Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Cred ca sunt destule de comentat pe subiectul comparatiei intre cele 2 masini, dar ca si practicabilitate castiga detasat 4GC. 335u ca si motorizare ofera senzatii, sunet, putere. Rafinament nu stiu daca e un termen potrivit, mai degraba as spune ca isi face auzita prezenta. Zilele trecute ieseam din cartier cu 420u si am mers o distanta buna in spatele unor parinti cu un carucior pana si-au dat seama ca e cineva in spatele lor, defapt i-a atentionat cineva. Eu in situatia asta vad rafinament, dar pana la urma fiecare poate interpreta diferit rafinamentul. La 335i simti explozia de putere, la 420i se simte ca la un motor mai mare aspirat. Oricum ce apreciaza unu om poate sa fie minus pentru altul. Eu din septembrie de la ultimul schimb de ulei la 335, pana acum, am facut doar 2000 km. Am evitat sa mai circul cu el pentru ca distantele pe care il foloseam erau scurte si simteam ca il omor, sa nu mai vorbim de locurile de parcare tot mai inguste. Am preferat sa merg cu alta masina din familie de doar 60cp. Cu ce nu m-am obisnuit si nu prea imi place la 420i este directia, dar poate cu mai mult exercitiu o sa ne imprietenim, mai tot timpul trebuie sa o tin pe sport ca sa fie ceva asemanator cu directia de la 335i. Cu toate astea eu zic ca ne impacam bine, iar cei 4 cilindrii livreaza suficient pentru nevoia din prezent, vedem peste 2-3 ani...
  3. Today
  4. Corect, nu vad nimic asa important de scris in piatra, asa ca ar trebui sa sterg off-topicul.
  5. Am un vecin care are un i5 60. E frumos al naibii in realitate, oricat de hateri am putea fi.
  6. Salutare, Gata prima revizie la 545e, la 17k cu uleiul de la nemtzi. Proprietarii de motorizari 40i/45e, ce ulei bagati? Masina a avut in Germania 0w30 iar in Romania sistemul le-a aratat sa bage 5w30, datorita temperaturilor mai mari. Asa ca am dat acordul pentru 5w30. Ei ziceau ca celalalt il baga doar la M si schimba la 5000 km.
  7. Salut! Intampin o problema la plecarea de pe loc se aude un sunet metalic, ca si un clopot cand plec de pe loc sau dau in spate. Si in mers se aude atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie. Am atasat si video.Video sunet
  8. Eu am la 330e rezervor de 40l si nu pot sa zic ca ma deranjeaza in vreun fel..
  9. Salut! În ultima perioadă am avut probleme cu senzorul crankshaft la un BMW e87 120i n46b20b, acum 2 săptămâni nu am mai putut pornii motorul, l-am schimbat și după o săptămână s-a oprit în mers și mi-a apărut martorul de la DTC, pe tester îmi dă tot senzor crankshaft, am pus original și tot nu pornește… aveți idee ce ar putea fi problema? multumesc!
  10. imi place si mie IWC ca design (cu portugieser si portofino), e pe sufletul meu din acest punct de vedere, dar ca marca e cotata sub Rolex cu mult si chiar asa este. dar sa lasam asta. 47 de litri rezervorul pe 545e? banuiesc ca si pe 530e la fel. chestia cu autonomia mica e nasoala rau. la maserati am rezervor de 64 de litri dar cred ca incap in el peste 67 litri (am turnat 65 litri maxim). nu am reusit niciodata peste 550 km. masina aia nu are niciodata benzina in rezervor si au fost vreo 5 situatii in care am mers peste 10km cu computerul aratand autonomie zero. de frustrare ca imi mai trebuia un pic sa ajung acasa (am benzinarie ff aproape). mi-am asumat fie ca fac pana prostului, fie ca ard pompa de benzina. sa ai motor de 3 litri, fara hibrid si rezervor mic e treaba usturatoare.
  11. Nu stiu cat de bine am verificat releul , dar imi dădea niște valori acolo m-am uitat pe YouTube , am pus niște bujii de 40 £ dar sunt noi , am sa cumpăr un releu de la BERU și poate se închid .
  12. Salut! În ultima perioadă am avut probleme cu senzorul crankshaft la un BMW e87 120i n46b20b, acum 2 săptămâni nu am mai putut pornii motorul, l-am schimbat și după o săptămână s-a oprit în mers și mi-a apărut martorul de la DTC, pe tester îmi dă tot senzor crankshaft, am pus original și tot nu pornește… aveți idee ce ar putea fi problema? multumesc!
