Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut, in primul rand trebuie sa ai galeria de admisie si porturile de supape curate ca sa arate bine corectiile. Acum par bine corectiile, sunt sub 1, de la 2 in sus ar fi probleme. Daca ai dpf ul crapat trebuie schimbat, nu ai ce sa ii faci.
  3. Today
  4. Pai spune chiar în video, nu l-ai văzut? 28k preț de pornire cu bateria de 38kwh și probabil 40k cu bateria de 56kwh Nu doar mica ci și cu încărcare lentă
  5. Nici eu nu înțeleg de ce au pus o baterie așa mică, ar fi trebuit măcar una de 70-80 kWh. Am pierdut eu avansul tehnologic? Au apărut EVs care pot încărca cu 1000 kW?
  6. Citisem că pleacă de la 28k. Zici că varianta de 56 kWh e 40k?
  7. Salutari. In urma diagnozei mi-a aparut ca injecotorul 2 a avut nevoie de o corecție foarte mare. Cei de la serivce au zis sa il schimb. L-am schimbat iar valorile sunt următoarele din poza. Cum vi se par valorile ? Sunt ok. Masina are 160.000 km. https://ibb.co/zHbntDMN https://ibb.co/zpm1CKY Aveti link cu codul de eroare si cu valorile. Problema pentru care m am dus este faptul ca mereu gasesc funingine pe evacuare. Iar dupa această investigație ar rezulta ca am DPF-ul desprins / fisurat.
  8. Se pare că anul acesta și anii următori o să fie al germanilor.
  9. Ala e un articol scris de un intreg departamentul de marketing. Nu e doar munca unui singur om acolo la cata vrajeala au bagat. Numai la faza cu V2X. Imi si imaginez cum Neue Klasse "discuta" cu un ARO 244 produs in 1969 la Campulung Muscel. Oooo da !!! Ii semnalizeaza un obstacol aflat pe carosabil...
  10. Am văzut un review de la Thomas cu un model de pre-productie, zicea ca sistemele de asistenta sunt foarte bune și gândite ca să poți sa le folosești în mod intuitiv. Sunt curios sa vad review-urile când apar
  11. Salutare. Am patit si eu buba cu farul. Unde as putea sa-l readuc la viata. Imi sta pe creier cu toate ca eu nu-l vad. Locuiesc in Brasov. Va multumesc,
  12. Ai masurat voltajul și la ieșire din alternator?. Normal la un voltajul de peste 15V,modulele are trebui să intre in protectie.
  13. E relativa asta cu plinul, tocmai ce am mers cu Ford Explorer varianta extended range, cu AC off zicea 465km porneai AC scădea cu 100 km range bateria era pe la '70% . Mă rog mașină e nou nouță are 180 km și a stat destul de mult pe loc cu AC pornit nu îmi e clar cum calculează range , vedem după ce baga câteva mii de km range-ul real.
  14. Qualcomm and BMW Group Unveil Groundbreaking Automated Driving System with Jointly Developed Software Stack
  15. Salutare, ca sa nu mai deschid al topic poate ma ajuta careva cu ceva sfaturi legat de o problema similara. Ma rog, e un E87 N43 LCI 118i in situartia de fata dar cred ca e similar la mai multe masini. Mi-a aparut si mie eroare cc-id 415. In general merg cu masina mai mult in oras dar mai ies si afara. Bateria e din 09.2022, nouta as zice. Dar ce ma socheaza ( sper ca nu) e ce am masurat la borne: cu motorul oprit am 15.5 V si cu el pornit imi arata 18V. Oare e normal sa fie atata? Imi poate cineva confirma sau infirma...Iar daca e problema, care ar fi cauza? Multumesc frumos. L.E. dupa un drum de vreo 250 KM a disparut eroarea...Dar totusi, ma ingrijoreaza valorile masurate.
  16. 800km cu un “plin” de baterie. O “dezveleste “ la munchen,9-14 septembrie,care aveți drum pe acolo..
