Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Am văzut un review de la Thomas cu un model de pre-productie, zicea ca sistemele de asistenta sunt foarte bune și gândite ca să poți sa le folosești în mod intuitiv. Sunt curios sa vad review-urile când apar
  3. Salutare. Am patit si eu buba cu farul. Unde as putea sa-l readuc la viata. Imi sta pe creier cu toate ca eu nu-l vad. Locuiesc in Brasov. Va multumesc,
  4. Ai masurat voltajul și la ieșire din alternator?. Normal la un voltajul de peste 15V,modulele are trebui să intre in protectie.
  5. E relativa asta cu plinul, tocmai ce am mers cu Ford Explorer varianta extended range, cu AC off zicea 465km porneai AC scădea cu 100 km range bateria era pe la '70% . Mă rog mașină e nou nouță are 180 km și a stat destul de mult pe loc cu AC pornit nu îmi e clar cum calculează range , vedem după ce baga câteva mii de km range-ul real.
  6. Qualcomm and BMW Group Unveil Groundbreaking Automated Driving System with Jointly Developed Software Stack
  7. Today
  8. Salutare, ca sa nu mai deschid al topic poate ma ajuta careva cu ceva sfaturi legat de o problema similara. Ma rog, e un E87 N43 LCI 118i in situartia de fata dar cred ca e similar la mai multe masini. Mi-a aparut si mie eroare cc-id 415. In general merg cu masina mai mult in oras dar mai ies si afara. Bateria e din 09.2022, nouta as zice. Dar ce ma socheaza ( sper ca nu) e ce am masurat la borne: cu motorul oprit am 15.5 V si cu el pornit imi arata 18V. Oare e normal sa fie atata? Imi poate cineva confirma sau infirma...Iar daca e problema, care ar fi cauza? Multumesc frumos. L.E. dupa un drum de vreo 250 KM a disparut eroarea...Dar totusi, ma ingrijoreaza valorile masurate.
  9. 800km cu un “plin” de baterie. O “dezveleste “ la munchen,9-14 septembrie,care aveți drum pe acolo..
  10. Update: retrofit oglinzi electrochrom, rabatabil electric, unghi mort. Sunt tare încântat de ce a ieșit. cineva care a mai facut retrofit distronic pe nfl? 2012-03 , masina are kafas1, nu kafas2.. ma intereseaza foarte mult, ca nu prea gasesc, pentru ce este 5AS/5AT ? Daca pun acc pun doar 5DF ? sau se modifica ceva si acopar mai multe cu 5AS / 5AT ? Merci,
  11. Mie mi se pare ca are cam tot ce ti-ai dori de la o masina electrica. Mai putin ventilatia in scaune Sunt ok si cu design-ul. Nu stiu cum m-as descurca fara rotita de la idrive, totusi. N-am folosit niciodata touch screen-ul, mi se pare prea peste mana.
  12. Am desfacut actuatorul vechi zilele trecute, si am comandat altul nou inainte sa vin din concediu. Faceam un plin din cata motorina a curs din actuatorul vechi :)) Am comandat un actuator aftermarket Maranelle 6NW010430-12, dar surpriza, tija actuatorului nou era montata la 180 de grade fata de cea originala, grija mare!. Pana la urma i-am dat de cap, am montat actuatorul nou, si masina deja din turatii joase se simte ca are ceva rezerva de putere mai mare, nu mai este atat de lenesa. M-am dus si pe centura sa ii dau putin in "goarna", rupe :)) Partea buna a fost ca DDE-ul se pare ca n-a fost contaminat, codurile de eroare nu au mai aparut, o sa ii fac si o regenerare afara din oras cu diagnoza. Am totusi o intrebare, exista procedura de calibrare pentru actuatorul turbo in ista? Eu am gasit doar astea in ISTA, si am verificat valorile de referinta cu cele citite de pe actuator, si se potrivesc la o toleranta de +/- 2 unitati
  13. codul e bun, marca de piesa ca echivalent nu exista. Majoritatea la corpurile din aluminiu pun garnituri pe original.
  14. Eu citisem pe forumurile de prin afară, că băieții montau garnituri originale pe corpul de aluminiu și nu aveau probleme .