  13. Dupa cum ziceam in privat, foarte frumoasa alegere. Zi-ne cum te impaci cu diferenta de cai/sunet/rafinament de la 6 cilindrii la 4 ?
  14. Rolexu e misto dar sa revenim putin la topic si la 545e, cum naiba nu va incurca 47 litri ca rezervor? Adica sa stai sa incarci (daca nu ai casa) bateria (si aia tot mica) plus la drum intins sa te opresti de npe ori in benzinarii? O sa ziceti ca oricum te opresti, aceeasi poveste ca bla bla cafea dar psihic asa mie unul nu mi-ar placea, intreb serios si nu ca hater sau ceva.
  15. derapaje de genul mai trebuie, dar in aria dedicata. mai trebe sa refulam si noi... ma bag si eu in schema cu cu posibil (teoretic) 4,5 pana la suta, daca se tine ceva si mai aveti loc in rest, subscriu, Rolex e overpriced si naspa ( DPMDV ! ). daca as fi mega pasionat de ceasuri si mi-ar creste bani prin buzunare sigur as alege alte marci... un IWC probabil. asa, mai modest.
  16. Dar de ce nu faceti voi un topic nou pt aceste dezbateri in loc sa il puneti pe Romulus sa faca si sa mute? asta unul. Doi, poate reusim si noi sa nu mai facem atata off topic LE: Pe alte forumuri deja am fi fost banati pt atata offtopic, asa ca sa apreciem putin acest libertinaj si sa facem si noi ceva in semn de apreciere
  17. Nu degeaba au fost scrie recomandarile mai sus, atat de mine cat si de colegi. Problema nu e nici macar faptul ca e motorul schimbat, ci ca a fost un fiasco trecerea la injectie directa pentru BMW, motoarele pe benzina ale anilor respectivi fiind dezastruoase financiar pentru cine le detine. Chiar daca e in stare buna motorul, sa il tii functional si fara erori va fi un sac fara fund. Diferenta aceea de 2-3k de la achizitie despre care vorbesti este nesemnificativa cand pui in calcul ce inseamna intretinerea unui motor pe benzina problematic din perioada aia. Un N53 te poate ingropa de mai mult de 2-3k euro. Un N54 la fel. N52 e un motor fara vulnerabilitati mari, fiind injectie multi-punct si aspirat. Singurul lucru de mentionat e ca cel de 3.0 ar trebui cautat. 2.5, desi cu impozit mai mic, va manca ulei din cauza unei probleme specifice lui. Poti gasi multe informatii despre asta online. Masina e scumpa, in sensul ca se duce usor-usor spre 13-14k. Cine aude sumele astea si nu stie modelul sau ce reprezinta, probabil va spune ca esti nebun sa dai atat. Dar e clar pentru o nisa de oameni care cauta ceva anume. Acelasi lucru se aplica si pentru 125i. (care are tot N52-ul, unde difera doar softul ce poate fi preluat de la 330i si obtii aceeasi putere) Pot sa iti spun ca exista acum cateva luni 330i cu pachet M la 14k, cu 90k km, deci trebuie rabdare si un buget adecvat si gasesti ce cauti. Din punctul meu de vedere, nu e afacere sa iei una mai ieftina cu alt motor, mai rau te legi la cap cu probleme pe o masina veche, pe deasupra si cu putere putina. Daca nu te poti intinde cu bugetul, mai bine te reorientezi spre alt model, generatia E a avut doar cateva modele bune/de cautat.
  18. La amortizoare te-ai gandit si la varianta de la Sachs? De ce ai mers pe Bilstein?
  19. Ai net bulgaresc, varule :))) Sichica guliamata :)))) https://www.car.info/en-se/bmw/5-series/545e-xdrive-sedan-20223582#specs Vezi datele de acolo, nu cele din wishlistul tau. Subscriu, poti sterge tot ce e pe langa… ca e mult patinaj artistic iar afara nu e gheata.
  20. 4.3 bossultane. Sterge rahaturile, doar ne-am ras. @Romulus
  21. Romulus, sterge rahaturile astea, nu le muta, nu iti bate capul.
  22. Ca sa ii oftici trebuia sa iei o Dacia cu 400 cai, atunci surprize.
  23. evident. dar inca mi-e lene si scarba si am munca mea de facut.
  24. Ne nenorocesti :))) Ai 4.7 sec 0-100km/h iar eu am 4.8 sec :))))
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.