Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Din ce stiu eu masina se împerechează cu telefonul si pe bluetooth si prin wifi, in special pentru Carplay/AA este nevoie de transfer mai mare de date si acolo se folosește Wifi. Conexiunea la internet, mai ales remote upgrade se face prin sim-ul integrat, ca si Spotify din Idrive, care ar trebui sa existe pentru funcțiile de baza ale mașinii. Hotspot cred ca e altceva, sa dai net mai departe. Mai ai subscripție de Connected drive? Poate de asta nu mai merge.
  3. Today
  4. Urat chiar nu mă așteptam la așa ceva , mai ales ca nr de km nu este foarte mare.
  5. News !! Am fost foarte curios dar oarecum 90% sigur, poate mai mult chiar, că o să gasesc sita la valva VANOS de pe evacuare întreagă. Doar că..... SURPRIZE MOTHERFUCKER!!! Și la mine era spartă . 146000 km, ulei la 30000 km sau 2 ani , dar cu motorul foarte foarte curat si cu eroare doar de Exhaust Position Not Reached. Mă rog in momentul de față să nu aibă uzură vanosul, să nu ma trezesc intr-o lună cu eroare de Jammed . Totodată uitându-ne pe elevator după scurgeri, am găsit o urmă de scurgere pe la pompa de apa, așa că am hotărât să o schimb si pe aia, pe original 700 lei Tampoanele motor, nu sunt exceptionale , dar nici la fund, așa că în lipsa de tampoane pe stoc atât originale, cât si Corteco, am ales sa nu le schimb încă, urmând pe viitor. Așa că, RECOMAND !!!!! La toti cei care au in jur de 150000 km să desfacă si să înlocuiască valvele centrale de VANOS, cu speranța că evită defectarea vanosului!
  6. Posibil cablul de masa oxidat. Verifica-l, se afla sub masina
  7. Foarte posibil sa fie exact asta. Am dat un search pe youtube si am gasit un video cu un f30 care suna identic. O sa urc pe elevator sa verific. Mersi mult !
  8. Eu nu am gasit nicaieri nimic din ce vorbiti voi. Toti spun ca e prea scump (sau unde am vazut discutand) sa implementeze asa ceva.
  9. M140 avea o problema cunoscuta cu cablu de la frana de mana, nu pariez dar e ceva ce merita verificat .Vezi mai jos,
  10. Imi poti spune te rog un timp de livrare? Totodata te poti uita si la urmatoarele? Connectedride Navigator - BMW-Motorrad (77525A881E8) Prot Glass, Connectedride, Navigator - BMW-Motorrad (77525B3A806) Interior Bag Case Left - 77415B4FE73 Interior Bag Case Right - 77415B4FE74 Protective Glass, TFT Display - 77525A29255 Desi e posibil ca navigatia sa fie cu dureri de cap, in sensul ca poate fi cea de Europa instalata pe ea si sa nu o pot pune pe cea de America. Intreaba si asta te rog. Multumesc.
  11. A aparut acest sunet la al meu 330i f31. Un scartait foarte pronuntat din zona dreapta spate prezent doar in accelerari brutale la viteze sub 100 kph, dupa nu se mai aude. Am scos tot din masina/buzunare la usi in speranta ca sunetul vine de acolo dar inca e prezent. A mai avut cineva ceva asemanator? Macar sa stiu la ce ma astept inainte sa ajung cu ea la "doctor". Video:
  12. atunci raspunsul e ca BMW nu e o hibrida buna. ai dreptate, are pompa mentionata de tine dar vad ca nu are legatura cu motorul. ideea ramane aceeasi, uzura la pornire este rezolvata cu o pompa auxiliara controlata de ECU care mentine presiunea in anumite conditii. Lexus stiu ca are pompe care mentin presiunea uleiului cand functioneaza motorul electric. probabil si ceva modele de la Toyota, fiind acelasi grup.
  13. Ar trebui sa lamurim o data pentru totdeauna aceasta ipoteza. Subiectul a mai fost in discutie chiar astazi, aici: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/193884-countdown-to-extinction/?do=findComment&comment=2649604 Daca la modelele BMW PHEV exista o pompa electrica al carei rol este sa circule uleiul in motorul termic inainte ca acesta sa porneasca automat, atunci hai sa avem un part number si o diagrama / poza in care se vede piesa respectiva. Singura pompa electrica de ulei, care am vazut ca exista la hibride dar nu si la modelele doar cu motor termic, este p/n 24008632208 (ma rog, un kit de reparatie), care sta undeva in cutia de viteze GA8P75HZ: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=11AG-EUR-07_2019_G30N_BMW_530e&diagId=24_1699#24008632208 Iar in intelegerea mea rolul ei este sa asigure ungerea componentelor cutiei automate, atunci cand masina merge in regim electric. Voi fi foarte surprins daca cineva imi va spune ca uleiul din motorul unui BMW PHEV o ia la plimbare si prin cutia de viteze automata, astfel incat pompa 24008632208 sa aibe de-a face cu primenirea motorului inainte de forja. Deci, care este pompa care pompeaza gemul?
