Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. @renus Plec de la ipoteza ca circuitul de racire este in buna stare de functionare. Termostatul inteleg ca este nou; presupun ca radiatorul, pompa de apa si supapa capacului de la vasul de expansiune sunt de asemenea OK. In caz contrar, acestea trebuie verificate. Intr-un astfel de context, faptul ca furtunurile circuitului de racire se intaresc mai mult decat in trecut poate indica faptul ca garnitura de chiulasa incepe sa cedeze. Nimic neobisnuit: la orice motor cu bloc de fonta si chiulasa de aluminiu, dupa 15 ani oricand este de asteptat sa fie necesara inlocuirea garniturii de chiulasa. Retine si scenariul mai grav - dar, din fericire, foarte rar intalnit: daca lichidul de racire nu a fost inlocuit la cel putin 5 ani cu unul recomandat de BMW (in mod normal trebuie schimbat la fiecare 2-3 ani), atunci este posibil sa descoperi coroziuni iremediabile in suprafata de etansare a chiulasei cu garnitura de chiulasa.
  3. Today
  4. Bună ziua grup ajutați-mă pe mine cu un răspuns, de vreo câteva zile am observat ca se antarete furtunul de apa când dau pe rece am schimbat termostat de pe motor degeaba când dau la16 grade se fac tari dacă merg cu temperatura la 32 sunt normale masina an cauza bmwe46 320d 136cp mulțumesc frumos.
  5. Yesterday
  6. @Claudiu750i @Lucianagr Salut. Si eu am eroarea 28cc00, nu imi merge start-stop-ul.
  7. @Sofrone Ionut Salut. Ai rezolvat problema? Am aceeasi eroare, doar ca la mine, AC merge cand are el chef si start-stop nu mai intra (nici macar pe modul eco) Motorul a fost dat jos si facuta distributia recent. Erorile au aparut la scurt timp dupa ce am luat masina din service
  8. Daca sunt ce iti recomanda BMW pe stalpul de la sofer, nu o sa ai probleme cel putin ca si dimensiune. In rest, si eu prefer runflat (desi acum nu am) si prefer cu *.
  9. Pune anvelopele recomadate de BMW, marime, *, si runflat sau nu. Ce dimensiuni ai nevoie?
  10. Stiu, nu era vreun repros, e clar ca primeaza starea tehnica, doar ziceam ca arata ciudat
  11. Atat s-a putut... pentru mine e ok. Ma interesa sa fie ingrjita si ok tehnic. La optiuni e greu sa o gasesti perfecta SH.
  12. F faina masina, dar parca scaunele alea de baza nu dau bine overall...
  13. Lipsea mai mult de jumătate. Posibil sa nu mai fi pornit compresorul din cauza nivelului scazut. Daca merge fara freon și implicit și ulei, un doi se duce compresorul. E urile încă sunt ce trebuie. La generațiile mai noi, era gata treaba cu nivelul asta lipsa. Compresoare de unica folosință, vorba aia din plastic.
  14. da, era o piulita de blocaj acolo, nu am desfacut. Eram focusat si ma asteptam sa fie depuneri pe vanele turbinei dar nu a fost cazul, mergeau neasteptat de usor. Este cea cu care a plecat masina din fabrica. Si da, se calibreaza pe banc - o sa o trimit la un moment dat la reconditionat atunci cand am un pic de timp sa ma documentez pentru un service care reconditioneaza ok - miez + calibrare pe banc Daca are cineva experiente pozitive si recomandari - multumesc!
  15. Conform manualului de montaj, ar trebui sa dureze 2 ore jumatate toata treaba, dar imi aduc aminte ca atunci durase mai mult la mine, nu mai stiu exact din ce motiv. Trebuie demontat interiorul ca sa poti trage firele. Daca nu ai mai facut asta, probabil se poate extinde durata de montaj.
  16. Eram in dubii serioase cumva ca n am laut m40i, dar sincer la cati km am adunat in ultimul an... si aprox 10k km doar in ultimele 2 luni, cred ca o benzinara m ar fi ruinat Mai ales ca cei 950km cu un plin sunt exceptii foooarte rare, in mod normal consumul.extraurban la mine e undeva intre 8 si 9 ma gandesc cu groaza cat ar fi fost la M40i
  17. Foarte putin. Cam 8-10k. Cu ea am facut 8500 km de cand o am. O am de 11 luni aproape.
  18. de curiozitate cam cati km faci pe an? sa o stapanesti sanatos
  19. Viper05

    Stage 1 B48

    nimeni nu a spus ca e acelasi motor.
  20. Cu bările de M3 o să fie altceva pe curbe.
  21. InSidE

    Stage 1 B48

    nu faceti soft la 2.0i pt ca se duce motorul , nu e acelasi motor de pe 30i
  22. Astea ar fi erorile, am uitat sa menționez ca mașina nu mai are catalizator
  23. cam cat timp ti-a luat cand te-ai apucat sa il montezi?
  24. Cod de culoare de vopsea? Eu nu cred ca vei gasi asa ceva...
  25. Salutare! Tin sa mai jurnalizez statusul masinii. Recent i-am facut revizia (prefer sa o fac la 8000 km), si i-am schimbat capacul culbutori si busonul de la capac. Toata manopera am executat-o la APB Service, cu toate componentele (ulei 5W30, filtre, capac culbutori, garnituri, buson etc) noi, OEM, factura si trecere in istoric. Pana acum nu am intampinat probleme. Masina o intretin exemplar. Pentru spalat, merg doar la self-wash pentru a o spala exact cum doresc eu si sa nu o zgarii (o sterg cu lavete si prosoape dedicate curate). Pentru curatare folosesc: - pentru curatare interioara, bord, plastice, consola, portiere: Meguiar's Ultimate Interior Detailer - pentru curatare si hidratare piele: Meguiar's Ultimate Leather Detailer (urmeaza sa incerc dupa curatare piele sa aplic L1 Leather Guard AB de la Gtechniq - (mai ales pe sezon rece) pentru intretinere si hidratare chedere, furtune, componente din cauciuc: LIQUI MOLY RUBBER CARE - pentru protectie ceramica aplic: Sealant ceramic auto C2 Ceramic Sealant Gtechniq (sealantul este mai perfomant ca ceara) - pentru decontaminare jante: Gtechniq W6 Iron and Fallout Remover (sau mai folosesc echivalentul de la Maguiar's sau Sonax) - pentru curatare geamuri si tot ce inseamna sticla: Gtechniq G6 Perfect Glass Nu cred ca am omis ceva. Compartimentul motor a fost curatat integral doar cu lavetele, fara apa sau umiditate abudenta, de mine, si hidratat fiecare furtun si material plastic cu LIQUI MOLY RUBBER CARE.
  26. Salutare, Am un F39 X-Drive M Packet si am aceste ornamente gri din zona de jos a portierelor zgariate in cateva locuri. Caut codul de culoare pentru ele pentru a comanda un kit de reparatie si nu reusesc sa il gasesc. Pe bara de langa pasager am gasit doar culoarea masinii (C10). Stie cineva cum pot afla ce cod de culoare au? Multumesc!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.