  15. Yesterday
  16. Eu am pus codul asta: 11428596283 in real oem si vad ca supersedes 11428593771 (06/15/2015 — 06/19/2017), Exchangeable retrospectively 11428586673 (07/01/2014 — 07/22/2016), Exchangeable retrospectively 11428576429 (04/01/2014 — 10/23/2015) : Pana la urma daca pierde extern ar fi ok.. ca macar vezi ca e prost facut si costul pierderii nu este mare. Problema e mai "delicata" apare cand antigelul este contaminat de ulei.. ca nu prea vezi daca e contaminat decat cand dai antigelul jos complet si il vezi ca e gri... Din fericire nu o sa se contamineze uleiul ci doar antigelul.. Al doilea aspect ar fi garniturile pe care le vinde chinezul.. pot fi inlocuite cu cele de pe raft de la dealer. Adica adancimea canelurilor este aceiasi ca la piesa originala. Asta e intrebarea principala. O piesa din aluminiu o data realizata fie e proasta de la inceput si scapa prin porii mentionati fie o sa tina pe viata motorului. Garniturile imbatranesc si daca chinezul le face dupa "gustul" lui (canelurile de care ziceam) cand se duc garniturile.. atunci probabil trebuie sa schimbi totul din nou..
  17. Eu zic ca depaste lejer intervalul de 700 daca km sunt facuti numai pe autostrada. Eu la motorul asta aveam media de regenerari 660 de km unde iti apare tie 405, mergeam 90% exterior.
  18. Desi km sunt destui, inca merge brici si poate consuma si putin (rare ori ce i drept ). Oricum media generala la pompa de cand am masina e 8.2, ceea ce mi se pare foarte ok avand in vedere 2tone, 380+ cp si 800+ nm. As fi zis ca sunt povesti chestiile astea referitoare la eficienta unu B57 6cil 3.0... Totodata, dupa dpf nou (ma rog, oarecum... ca are deja vreo 20k km ) , am vazut si prima data regenerare la 700+km... nu credeam ca se poate... in general, regenerarile si le face cam pe la 300km, ca ceasu. B57 oricum regenereaza mult mai des decat generatiile mai vechi de motoare.
  19. de cand cu touch screen eu nu am folosit rotita deloc, asa ca era normal sa dispara cauta pe forum acuma vreo 20 de ani sa vezi ce discutii erau legat de designul e60,e90 sa nu mai vorbesc de frumusețea de e65
  20. Parca dupa multe poze in diverse culori, incepe sa-mi placa designul exterior de la ix3. Interiorul nu stiu inca ce sa zic.
  21. v@sy

    Panglica portbagaj

    Nu-mi dau bine seama din poza, dar pare a fi masa de la caroserie pt haion.
  22. Am bagat codul in programele de piese, nu exista.............
  23. Salutare, Stie cineva la ce foloseste aceasta panglica din spatele balamelei stanga a portbagajului. Am vazut ca s-a rupt si mi se pare ca radioul are o receptie mai proasta.Poate avea legatura? Multumesc.
  24. Eu știu că astea sunt branduri care se respectă, fiind chiar de prim montaj. Până la urmă cum se permite ștanțarea cu astfel de nume ? Sau de fapt si cele "originale" sub brandurile respective, sunt facute in china ?
  25. Problema comuna. E intrerupt cablajul care merge la senzor (in partea din fata capacului de la culbutori).
  26. Asa exista și Mahle pe la chineji, dar oficial nici mahle și nici marelli nu fac de aluminiu. https://www.ebay.com/itm/315506777464 Chinezi nu fac altceva decât sa monteze racitorul de brand pe corpul no name.
  27. Last week
  28. nu doar aia inseamna autohold. la cutiile automate masina nu pleaca de pe loc in D cu autoholdul activat, si adevarat nici nu o ia la vale, dar panta trebuie sa fie destul de abrupta sa faca asta. de aici si uzura prematura cu autohold on la masini aitomate. la fiecare plecare freci placutele chiar si la vale banuiesc ca x1 asta de care vorbesti e manual. face chestia asta automat, dar nu la nesfarsit, dupa cateva secunde ( parca vreo 10-20) ii da drumul si nu-l mai tine. face asta doar in panta
  29. Altcineva? Ca pe el il stiu.. Mai zice de mine ca umplu forumul cu replici
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.