Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Eu, cu al meu 3.0DMH 286cp am avut un consum de 4,7L/100km de la Brasov la Otopeni mers putin peste limitele de viteza impuse, nici primul nici ultimul pe sosea. La intoarcere masina incarcata cu bagaje si persroane am avut un consum de 5,2L/100km.
  3. Today
  4. Heeeeeei!! Am un bmw seria 1 din 2004 si as vrea sa i cumpar niste huse pt scaune dar scrie ca sunt compatibile cu bmw seria 1 2007-2011, exista vreo diferenta dintre scaunele unui seria 1 din 2004 si ale unuia din 2007 ?
  5. Contează mult sursa, pune un cd sa vezi ca se aude mai bine.Mp3 este de evitat. De pe you tube depinde de calitatea înregistrării, scrie "audiophile music "ca să îți faci o idee cum se aude și ce trebuie îmbunătățit. Oricum în domeniul asta poți sa ajungi sa investești sume considerabile și sa fii nemultumit.
  6. Ai 2 electrovalve: turbo si egr. Verifica electrovalva turbo care actioneaza actuatorul turbinei( fiind pe vaccum).
  7. Mulțumesc! Am sa incerc sa schimb butonul si sa curat axul si revin cu un update Un e91 fl 2010 318d
  8. Yesterday
  9. @leonardcrti-am pus tweeterele (hertz dt 24.3), au imbunatatit sunetul foarte mult, nu mai duce lipsa de inalte si totodata claritatea sunetului e mai buna, nu pot sa zic ca ma mai dezamageste pentru ca e o diferenta semnificativa, nu se mai aude asa infundat, simti sunetul altfel, pe cat de mici sunt asa diferenta mare fac, sa ma interesez cum ii pun un amplificator sa vedem ce diferenta face si acela
  10. furtunele le am schimbat si am curatat senzoru de pe admisie. Face la fel si am vazut ca daca ii dau pana in limitare apoi nu mai trage deloc se pune in nas de tot. Si aceeasi eroare -Charge air pressure Control
  11. 17127797258 ....din fotografie pare ca pierzi antigel pe la cotul care intra in corpul termostat. Din cate vad piesa vine cu totul adică furtunul care pleacă din termostat în radiator.
  12. Uite aici un studiu despre cum se strica bateriile.. https://insideevs.com/news/717187/ev-battery-replacements-due-failure-study/ Și începe și reciclarea sa funcționeze https://www.notebookcheck.net/Electric-vehicles-get-cleaner-than-gas-cars-in-15-000-miles-as-battery-recycling-picks-up.831442.0.html
  13. Problema e butonul de la haion, e stricat, ca de aceea e creata posibilitatea de a deschide si opera/testa din programul de diagnoza. Comanda se duce de la modul la zavor prin comanda software dar nu si de la buton la zavor fizic, sau modul ..(whatever..) Iar stergatorul nu merge pentru ca probabil e gripat axul tot de pe haion. Cu haionul ridicat se aude motorasul bazaind cand dai comanda? Atunci e axul intepenit de la depunerile de piatra. Spor ca desfacut si curatat. Unge bine axul cu vaselina si mentine-l uns. Ce masina e?
  14. Atata s a putut cu un plin... Mers extraurban 90-95%, 80 100kmh localitati, 100 110kmh DNuri, 120 130kmh autostrazi si 2 zile de oras... Pt un 3.0 6cil diesel de aproape 400cp ( folositi vreo 80 100 ce i drept la vitezele alea, dar oricum... ) mi se pare un consum extraordinar
  15. Buna seara colegi! Am probleme cu geamul de la haion si stergatorul din spate nu funcționează nici unul, dar partea ciudata ca din tester merge sa deschid geamul haion si stergatorul Ce parere aveti? Ar avea cum sa fie fire rupte daca se poate deschide din tester?
  16. Leaf-ul ala era o mizerie și nou. Plus ca e probabil mașina cu cea mai mare degradare posibila a bateriei. N-am văzut video-ul încă. Dar Matt e pus mai mult pe show în general. Dacă vrei ceva mai cu date, cauta la Bjorn ca a cumpărat și el una de-asta
  17. Un review cat se poate de realist despre Nissan Leaf - un SH Electric, pe un canal destul de vizionat:
  18. Nu imi mai spune de cretinii astia cu truck-urile/cazanele lor de isi pun evacuare sa ii auda si strabunica-sa de pe lumea cealalta. Alora le-as infunda evacuarea sa bubuie motorul ala, sa dezintegreze troaca aia de masina. Una e sa ai o evacuare misto si alta e sa ai o petarda de masina cu te miri ce improvizatie facuta de vreun mexican cu un gunoi de evacuare.
  19. Sunt acum în the golden state si e un mix foarte dubios. Un sfert din posesorii de truck-uri, fie ele cât de căzute, au evacuari zgomotoase. Plus alții cu sedan-uri. Pe partea cealaltă, e expoziție de mașini electrice. Tot ce am văzut prin review-uri e aici pe strada..
  20. Iei una sh si nu iei plasticaria aia ieftina. Exact ca si cu Loganul, decat Logan nou mai bine Passat sh sau ce altceva mai e la banii aia sh.
  21. E adevărat. Dar acum cel puțin nu greșești în europa sau SUA o mașină comparabila la banii comparabili.
  22. Daca ar renunta la interiorul ala care arata si se simte a fi ieftin da, ar merita. Pana atunci lasa-l ca il mananca de viu chinezii asta daca nu cumva or da drumul la importul de chinezarii si in State sa il manance si acolo de viu. Ideea e simpla, sa ofere ceva de banii aia, nu doar motorul ala electric si atat. Iar bateria supraestimata la ce autonomie are, iar o alta magarie de a lui dar deja procesele se inmultesc.
  23. Cică ar avea suspensie adaptiva și niște scaune mai ok, ceea ce e în progres. Dacă i-ar pune și manete, și un heads-up display, ar merita la banii ăștia.
  24. Supercar killer... face 0-60 mph in 2.9 secunde parca dar.... tot sa iti dai cu ea in c**** e,ca de... e o Tesla. Si da... tot petrol head sunt, tot vreau sa aud motorul ala urland. Eu visez la evacuari Akrapovic si lucruri de genul, unde sa pui asa ceva pe Tesla? Sa faca la fel ca doua tramvaie poate nu doar ca unul singur.
  25. Te duci la cineva cu ISTA+ si revii cu lista de erori si o scoatem la capat; altfel nu citeste nimeni in globul de cristal. La prima impresie poate fi vorba de probleme pe sondele lambda sau Nox sau catalizatoare. Repet, vreau lista de erori.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.