duce la o functionare in afara calibrarii precise..
  15. 23? Cred ca e o greșeală pe undeva,nici chiar așa...
  16. goodyear, pirelli, michelin, ce scrie pe stalp, eu unul prefer runflat cunostinta vorbeste ca sa nu taca. bmw vine de vreo 20 de ani echipat aproape exclusiv cu runflat. eu unul nu vad nici un minus la runflat, dar parerile sunt impartite, in general se vorbeste despre o masina mai rigida la runflat
  17. AlexGCS

    Stage 1 B48

    M-am tot uitat la variante, race chip, mhd, bm3 dar cred ca pana la urma o sa optez pentru un remap custom si cat mai safe mecanic. Daca ajung la un 250cp si 400+ NM sunt multumit. Totusi ar fi un plus de 35-40% ca si putere dar din ce am intrebat in stanga si-n dreapta daca pui benzina buna si faci schimbul la max 10k n-ar trebui sa fie nicio problema. Din ce am citit cica o evacuare mai putin restrictiva ar ajuta la un stage 1 ca sa lase motorul sa “respire” mai bine. Idk, momentan sunt doar pareri. Cel mai probabil la sfarsitul lunii mai o sa-mi fac curaj si merg sa fac si stage 1 si evacuarea sau evacuarea si apoi stage 1 (inca nu stiu care ar trebui sa fie ordinea :)) )
  18. Salutare! Daca nu am postat trebuie,imi cer scuze. O sa fiu cat mai scurt si succint posibil. Detin un F31 3.0d din 2017. Trebuie sa cumpar anvelope de vară. Ce anume imi recomandati? O cunostiinta mi a spus sa nu cumpar RunFlat pt ca strica cutia de transfer,insa dupa alte cautari se pare ca nu are nici o treaba una cu alta. Cutia ar avea probleme doar in cazul in care sunt diferente mari intre marimea anvelopelor sau nu sunt umflate la presiunea necesara. De fapt,BMW recomanda RunFlat,dar cele BMW approved cu steluta. Astept pareri cu ce model (si daca RunFlat sau nu) sa achizitionez. Multumesc!
  19. da, la actuatorul turbinei ma refer. Nu pare ca are chestii de reglaj, am desfacut-o aseara sa o inspectez un pic - geometria variabia merge foarte usor, mecanismul de la actuator pare ca merge semnificativ mai greu ca la cealalta si cum are acolo niste parghii cu care comanda geometria variabila - cred ca in anumite puncte merge foarte greu. Turbina nu stiu ce este - este cea OEM din 2009. Ma mai uit daca scrie ceva pe ea si revin daca e specificat.
  20. Este PDA-F200 amplificatorul. Eu nu am umblat deloc la Fader,dar e logic sa se auda mai tare si mai clar pe fata , deoarece doar aia e amplificata. Pe E92 a fost ok, nu mi-am luat masina sa fac UBER cu ea, ca sa existe pretentii. Am si manualul de instalare la kit, daca e cineva interesat, o sa-l pun. Calitatea se ridica, repet, pe fata, cel putin la Hi Fi. ( in configuratia pe care am facut-o eu)
  21. Unde, cu, ce dispozitiv ai monitorizat parametri ai unor dispozitive sa primesti alarma? Prin IBS? Cum? Cat te-a costat EGR-ul OEM? (Daca punea-i ulei 2T in motorina probabil mai ramaneai cu bani din cei dati pe EGR ) Care controler? Te referi la actuatorul turbinei? Se regleaza cel mai bine pe banc. Ce turbina are masina? Garett, Mitsubishi, sa stie si altii.
  22. Ce model de amplificator Alpine e acela? Banuiesc ca trebuie facut un reglaj substantial in care se reduce din Fader-ul fata fata de spate in HU. Din poza cel putin cablurile spre difuzoarele de pe usi trebuie prelungite, ca toate 6 se termina chiar in acelasi loc. Deci nu e chiar plug and play. DAR e categoric mult mai ieftin! Nu stiu daca de calitate "audiofile"...
  23. M ar interesa și pe mine consumul 30i, urban / extraurban. Deocamdata nu pot spune nimic despre consum, am o eroare pe injecție care necesita update de soft. Pana acum am avut 23% în București, consum la pompa, mers pe confort. Pe 9 mai sunt programat la Ploiești.
  24. Nu prea imi dau seama de acel Mild Hibrid cum lucreaza, trebuie sa stai cu ochii pe ceasurile din bord sa te prinzi, dar de multe ori, la viteze constante(sa nu fie panta) daca iei usor piciorul de pe acceleratie se opreste motorul termic si merge din inertie ca si cum ai fi scos masina pe liber(zero) timp de 10-15 secunde. In situatia asta consumul este zero. Apoi porneste motorul termic fara sa-ti dai seama. Am mai observat ca acel sistem hibrid mai intra in functiune la accelerari medii chiar si la plecari de pe loc. Probabil per general scade putin consumul. La accelerari usoare sau puternice sistemul hibrid nu ajuta deloc.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.