Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Sincer în mare parte asta e motivul pentru care am trecut la benzina, respir și eu același aer în București,,,
  3. ...cine ar fi crezut ca asa ceva e posibil in 2024?? si tocmai din/in Norvegia, ..ai' mai verzi ca toti altii. Gurile rele mai zic ca e si pentru consumul intern.. / ca norvegienii fac si dreg (incarca electrice) la umbra unor generatoare electrice ce produc curent din plin, adica la maximul capacitatii.. Dar va las pe voi sa digerati si sa intelegeti cum vreti, ca doar suntem liberi sa ..cugetam (?)... https://oilprice.com/Latest-Energy-News/World-News/Norway-Plans-to-Develop-a-New-570-Million-Oil-and-Gas-Field.html The world will need oil and gas for many years to come, so it is important that companies continue to develop new projects and help sustain long-term petroleum activity on the continental shelf,” Minister Aasland (Energy Minister of Norway) said in a statement. The reason for the large investments in oil and gas industry is mainly due to a strong increase in investments in field development, with an increase of 52 percent in 2023 compared to 2022,” said Ståle Mæland, senior advisor at Statistics Norway. ...poate, poate e CAZUL sa trecem cu totii la motoare pe 1 litru capacitate [macar pentru rutina zilnica, aia de o folosim sa mergem la lucru, treburi.. nu (masina) aia de vacanta care trebuie sa ne duca repede la locatie..] , daca toto trebuie sa iubim mediu! Si atunci nu ne mai batem capul cu electriciatea si NU MAI CONSUMAM precum nesatui.. nesabuiti, motorina/benzina, cand cumparam motoare de 3-4 litri.. oare ne gandim la mediu sau cum sa.il intrecem pe berbecul cu 1.8 litri.. care e si el pe strada.. adica sa incepem prin a NE ABTINE sa ne dam "ciumegi" cu motoare mari zilnic, ar fi un inceput bun; si sa invatam sa le intretinem pe alea de le uzam zilnic.. ar fi al doilea pas pe pozitiv fata de mediu, nu altceva!
  4. Yesterday
  5. Chestia cu portbagajul ma doare si pe mine. In rest, la X5 e rezervorul mai mare, dar si consuma mult mai mult pe autostrada. Deci range-ul tot pe acolo o sa fie. Avantajele la X5 sunt portbagajul mai mare si bateria mai mare. Am mai spus si prin alt topic, eu incalzesc manual motorul, nu-l las sa plece blana de la zero.
  6. Daaa, nu reusesc sa pun poze. Multam de urari! Consum 7.5 cu talpa pe Germania si Timisoara Bucuresti, in rest legal fiindca radare pe la unguri si austrieci. Masina impinge cumva iar sunetul B58 te unge la suflet. Am scos 50-55 km cu bateria full, incarcat la hotel. Ce nu imi place, si de aceeas as lua X5 45e: - rezervorul mic, cred ca 46-48l au intrat, si scot cam 500-550 km range; - portbagaj mic vs ce aveam la 530i, dar l-am dosit cu bere si Manner grupa mare si am reusit; - ideea de a porni termicul la o turatie mare fara a incalzi in principiu motorul, nu stiu totusi daca au gandit un sistem in spate. GLS500/X6 40i/Porsche Cayenne (ceva cred ca GTS) au luat bataitza de la 45e, pune puterea foarte misto jos
  7. Salutare si Sarbatori fericite! Mai revitalizez nitel topicul cu o codare pentru Welcome lights. Mi s-a parut nitel mai interesanta decat cea standard.
  8. Dacă făceau 545 break, era exact ce îmi trebuie mie
  9. Salutare! Ma poate ajuta cineva cu un Carly functionabil. Din gresala am dezinstalat versiunea v42 si ori ce versiune vreau sa incerc nu ma lasa sa logez si connectez masina.
  10. 1. Pompa de ulei uzata. 2. Joc excesiv la cuzineti si pe acolo se pierde presiunea la ulei. Inclusiv la cuzinetii axelor cu came. Pune un manometru in locul sondei si vezi ce presiune ai in turatie cu motorul cald. Un 1,5 bari stinge becul dar presiunea este slaba pentru 3000 rpm si in scurt timp risti sa crapi si motorul asta.
  11. 11.6 kwh la 545e , 21.6 kwh la x5 45e
  12. felicitari de masina care e diferenta la baterie intre un x5 45e si un 545e?
  13. Asa se întâmplă când lumea nu este informată și se informează din “guru” ai YouTube-ului care habar nu au cum funcționează lucrurile. Cică bateria trebuie să fie sub 40%, funny. Le spui să se bage sub mașină și să verifice cu termometrul digital
  14. Te duci cu diagnoza dupa tine Si nu am inteles partea cu bateria plina/goala. La beterie nu se pune problema de presiune ca la GPL. Si goala, daca e sa arda, arde.
