Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut, ai facut resetare din soft cum a zis mai sus redog4dy?
  3. Salut, anvelopele Run Flat sunt mult peste cele normale dpdv al calitatii si al stabilitatii. Sunt mai grele si masina se "lipeste" mai bine de asfalt. Intr-adevar sunt mai rigide dar sunt superioare celor normale. Ce ai pus tu in cos sunt ft ok, Pireli e echiparea de fabrica a masinii. Nu uita ca anvelopele si franele sunt primul contact cu asfaltul la orice masina.
  4. Daca vrei sa stai fara griji, alege runflat, daca vrei mai mult confort si nu te streseaza ca ai putea sa faci pana si sa stai pe dreapta pe undeva, alege normale. Orice ai alege, alege cu *, ce ai pus in cos este bun si la pret foarte bun.
  5. Salutare,am un BMW x4 G02 și aș vrea să îi comand cauciucuri de vară pe 20” latimi diferite: față 245/45/20 cu spate 275/40/20 . nu știu ce cauciucuri ar fi cele mai bune aș opta pentru RunFlat dar am citit ca sunt foarte rigide,grele afectează suspensia/direcția și se uzează mai rapid decât cele normale.Asa este ? Momentan am salvat astea din poză în coș ,sunt ok ?
  6. @renus Plec de la ipoteza ca circuitul de racire este in buna stare de functionare. Termostatul inteleg ca este nou; presupun ca radiatorul, pompa de apa si supapa capacului de la vasul de expansiune sunt de asemenea OK. In caz contrar, acestea trebuie verificate. Intr-un astfel de context, faptul ca furtunurile circuitului de racire se intaresc mai mult decat in trecut poate indica faptul ca garnitura de chiulasa incepe sa cedeze. Nimic neobisnuit: la orice motor cu bloc de fonta si chiulasa de aluminiu, dupa 15 ani oricand este de asteptat sa fie necesara inlocuirea garniturii de chiulasa. Retine si scenariul mai grav - dar, din fericire, foarte rar intalnit: daca lichidul de racire nu a fost inlocuit la cel putin 5 ani cu unul recomandat de BMW (in mod normal trebuie schimbat la fiecare 2-3 ani), atunci este posibil sa descoperi coroziuni iremediabile in suprafata de etansare a chiulasei cu garnitura de chiulasa.
  7. Today
  8. Bună ziua grup ajutați-mă pe mine cu un răspuns, de vreo câteva zile am observat ca se antarete furtunul de apa când dau pe rece am schimbat termostat de pe motor degeaba când dau la16 grade se fac tari dacă merg cu temperatura la 32 sunt normale masina an cauza bmwe46 320d 136cp mulțumesc frumos.
  9. Yesterday
  10. @Claudiu750i @Lucianagr Salut. Si eu am eroarea 28cc00, nu imi merge start-stop-ul.
  11. @Sofrone Ionut Salut. Ai rezolvat problema? Am aceeasi eroare, doar ca la mine, AC merge cand are el chef si start-stop nu mai intra (nici macar pe modul eco) Motorul a fost dat jos si facuta distributia recent. Erorile au aparut la scurt timp dupa ce am luat masina din service
  12. Daca sunt ce iti recomanda BMW pe stalpul de la sofer, nu o sa ai probleme cel putin ca si dimensiune. In rest, si eu prefer runflat (desi acum nu am) si prefer cu *.
  13. Pune anvelopele recomadate de BMW, marime, *, si runflat sau nu. Ce dimensiuni ai nevoie?
  14. Stiu, nu era vreun repros, e clar ca primeaza starea tehnica, doar ziceam ca arata ciudat
  15. Atat s-a putut... pentru mine e ok. Ma interesa sa fie ingrjita si ok tehnic. La optiuni e greu sa o gasesti perfecta SH.
  16. F faina masina, dar parca scaunele alea de baza nu dau bine overall...
  17. Lipsea mai mult de jumătate. Posibil sa nu mai fi pornit compresorul din cauza nivelului scazut. Daca merge fara freon și implicit și ulei, un doi se duce compresorul. E urile încă sunt ce trebuie. La generațiile mai noi, era gata treaba cu nivelul asta lipsa. Compresoare de unica folosință, vorba aia din plastic.
  18. da, era o piulita de blocaj acolo, nu am desfacut. Eram focusat si ma asteptam sa fie depuneri pe vanele turbinei dar nu a fost cazul, mergeau neasteptat de usor. Este cea cu care a plecat masina din fabrica. Si da, se calibreaza pe banc - o sa o trimit la un moment dat la reconditionat atunci cand am un pic de timp sa ma documentez pentru un service care reconditioneaza ok - miez + calibrare pe banc Daca are cineva experiente pozitive si recomandari - multumesc!
  19. Conform manualului de montaj, ar trebui sa dureze 2 ore jumatate toata treaba, dar imi aduc aminte ca atunci durase mai mult la mine, nu mai stiu exact din ce motiv. Trebuie demontat interiorul ca sa poti trage firele. Daca nu ai mai facut asta, probabil se poate extinde durata de montaj.
  20. Eram in dubii serioase cumva ca n am laut m40i, dar sincer la cati km am adunat in ultimul an... si aprox 10k km doar in ultimele 2 luni, cred ca o benzinara m ar fi ruinat Mai ales ca cei 950km cu un plin sunt exceptii foooarte rare, in mod normal consumul.extraurban la mine e undeva intre 8 si 9 ma gandesc cu groaza cat ar fi fost la M40i
  21. Foarte putin. Cam 8-10k. Cu ea am facut 8500 km de cand o am. O am de 11 luni aproape.
  22. de curiozitate cam cati km faci pe an? sa o stapanesti sanatos
  23. Viper05

    Stage 1 B48

    nimeni nu a spus ca e acelasi motor.
  24. Cu bările de M3 o să fie altceva pe curbe.
  25. InSidE

    Stage 1 B48

    nu faceti soft la 2.0i pt ca se duce motorul , nu e acelasi motor de pe 30i
  26. Astea ar fi erorile, am uitat sa menționez ca mașina nu mai are catalizator
  27. cam cat timp ti-a luat cand te-ai apucat sa il montezi?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.