  14. Daca vrea cineva sa o cumpere, inca e de vanzare, sta pe dreapta de cel putin o luna, https://www.olx.ro/d/294034286/?bs=olx_pro_listing
  15. Pai si eu tot modelul asta european il am.
  16. Nu ca mi-ar trebui, dar aparent masina mea nu stie eSIM. Trebuia sa am ceva optiune care nu o am?
  17. Probabil intrebarea asta e pentru @neo_andersson, dar daca stie altcineva... Masina mea nu are hotspot, daca dau sa fac contract, ma intreaba tara si Romania nu este in lista de tari. Acum intrebari: Cum isi face software update de la bord? Cum merge Spotify in masina din aplicatia iDrive? De ce daca dezactivez Wi-Fi in masina (am facut-o de 10 ori!), cand se conecteaza telefonul meu, il activeaza automat si se reconecteaza, ca urmare nu prea mai merge netul pe telefon. Se conecteaza la wi-fi fara internet si daca nu este internet, telefonul e greu de folosit, ca se prinde greu ca trebuie sa o ia prin 5G. Oare sa fac sa uite conexiunea de pe telefon? Asa o sa vrea doar prin Bluetooth? Care sunt avantajele/dezavantajele? Si in plus, daca pornesc sa caute upgrades, din bord... sta asa, si nu face nimic aparent. Dupa 20 mins m-am plictisit. Ori masina nu are internet... PS Am fost la masina dupa 30 mins, tot asa face, nu a terminat de cautat...
  18. motorul termic la rece in primele 1-2 secunde de la pornire nu are presiunea normala astfel incat uleiul sa ajunga pana sus, de aici uzura la pornire. practic se unge cu pelicula de ulei ramasa pe componente. in cele mai multe cazuri pompa de ulei e una mecanica actionata cand motorul se invarte. la hibridele bune se pun pompe de ulei electrice/hidraulice care mentin presiunea de ulei in motor in timpul functionarii. din cate stiu pe 530e e o pompa de ulei electrica.
  19. Ma bag si eu ca musca-n lapte, dar am vazut pe Youtube un test (din pacate am uitat sa salvez link-ul la video) care da peste cap un pic teoria cu motorul rece/cald. Mai exact: - "baietii" care au facut testul au constatat ca uzura cea mai mare, surprinzator, nu vine de la faptul ca motorul e rece atunci cand masina decide sa il tureze (din varii motive, mai multa putere, etc.). - deci e indiferent ca motorul e rece sau cald, uzura vine de altundeva. - si pe mine m-a surprins asta, deoarece teoria "veche" zice ca atunci cand motorul e cald, uzura e mai mica. - uzura vine de la pornirea efectiva a motorului, indiferent ca e cald sau rece. - mai precis, in regim de "hybrid" (adica masina porneste motorul termic cand vrea ea), la pornirea motorului, nu exista o pelicula suficienta de ulei (sau nu exista deloc daca uleiul apuca sa se scurga de tot intre porniri). - pana cand se pompeaza ulei suficient, frecarea va fi metal pe metal, si de aici vine uzura. - deci chiar daca motorul ramane caldut, daca trece prea mult timp si se scurge uleiul, avem problema. A mai auzit cineva de teoria asta?
  20. Colegii, e a 3 a flanșa de la grup care cedează în 1 an pe al meu F10 n47, a mai pățit cineva așa ceva? Mecanicul mi-a spus că e de la grup, acum am luat alt grup din dezmembrări și să vad daca mai cedează. Cu toate că îmi vine greu sa cred că ar fi grupul de vina, mă puteți ajuta cu ceva păreri și sfaturi? Am atașat și o poza cu flanșa despre care vorbesc.
  21. Sa nu ai impresia ca dacă ai pus/cumpărat o baterie noua asta înseamnă ca ea e și încărcată sau buna.
  22. As zice ca pompa e uleiul 0W20 una peste alta cu PHEV ai ce e mai bun si ce e mai rau din cele 2 "lumi" - autonomie la drum lung si eficienta in oras. La ce e mai rau problemele termicului adunate problemele bateriei
  23. Da, clar, un phev sh trebuie luat cu km putini dacă a fost mașina de firma, sau cu km mai mulți de la cineva care l-a întreținut cum trebuie. Altfel, schimb de ulei la 35k km și pornit motorul blana de la rece..
  24. Sunt renumite problemele la cei cu PHEV care nu fac preincalzirea mai ales pentru masinile aduse 2nd, am chiar prieten cu b48 stricat strict din motivul asta
  25. Am cautat pompa aceea de ulei misterioasa, luand ca exemple G60 530e si G60 550eX, modele 2025 - generatie nou introdusa si de productie curenta. Eu unul nu am gasit-o. La Engine -> Lubrication System -> Oil Pump with Drive apare doar o pompa de ulei actionata mecanic. Nu am gasit o pompa electrica nici la Engine Electrical System, nici la Vehicle Electrical System. Daca dati de ea, va rog sa ma trageti de maneca, indicand si part number-ul. Daca nu dati de ea, concluzia este clara. https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=71FJ-EUR-01-2025-G60-BMW-530e https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=11FK-EUR-02-2025-G60-BMW-550eX
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.