  15. Salut. Nu am apucat sa fac, ca am mers in concediu cu ea si de 3 zile a inceput sa sune asa. Nu umblu de 2 luni cu ea asa. Sunt inregistrari. Le poti asculta oricand.
  16. Salut, Tocmai ce am cumparat un 545e din Nuremberg si sunt in Timisoara acum. Motorul e wow, trage combinat bestial iar consumul pe cei 700 km e de 7. Am avut ramge electric total 175 km si probabil o voi vi de in 6 luni -1 an sa iau x5 45e fiindca baterii mari. Puterea e totala cand esti talpa sau accelerezi brusc indiferent de status baterii.
  17. Astia nu-s normali la cap?? Sunt curios cum verifica ei temperatura bateriei la toate masinile. La mine la hibrid nu se gaseste informatia aia nicaieri..
  18. motorul e B58 care este unul din cele mai fiabile motoare de la bmw. bateria are garantie parca 7-8 ani si 160.000km....eu nu am auzit sa fie probleme....inca daca ai unde sa o incarci zilnic se merita...eu strict in oras cu clima/incalzire fac aprox 50km dar folosesc mult frana regenerativa consum afara 8-11l/100km (doar benzina)...in oras nu stiu ca merg doar electric.Eu am un consum mediu afisat pe bord de la data fabricatiei de 8l/100km.Pe autostrada daca merg pe tempomat cu 130-140km/h fac cam 600km de la un plin la altul (rezervorul este de 66-68l) acei 399cp ii ai ori de cate ori calci pedala de acceleratie mai tare chiar daca iti arata 0km range la baterie x5 45e se merita atat timp cat ai unde sa o incarci.Tocmai ce m-am intors de la ski din Austria....masina am incarcat-o cand am plecat,am facut 138km electrici pe acolo si aseara cand am parcat masina mai aveam pe 60% baterie fara sa o incarc deloc in tot acest timp.Am folosit frana regenerativa la orice coborare sau decelerare si nu am folosit deloc incalzirea sau racirea in masina (vreme buna 22-24 grade si pe acolo am mers cu trapa deschisa) ci doar ventilatia pe autostrada.
  19. As avea o întrebare pentru voi toti ! La schimbul de ulei pe care l am făcut la mecanic mi s-a întâmplat sa mi se blocheze portierele cu motorul pornit si cu capota motorului deschisa, aveam pus un aditiv liquid molly engine flush in uleiul vechi si trecuseră deja 15 minute limita de utilizare cu motor pornit, mecanicul a oprit motorul desfăcând un tub de la un injector prin care intra motorina. Întrebarea este : este ok ce a facut mecanicul, imi poate afecta pompa de inalte sau alt ceva ? Motorul este N47 din 2011
  20. Unde duce dezinformarea. Cand citim toti gerztoii de pe youtube in loc sa ne uitam la statistici, la studii noi, evolutii etc. Bine ca prefer Italia in loc de astia
  21. Cred ca mai bine deschizi un topic nou unde intrebi frumos despre problema ta, aici e un topic vechi.
  22. Last week
  23. Poate, poate ai avut noroc.. ceea ce e greu de crezut.. mai ales ca zici ca mergi de doua luni.. Deci a fost schimbat senzorul cu tot cu, conductele alea.. O diagnoza cu ISTA ai facut? (O sa ascult si eu motorul, ca nu am apucat.. nu imi place sa umplu telefonul cu filmulete, ca uit de ele..)
  24. Merge bine,dar zgomotul ăla de morișcă nu e ce trebuie.
  25. Am mai bifat azi un lucru de pe lista, evacuarea A fost modificata finala precum in video-ul de mai jos. E o modificare care o aduce aproape de sunetul de finala M Performance.
  26. Am un F30 2013 si am un zgomot la denivelari , din topic ul meu precedent postat am mentionat ce anume si cand se aude.Unul din factori pentru eliminarea zgomotului este telescoapele dar sunt electromagnetice si am Xdrive si sunt scumpe chiar si SH. ESTE O VARIANTA RECONDITIONAREA LOR? Si daca este, poate imi puteti recomanda pe cineva ?
  27. Salut. Senzorul de presiune al motorinei. La bord nu am nicio eroare si masina merge fara nicio problema.
  28. Salut, multimumesc frumos de raspunsuri ! Nu partea cu fumu ma ingrijoreaza asa mult, ci pierderea de putere. cu Maf - depimentrul de aer se schimba motorul si mai are un pic de putere cat sa mergi cu ea Cu debitmetru nu tureaza peste 1.4 mii. unii imi zic ca nu e debitmetru ca daca era nu se schimba motorul. altii zic ca de acolo e. nush ce sa mai cred. Ma gandeam poate e o problema comuna maine o pun pe tester oricum.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.