  17. Update: retrofit oglinzi electrochrom, rabatabil electric, unghi mort. Sunt tare încântat de ce a ieșit. cineva care a mai facut retrofit distronic pe nfl? 2012-03 , masina are kafas1, nu kafas2.. ma intereseaza foarte mult, ca nu prea gasesc, pentru ce este 5AS/5AT ? Daca pun acc pun doar 5DF ? sau se modifica ceva si acopar mai multe cu 5AS / 5AT ? Merci,
  18. Mie mi se pare ca are cam tot ce ti-ai dori de la o masina electrica. Mai putin ventilatia in scaune Sunt ok si cu design-ul. Nu stiu cum m-as descurca fara rotita de la idrive, totusi. N-am folosit niciodata touch screen-ul, mi se pare prea peste mana.
  19. Am desfacut actuatorul vechi zilele trecute, si am comandat altul nou inainte sa vin din concediu. Faceam un plin din cata motorina a curs din actuatorul vechi :)) Am comandat un actuator aftermarket Maranelle 6NW010430-12, dar surpriza, tija actuatorului nou era montata la 180 de grade fata de cea originala, grija mare!. Pana la urma i-am dat de cap, am montat actuatorul nou, si masina deja din turatii joase se simte ca are ceva rezerva de putere mai mare, nu mai este atat de lenesa. M-am dus si pe centura sa ii dau putin in "goarna", rupe :)) Partea buna a fost ca DDE-ul se pare ca n-a fost contaminat, codurile de eroare nu au mai aparut, o sa ii fac si o regenerare afara din oras cu diagnoza. Am totusi o intrebare, exista procedura de calibrare pentru actuatorul turbo in ista? Eu am gasit doar astea in ISTA, si am verificat valorile de referinta cu cele citite de pe actuator, si se potrivesc la o toleranta de +/- 2 unitati
  20. codul e bun, marca de piesa ca echivalent nu exista. Majoritatea la corpurile din aluminiu pun garnituri pe original.
  21. Eu citisem pe forumurile de prin afară, că băieții montau garnituri originale pe corpul de aluminiu și nu aveau probleme .
  22. Yesterday
  23. Eu am pus codul asta: 11428596283 in real oem si vad ca supersedes 11428593771 (06/15/2015 — 06/19/2017), Exchangeable retrospectively 11428586673 (07/01/2014 — 07/22/2016), Exchangeable retrospectively 11428576429 (04/01/2014 — 10/23/2015) : Pana la urma daca pierde extern ar fi ok.. ca macar vezi ca e prost facut si costul pierderii nu este mare. Problema e mai "delicata" apare cand antigelul este contaminat de ulei.. ca nu prea vezi daca e contaminat decat cand dai antigelul jos complet si il vezi ca e gri... Din fericire nu o sa se contamineze uleiul ci doar antigelul.. Al doilea aspect ar fi garniturile pe care le vinde chinezul.. pot fi inlocuite cu cele de pe raft de la dealer. Adica adancimea canelurilor este aceiasi ca la piesa originala. Asta e intrebarea principala. O piesa din aluminiu o data realizata fie e proasta de la inceput si scapa prin porii mentionati fie o sa tina pe viata motorului. Garniturile imbatranesc si daca chinezul le face dupa "gustul" lui (canelurile de care ziceam) cand se duc garniturile.. atunci probabil trebuie sa schimbi totul din nou..
  24. Eu zic ca depaste lejer intervalul de 700 daca km sunt facuti numai pe autostrada. Eu la motorul asta aveam media de regenerari 660 de km unde iti apare tie 405, mergeam 90% exterior.
  25. Desi km sunt destui, inca merge brici si poate consuma si putin (rare ori ce i drept ). Oricum media generala la pompa de cand am masina e 8.2, ceea ce mi se pare foarte ok avand in vedere 2tone, 380+ cp si 800+ nm. As fi zis ca sunt povesti chestiile astea referitoare la eficienta unu B57 6cil 3.0... Totodata, dupa dpf nou (ma rog, oarecum... ca are deja vreo 20k km ) , am vazut si prima data regenerare la 700+km... nu credeam ca se poate... in general, regenerarile si le face cam pe la 300km, ca ceasu. B57 oricum regenereaza mult mai des decat generatiile mai vechi de motoare.
  26. de cand cu touch screen eu nu am folosit rotita deloc, asa ca era normal sa dispara cauta pe forum acuma vreo 20 de ani sa vezi ce discutii erau legat de designul e60,e90 sa nu mai vorbesc de frumusețea de e65
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.